O, meiden, wat melig, al die verhalen over eten! Ik herken het helemaal! Zo heb ik net een hele bak met druiven op en twee pakken met 'MARIA'kaakjes... Echt zo gek dat je dat dan opeens WIL. Verder is de McDonalds helemaal favoriet bij mij (maar dat mag niet teveel van m'n mannetje, ongezond hè ).
@Odess, haha zo aan je foto in je album te zien mag je dat ook wel hebben! (aankomen) Ik mag wel oppassen, ben al niet 1 van de dunste.. moet k vooral aan een verslaving gaan beginnen
Ehm Leonie, moet je nog eens naar die foto kijken :+ Ik ben nu wel een beetje dik Ben ook echt niet dun hoor helaas!
@pindakaas met hagelslag is wel lekker nouwwwwwww :'( @bang om aan te komen: nee niet echt dik ben ik toch al dus die extra kiloos kunnen er ook nog wel bij. Ga als dit guppy is geboren flink sporten. @mc donalds is ook lekker. mc nuggets ooooowww jammy. Heb net nasi gegeten. Vanavond naar mijn vader om de echo te laten zien. Dus ga ik dan in de cindy toet toet. whoahaha keihard de muziek aan hahaha en scheuren door de bochten.
Gelukkig vandaag niet zo misselijk geweest alleen vanmorgen joepie ! Ben de uren al aan het aftellen voor morgen vroeg Waren jullie ook zo zenuwachtig. Ik vraag wel of ik eerst de echo mag en dan pas de intake haha.
Haha odes! Laat ik daar maar niet op in gaan.. @CIndy.. welke auto heb je nu? Dacht die heb je vast wel in je album staan... Ben nieuwschierig!
Hij heeft een tijdje terug hier gestaan. Danjo had het voor elkaar gekregen om die foto te plaatsen. Heb de roze fiat (cei........nog wat). Een klein roze scheurbakkie
Pure chocolade bevat veel ijzer, lees ik net, maar cacao remt de opname van kalk en ijzer uit de voeding... Er zit dus wel veel ijzer in, maar je neemt het amper op. Ook zit er cafeïne in chocolade. Even snel twee bronnen: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwa ... -tips.html http://www.famiweb.be/nl/IJzer
@leoniiee: mc mc mc mc mc mc mc mc whoehahahaha sorry dat ik je pest, maar je hebt dezelfde naam als een vriendinnetje van die ik altijd pest dus helaas meis moet ik jou ook pesten wheoehahahaa. Word je al moe van mij? Ik wel pfffffffff
Je heb er twee een met een S en een met een C ik heb die met een C een cei.....hatsiflatsi..........young