meiden bedankt voor jullie tips mijn ouders vinden het denk ik erg omdat ik nog op school zit ik heb zelf al helemaal bedacht hoe ik het ga doen en als het goed is kan dat ook zo ik loop dan alleen een half jaar vertraging op maar goed ik heb het diploma dan toch en daar gaat het om ik hoo pdat ik kan wachten tot over 3 weken dan heb ik weer echo en dan is natuurlijk al meer te zien dus dan neem ik die ook mee naar mijn ouders maar in ieder geval bedankt voor de tips
@ roos dank je voor je snelle reactie Ik zit namelijk erg in spanning/ stress nu. Maar ik voel me ook helemaal niet minder zwanger ofzo, alleen ik herken dit helemaal niet.Ik heb nog 2 kinderen en bij beide zwangerschappen heb ik dit niet gehad, vandaar
Snap ik helemaal ja... Ik was die dag ook helemaal de weg kwijt.. Maar mijn verloskundige zei ook dat dat helemaal niet kwaad kan dat 50% van alle zwangerschappen dat heeft.. Mijn eigen moeder heeft dat bij al haar zwangerschappen gehad..
o ja en deze afscheidimg is hetzelfde als dat ik ongesteld moest worden, eerst had ik dan deze afscheiding en daarna werd ik ongesteld
oke nou het lucht in iedergeval iets op. maar heb pas 25 Maart intake bij verloskundige, vindt ik nu nog best lang duren...
@ martha, ik heb dat ook nog steeds die bruinige afscheiding de gyneacoloog zegt dat als het bruin is het vaak niks betekend, ik vind het ook super vervelend want wordt er behoorlijk onzeker van!
Hoi Martha, Niet ongerust worden hoor... Ik heb dat ook gehad, één dag voordat we de echo gekregen. Bij de echo was uiteindelijk alles goed. Als het maar geen helderrood bloed wordt, is het gewoon oké. En waarschijnlijk verdwijnt het binnen een dag weer. Ik heb waarschijnlijk ook een kleine blaasontsteking gehad waar dat bloed bij vrij kwam. Het deed ook pijn als ik naar de WC ging... Maar ik voelde me, net als jij, nog erg misselijk en ik had verder geen krampjes in m'n baarmoeder. Dus gewoon positief blijven hoor! Die echo duurt inderdaad nog wel even... Misschien kun je bellen of je wat eerder mag? Bij 8 weken kunnen ze echt al wel genoeg zien!
@martha: ik kan ook wel zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar dan val ik in herhaling 25 maart is over 2 weken ik zou het lekker afwachten, want als je nu een echo krijgt zie je bijna niets en het is toch leuker (denk ik) als je guppy al wat groter is.
Dames die vandaag een echo hebben heel veel succes! Jip succes zometeen ik hoop dat alles goed is! zal voor je duimen! Joenka fijn dat de echo goed was en wat lief van je vk dat ze nog een echo wil maken voor je dochtertje! Alle andere meiden met goede echo's gister wt fijn! en lekker genieten! Heerlijk weer he! ga zo lekker met mn meiden opstap!
Ik heb vandaag mijn babybelt weer om gedaan. Heb het nog lang uitgehouden (vorige zwangerschap met 6 weken). Omdat ik zo'n last van de rug heb is het ideaal. Alleen enige nadeel of voordeel tis net hoe je het bekijkt is. Mijn buik gaat dan meer naar voren staan, omdat ik van nature al een buik heb. Nu lijk ik makkerlijk 20 weken zwanger als het niet meer is. Net mvm aan de tel. ff zitten peppen, over mijn echo en dat er onwijs veel zwangeren zijn. Niet alleen hier maar ze moest gisteren naar een cursus en er waren op een dat 142 aanmeldingen. Gekkehuis toch? Love is in the aire hahaha.
Martha ik heb het 3 keer gehad in week 5 en 6 schrok me ook rot. Maar gelukkig was er niets aan de hand heb nu al 2 echo's gehad met een mooi kloppend hartje. Niet te veel zorgen maken dus. Al weet ik dat het makkelijker is gezegd dan gedaan. Als je het niet vertrouwd kun je altijd vragen om een echo bij je vk.
Echt beroerd is dat joh als je vk helemaal niet uitlegt wat ze ziet op de echo... Ik heb net op google een leeg vruchtzakje gevonden en die zijn echt helemaal zwart van binnen.. Die van mij niet.. Willen jullie eens kijken in mijn album ?
@ gusam. GOedzo meid.. Laat t hem maar voelen! & fijn dat je het hartje zo goed kan horen Wij willen er ook 1 bestellen voor als we straks wat verder zijn! Lijkt me super!
Ja aan de linkerkant toch? Want rechtsboven zit zeg maar een kruisje in het midden een wit stipje en dan links onder weer een kruisje.. ( dat is allemaal van het opmeten ) Het witte wat ik zie is nog best duidelijk niet een heel klein stipje SORRY is maar goed dat ik geen rijbewijs heb! Rechterkant! En dan in het midden dat kleine stipje ( amper zichtbaar maar wel wit van de meting )
@ Arianna.. Ik ben 19 en ik heb het vier weken geleden al verteld aan mijn ouders. Mijn vader was helemaal blij! Hij knuffelde me (zo ken ik hem helemaal niet! ) En hij had een glimlach op zijn gezicht staan die er de hele dag niet af ging! Super leuk! Als ik jou was zou ik het eerst aan mensen vertellen van wie je weet dat ze leuk gaan reageren.. Ik heb het als allereerst aan mijn beste vriendin verteld. die heeft zoveel meegemaakt en ik vond dat zei het als eerst mocht weten.. Die begon te huilen en gaf me een dikke knuffel , ze was zooooo blij voor ons.. En dat gaf mij echt kracht om het ook aan mijn ouders enz te vertellen.. Wij hebben het ook opgelost met een leuk kadootje.. Dan hoef je het zelf niet te vertellen haha! NOu succes ermee meid!(K) Het komt vast helemaal goed!
@ Roos: ik wou dat ik je kon helpen meid.. maar ik ben echt drama in het bekijken van een echo! Snap er niks van Geen goede ogen denk ik... Wanneer mocht je weer voor een echo? Misschien stom gezegt maar als ik jou was zou ik niet teveel op internet kijken, want ik had ook last van steken links onderin de buik. ik meteen ongerust, opzoeken op internet. En dan heb je of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of je hebt eierstokkanker :S.. Gewoon de moed erin houden! Ookal is dat zo moeilijk.. Ik duim heel hard voor je! XX
@ roos, op die derde zie ik beetje rechts onderin duidelijk iets zitten ik heb ff zitten zoeken naar die echo foto van mij waar het lege vruchtzakje op staat maar kan hem niet vinden.