Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opening

Opening Niet meer actief

hoi lana

sorry ik ben 24 jaar twee jaar terug was ik ook zwanger en toen dacht ik al dat mijn moeder een hartaanval kreeg toen ik het zei maar goed ik vind het echt moelijk om te zeggen omdat mijn vriend ook niet echt goed ligt bij mijn ouders wat ook zijn eigen schuld is maar goed ik ben heel gelukkig met hem

gefeliciteerd nog met je zwangerschap

2. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @cindy das vervelend als je elke keer zo last hebt van je blaas,
    die pilletjes zullen vast helpen :)
    en anders is er ook nog van dat cranberry sap van Ocean, weet je of je het lust, maar sla je 2 vliegen in 1 klap en drinken, en dat spul is mega voor je blaas,

zelf heb ik me maar aangeleerd, elke keer als ik naar toilet ga (en je wilt niet weten hoe vaak ik nu ga omdat ik bang ben dat het echt mis is)
    dan was ik me handen en drink gelijk een glas water,
    scheelt echt..

@hier nog even in spanning voor de spoedecho om 13.45. ik kan bijna niet meer gewoon denken vn de zenuwen,
    jullie horen weer..

3. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    @ arianne het gaat er om dat jij gelukkig bent met je vriend! dat is het belangrijkste jullie moeten samen verder! maar ik snap wel dat het moeilijk is om te zeggen, ik had op een gegeven moment gewoon zoiets van het is mijn leven! en ik ga me niet meer druk maken om wat anderen er van vinden! maak je niet te druk! het komt wel goed!

@jip goeie tip van dat water! ga ik ook eens doen!
    en heel veel succes vanmiddag! ik ga duimen voor je!

4. MvN

MvN Niet meer actief

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @jip: ik heb nu 2 flessen van die cranberrysap (niet te haggelen hahaha) gedronken. Maar nu met die blauwe bessen er in die is wel lekker, maar helpt nog niet echt. Die tip van glas wat na een wc bezoek misschien goed iets. ga maar 3x op een dag ofzo. ja mvm zal deze week niet blij met me zijn heb nog niet eens de flessen half vol. Vanaf morgen ga ik beter mijn best doen. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Ik heb gister afspraak gehad bij de verloskundige. Helaas kon ze het hartje nog niet horen, schijnt heel normaal te zijn...
    Ik ben wel iets langer zwanger, namelijk 8 wkn en 6 dgn. Ben dus 15 oktober al uitgerekend. (echo moet dit nog bevestigen).

Volgende week zaterdag 21 mrt heb ik me eerste echo! Gelukkig lekker snel.
    6 april heb ik al weer een afspraak bij de VK.

Alle dames die vandaag afspraak hebben, succes!

Ik ga even me banner aanpassen

7. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @curly: ik schrok al dacht dat je een echo had gehad en dat ze het hartje niet kon horen, maar ze heeft met een doptone geluisterd dan is het indd normaal dat je het niet kan horen.

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Arianne, ik ben ook 24 maar mijn ouders waren helemaal blij. (Mijn situatie is wel iets anders, ik ben getrouwd) Maar als je 24 bent heb je toch lekker je eigen leventje? Mijn ouders hadden echt de boom in gekund als ze het niet leuk zouden vinden, dit is iets van ons hoor! Als jullie samen happy zijn dan moeten je ouders het toch gewoon accepteren? Maak je niet druk en doe lekker waar jij je fijn bij voelt, het is jouw leven!

Cindy, he vervelend meid dat je er steeds zo veel last van hebt! Ik hoop dat de middeltjes helpen! Die flessen zijn bij mij ook niet erg vol hoor, ik ga deze week ook beter mijn best doen, lukt me gewoon bijna niet. Ik heb dan ook moeite met drinken, dus zit nu verplicht aan een kop thee (en koekjes :) )

Roos, nee wij hebben helemaal nog niet gekeken, duurt nog zo lang! Maar deze is wel erg komisch 8) Ik denk dat wij wel een persoonlijke willen, met foto van de kleine ofzo. Ik kreeg gisteren een kaartje van een collega, die had eigen kindertekeningen op de voorkant gezet, super origineel (ik kende het nog niet) en persoonlijk!

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @cindy,

Sorry wilde je niet laten schrikken. Was idd een doptone.
    Gelukkig hoef ik maar 1, week te wachten tot de echo. Blijft toch spannend totdat je een bevestiging krijgt dat het goed is...

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

goedemorgen dames,
    gister avond mijn ex nog aan de telefoon gehad, die heefd er heel veel spijt van, ik heb hem gezegt dat had je een paar weken geleden ook en in dec ook.
    zijn familie hoopt dat het nog goed komt tussen ons nog voor de bevalling, ik zei toen waarom zou je nu wel naar mij luisteren als ik je al 4 kansen heb gegeven en daar luister je ook niet naar, hij vroeg ook of ik daar over na wil denken, ik wil daar verlopig niet over na denken, ik wil rust.
    hij heeft toen ook zich niet aan de afspraken gehouden waarom zou hij het nu wel doen.
    hij wil nog een allerlaatste kans en ik heb zoiets die heb je gehad.
    vanmorgen weer een sterk hartje gehoord, en dat maakt me weer een beetje vrolijk, ik ben nu depri en hoop snel dat het weg gaat ik wil genieten van die kleine in mijn buik.
    maar sorry voor mijn ego berichtje.

@alle meiden met een goede echo gefeliciteerd.

XXX Gusam

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @curly: ik schrok meer voor jou ;). Ok een week dat is zo voorbij.

Ik weet even niet uit mn hoofd hoeveel vlinders we hebben, maar ik vind het zo wel genoeg hoor hoeft er voor mij niet meer bij. vind het allemaal zo erg voor de meiden (en mannen natuurlijk).

@odess: ik zit nu ook aan de thee proost ;). Koffie lukt niet meer. Broodjes liggen op de aanrecht te ondooien krijg nu wel honger hoor.

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Gusam,

Super knap van je dat je zo heb gereageert! Niet gelijk toegeven.
    Wat super dat je het hartje weer heb gehoord, focus je daar op!

Heel veel sterkte meid. Ik vind je super dapper!

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @cindy,

ah lief van je!
    Eet smakelijk. Ik ga ook eens wat klaarmaken denk ik!

14. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    @cindy, ja als je idd een glas water neemt na een bezoek, wedden dat die flessen aan het eind van de week voller zijn :)
    krijg je dan zoiets van draai die kraan nu maar weer dicht,
    maar dat duurt hooguit een week en dan is je lijf er aan gewend

@roos wij hebben het kaartje al eens gehad, hij is zeker leuk, maar wat ik wat knullig vond is dat je hem zelf in elkaar moet prutsen..
    dus niet jij, maar degene die hem krijgt.

15. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Cheers Cindy :) Smaakt goed, koffie doe ik nu ook bij hoge uitzondering.

Tip: te veel koekjes eten is nu niet zo praktisch O:)

Gusam, goed dat je voet bij stuk houdt, laat hem maar even voelen wat hij mist. Je bent geen speeltje waar je meer kan sollen, strekte meid! Fijn dat je kleintje het zo goed doet!

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @gusam: ik vind het heel erg knap van je dat je zo volhoud. Echt respect.
    Heel veel sterkte de komende tijd. En super dat je een sterk hartje hebt gehoord dat geeft een girl weer moed. haha.

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

dank je voor jullie lieve reacties dat doet me goed.
    ik weet zeker dat ik het alleen aankan, mijn kleine zal alles krijgen wat het nodig heeft.
    en het hartje heb ik nu de laatste 2 dagen meteen gevonden. vrijdag weer naar gyn ik denk dat ik dan ook wel een echo krijg. of ja dat hoop ik.
    maar goed alles komt goed denk ik dan.

voor alle meiden een hele dikke knuf van mij.

XXX Gusam

18. hoi dames

heb nogal moeten bijlezen

maar goede echo's lekker genieten nu dames

en voor de dames die vandaag moeten succes

19. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    help!

Ik ben zo straks naar de wc geweest en had wat bruine afscheiding.Dus geen bloed en heb verder ook geen krampen. Ik maak me vreselijk ongerust!
    En ik heb vanochtend nog boven de wc gehangen zo misselijk was ik!

20. MvN

MvN Niet meer actief

@ martha.. Dat heb ik ook gehad.. dat was maar 1 dag.. late innesteling ofzo of dat je verkeerd beweegd heb kan er al een adertje knappen... niks ernstigs dus...

Deel Deze Pagina