Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat knap van je dat je voet bij stuk houdt! Weet je hoeveel vrouwen zelfs voor de tigste keer zwichten voor die zoete praatjes?
    Ik last bij de vk een foldertje over een zwangerschapsmassage. Daar komt ook endorfine bij vrij en da's goed voor de baby! En natuurlijk voor jou een mooie kans om wat los te laten. Is het wat voor je?

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jip! Gefeliciteerd!:D Wat een opluchting ofniet! Gelukkig maar!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Is waarschijnlijk gewoon oud bloed. Dat is helemaal normaal!
    Je moet niet alles vergelijken met de vorige keren! Iedere zwangerschap is anders. De ene keer kun je misselijk zijn, terwijl de andere keer je nergens last van hebt. En dat geldt voor alle kwaaltjes! Don't worry, luv!
    Wat is dat? En waar heb je die vandaan? Ik heb normaal ook snel last van mijn rug...

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

@Odess. Dankjewel!:D GOed he.. over de telefoon deden ze helemaal niet zo moeilijk, maar als ik voor ze zit met zowat tranen in men ogen dan krijg je het echt niet voor elkaar! :S beetje de omgekeerde wereld!

@Cindy.. IS JE TAART AL KLAAR? Of heb je m al op?

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh en trouwens! Ik vond naturel chips nooit wat aan.. en vind het nu heeeerlijk :|..
    Dus er zal idd wel wat inzitten..

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ook, alleen sinds eergisteren. Heb nog niet hoeven overgeven... Maar wel beetje weeïg.

7. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Vind het knap dat je blijft. Toen ik nog op de hva zat ging ik echt gewoon naar huis dan hoor. Iemand anders maakte wel aantekeningen.
    Misschien daarom dat ik ermee gestopt ben hahahaa

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    zeg maar of ik gelijk heb

In de eerste weken ging het bijna alleen maar over misselijk zijn en je beroerd voelen nu zijn we allemaal wat verder en nu lees ik nog wel misselijkheid maar het gaat echt vooral over ETEN zo zie je maar hoe raar een zwangerschap kan zijn hihi

veel liefs jaja

9. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hij is klaar en heb een puntje al op... zit wel wat veel kaneel in hahaha. volgende keer wat minder

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb nog geen rare smaken ontwikkeld, hoewel ik wel een droge mond heb en gisterenavond had ik zin in iets sappigs. Cherrytomaatjes of komkommer of zo. Iets te snacken met vocht erin. Heb toen een sinaasappeltje gepakt, maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde. Lekker als je zo'n tomaatje in je mond doet en doorbijt, dat ie dan "ontploft" :D
    Straks tomaatjes halen.

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Haha, Leonie ik ook. Ik at bijna nooit chips en als ik ze at met een smaakje :+ Zo grappig dat we dit allemaal hebben!

Ik vind het ook moeilijk hoor meid om dan voor mezelf op te komen, goed dat je het gedaan heb en nu ben je al over een kleine 2 weekjes aan de beurt :D

Jaja, dat klopt, mijn misselijkheid is al afgenomen en daarnaast moet ik nu ook eten als ik misselijk ben, niet eten kan ik gewoon niet O:)

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ja ik wel hoor ik ben gek op pindakaas met hagelslag.
    En een rauw worteltje savonds.

En chocolaaaaaaaaaaaaaaaaa (maar daar eet ik niet teveel van is slecht voor mini'us)

13. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ik heb zin in een heerlijk stukje kip!

En manlief heeft het net klaargemaakt dus ik ga het nu opsmullen hhhhmmmmmmm

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Bleg heb t afgelopen uur al 8 keer overgegeven...

15. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik zat net even te zoeken op internet over chocola tijdens de zwangerschap, maar als je het met mate eet schijnen er alleen maar voordelen aan te zitten! vorige week zei iemand tegen mij dat het niet goed is om chocola te eten maar waarom is dat dan eigenlijk?

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mini'us! Die is goed! :) Want het is natuurlijk niet een minimi ;)

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    babybelt is een hulpmiddel om je rug te ondersteunen bij een zwangerschap.

weet niet wie die tip gaf: glas water na het wc bezoek helpt echt. Ben al over de helft van de fles. Oppietoppie!

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! GOh wij hebben het over lekkere chips en tomaatjes (L) KOmt Cindy weer aan met de pindakaas met hagelslag! DAAR gaat de eetlust! :)

@ Odess, Ja ergg he! Maar ben jij niet bang dat je enorm aankomt? & de rest hier trouwens ook.. Bij alles wat ik eet voel ik me schuldig :|

19. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    @ leonie dat heb ik ook wel hoor, maar soms kan ik me gewoon niet inhouden dan MOET ik het gewoon hebben anders blijf ik er trek in hebben..

maar weet iemand hoe dat zit met die chocolade?

20. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

In het begin ben ik heel erg aangekomen maar de laatste weekjes gaan goed, ben afgelopen week zelfs afgevallen. Hopelijk blijft dat zo :)

Cindy, ik heb gewoon eentje vol vandaag :eek: Dat is nieuw voor mij :) Dat gaat jou vast ook lukken zo ;)

Ik snoep gewoon chocolade hoor, is een verslaving O:) Maar ik dacht dat het ermee te maken had dat chocolade ervoor zorgt dat je ijzer niet zo goed op kan nemen. De dagen dat ik me dus licht in mn hoofd voel eet ik geen choco. Maar als je een goed voedingssupplement neemt zit er toch al voldoende ijzer in?

Deel Deze Pagina