Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    @ cindy

Je hebt me nu gelijk aan het denken gezet, zit nu te bedenken wat er op Ties lijkt, haha

2. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ohhhh meiden, even snel een egoberichtje voordat wij hier gaan eten.

We hebben vanmiddag de eerste afspraak bij de verloskundige gehad en alles was goed! We hebben het hartje zien kloppen (het knipperde). Ook de groei was helemaal volgens onze planning. (echo in m'n album)

Echt, ik heb zo in de stress gezeten de afgelopen dagen... Zo bang dat we daar zouden komen en zouden horen 'Helaasss...'. Zelfs toen we daar bij de intake zaten had ik zoiets van: 'Hé, het was een geintje, ik hoor hier helemaal niet!'. Dat komt vast omdat we er zolang op hebben moeten wachten...

Maar nu kunnen we er dus eindelijke een beetje van gaan genieten! Wat een WONDER! Natuurlijk, voor veel mensen stellen die 'witte stippeltjes en vlokjes' op de echo nog niet veel voor maar voor ons is het ALLES. Ons kindje!

Volgens de verloskundige hebben we nu heel weinig kans dat het nog misgaat... Daar hou ik me gewoon aan vast. Nu echt genieten!

Meiden die ook een afspraak hadden: hoe was het bij jullie?
    Vanavond hoop ik alles bij te lezen maar dit moest me echt even van het hart! :) :whistle:

3. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ik ben er ook weer! Werd ineens druk op mijn werk dus was genoodzaakt even uit te loggen. Maar ben nu weer thuis.

@ Babynamen
    Voor een meisje hebben wij 2 namen. Voor een jongen wordt nog een heel gedonder want ik vind geen naam echt mooi :oops: . En als ik er een mooi vind, ken ik al iemand in mijn omgeving wie die naam heeft.. :(

@ Echo's
    Ik mag AL om 9.15! Ok, mag 24 maart pas, maar wel lekker vroeg. Zit ik in ieder geval niet de hele dag in spanning.

4. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Jiska
    Gefeliciteerd met je mooie echo! Het moet een heerlijk gevoel geven om te weten dat alles goed is. Geniet ervan meid!

5. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Cindy1981

Mogen wij raden? hahah ehu.. Mies?

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij niet.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wow! dat ze dat nu al kunnen zeggen! Maar ik denk wel dat het waar is hoor, want als ik aan de andere kant hoor dat je de grootste kans hebt in de 11e week, dan denk ik niet dat ze dat zomaar zegt en dat ze het echt zeker weet! Fijn joh!

8. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Wij vernoemen ook niet.. Je moest eens weten hoe onze ouders e.d. heten :p :p

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo!

Iedereen met een goede echo; Gefeliciteerd! :D :D :D

Wij zijn nog niet uit over de eerste naam. Onze dochter had als ze een jongetje was geweest Ryan geheten. Zo willen we ons kindje niet noemen als het een jongetje is want het past weer niet bij Aïsha vinden wij. Dus we zijn weer hard aan het brainstormen. Zal een hele opgave worden want vorige keer duurde het ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang voor we het eens waren.

Wij vernoemen deze keer naar mijn schoonmoeder. Onze dochter heet Aïsha Elisabeth, vernoemd naar mijn moeder en mij. We passsen de naam natuurlijk wel aan naar het geslacht ;)

Bah iedereen is ziek! Mn meisje was al ziek en nu belt mn mannetje net dat ie ziek naar huis toe komt. Fijn, ben ik de hele tijd kots aan het ruimen waarschijnlijk haha :rolleyes: Ach het is wel zielig...

10. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Al iemand wat gehoord van Noraa? Zij had om 16.00 haar 1e echo..

11. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    nee heb nog niks gehoord

12. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ja, die is onder de naam Thirza terug gekomen ;) ...

Wat leuk om te horen/lezen van al die goede echo's!
    Ben ook een beetje zenuwachtig aan het worden, wij mogen morgen om 18:30. Krijgen dan intake & Echo tegelijk.

Heb dit keer een andere verloskundigepraktijk, dus moet m'n verhaal van de vorige keer vertellen....

Wat betreft de namen?!?!?!?
    Meisjesnaam hebben we al wel, maar ik vindt jongensnamen ook erg moeilijk! Als onze dochter een jongen zou zijn geweest hadden we hem Sem genoemd, nu ken ik te veel kinderen die zo heten. Verder vindt ik het ook wel heel moeilijk omdat ik in de kinderopvang zit en je dan al snel een beeld hebt bij een kind...

@Cindy: Tja dat zal idd weer ff buffelen worden om weer een beetje in het ritme te komen. Gaat vast goed komen :D .

Vriendin van mij is ook zwanger en haar man is ook militair, zij is 3 oktober uitgerekend :D , dus de militairen zijn goed vertegenwoordigd ;) .....

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jiska ik zei het je toch gefeliciteerd meid

en ovr die magische grens die ligt volgens mijn gyn op de 16 weken maar goed.
    Niet druk om maken

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Jiska, super meid! Ik vind jouw verhaal zo bijzonder. Ik krijg er gewoon een lach op mijn gezicht van. Echt gaaf!

@Cindy: 10 uur is echt een supertijd! :D

@Roos, spannend, ook morgen de echo! Zijn er wel veel morgen! :D

@vernoemen: ik weet nog niet of wij gaan vernoemen. Waarschijnlijk niet. We doen denk ik maar 1 naam.... Welke weet ik nog niet... Is best moeilijk... :D

15. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    allemaal goed nieuws vandaag kwa echo en gesprekken.

Ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de vk en wij gaan naar het hartje luisteren heb namelijk bij 7weken al een echo gehad en toen het hartje zien kloppen dus morgen alleen luisteren das volgens mij geweldig ik denk dat het dan echt tot ons bijde doordrinkt.

Is hier al iemand die het hartje heeft gehoord bij de vk of gyn?
    Of is de eer aan mij morgen hihi.

alleen heb ik pas om 19.30 een afspraak dus dat wordt morgen een lange dag maar ik heb wel gezien dat er morgen heel veel meiden moeten dus dan kan ik mooi alle goede berichtjes lezen.

veel liefs jaja

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Marije, Blij ei en Cindy bedankt meiden. Ik moest het gewoon ff kwijt. En dat ik er 2 dagen cadeau bij kreeg vond ik echt niet erg ;)
    @Ladynoixi nee mijn man is half marokkaans en ik ben aziatisch/afro amerikaans maar Aylin (naam van mijn dochter) is idd een Turkse naam!
    @Jiska gefeliciteerd met je mooie echo! Ik was deze keer ook weer erg zenuwachtig hoor. Het is soms nog heel onwerkelijk.

Babynamen bij mijn dochter hebben wij er heel veel moeite mee gehad 1 te kiezen die we beiden mooi vonden. Uiteindelijk hebben we voor Aylin, Yana gekozen. Nu word het vast weer een hele strijd hihi. Mijn man en ik hebben een heel verschillende smaak qua namen!

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hier je antwoord :)

Hallo!
    Hier ben ik met een super goede echo!
    Even voor de duidelijkheid! Ik ben/was Noraa.
    Maar ik klets vanaf nu mee als Thirza Smile.

We hebben een mooi kloppend hartje gezien.
    En ik ben uitgerekend op 19 oktober!
    Dus wat later als ik dacht!
    Nu dus 8 weken zwanger!
    Ondanks dat het de tweede zwangerschap is wat het toch super mooi Very Happy.

*Blij!*

18. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Alle meiden gefeliciteerd met de goede echo.

Hier nog 3 weekjes en 2 dagen precies haha tot de eerste echo en intake. Kan niet wachten. Ik denk dat wij toch voor de nekplooimeting gaan.

Over vernoemen: beide kids zijn gedoopt en deze wordt ook weer gedoopt. Ook zijn beide kids vernoemt naar de opa's en deze wordt daar ook naar vernoemd of als het een meid is naar de oma's.

Namen: we hebben hier al een meiden en een jongensnaam die we nu beide leuk vinden. Maar wie weet veranderd het nog he. Is wel snel, want bij de oudste hadden we zelfs op de dag van geboorte geen meidennaam (was maar goed dat het echt een jongen was haha, wisten we ook al van de echo's) en bij de jongste hadden we de meiden naam die we nu ook hebben.

Mmmm, heb hier steeds wat honger en ben nu verslaafd aan cherry tomaatjes. Alleen zijn ze nu op snif snif.

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aylin! Super voor je meid.. Gelukkig maar ! Dat was vast ff schrikken!

WIj hebben ook al 2 baby namen.. kan altijd nog wat anders worden natuurlijk.. Maar tochh!

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha! WAT? Ik ben 2 uur niet online en er zijn 4 pagina's bijgekomen;)

Deel Deze Pagina