Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Nee, dit is die met een S. Ik zal ff kijken

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

hahah! NOu dat is nog eens aardig, jammer dat dit niet wederzijds is!
    Nee hoor.. grapje t is wederzijds!
    =/ oowww.. ik word ook zo moe van mezelf..
    I NEED FOOODDDDD!

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

cinquecento :D

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    dit is een soort gelijke maar is hem niet. Hij lijkt er wel pcies op alleen is mijn binnenkant ook roze.
    bekleding, stuur en zonnekleppen zijn ook roze

6. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ja dat is hem

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

8. SeaShell

alle meiden die vandaag een echo hebben gehad van harte gefeliciteerd

@ Jip; fijn dat de echo goed is meid!

@ Gusam: tsjee meid, wat heb jij het te voorduren... vind het echt verschrikkelijk voor je hoe het is gelopen en leef echt met je mee :(

heb ff geen puf om verder terug te lezen.. ben super GAAR en ben echt kots en kots misselijk..

pff dadelijk de belasting maar eens invullen, dan is dat ook weer gedaan ( ofja, LATEN invullen haha )

vanaf morgen heb ik ook een epi pen in huis, aangezien ik door mijn angio oedeem vaak half stikkend in bed lig en dan met spoed naar de eerste hulp moet.. ook gaan ze nu uitzoeken wat het verband van de oedeem met narcose te maken heeft..

het erge is ook nog dat je vaak aan het einde van de zwangerschap ZWANGERSCHAPSOEDEEM kunt krijgen aaaaaaaaaaaaahh :( dan wordt ik helemaal gek en kan ik denk ik beter in het ziekenhuis gaan overnachten haha

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ach jaaa joh:p.. Die bedoelde ik toch ook! :)

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

angio oedeem? :eek: wat is dat?

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Joepie! Manlief gaat cherrytomaatjes halen!

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Barbie... doe normaal! Dat is veel te meisjes achtig hahahahha

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dat was een grapje schat :) Haha ik zal het er de volgende keer achter zetten wanneer k een grapje maak, want ik word weer veeeeeeeeel te serieus genomen!

NOu Damesss,.. ik ga lekker eten! Ciao! Xx

14. SeaShell

Angio oedeem;

De symptomen van HAE en QE kunnen zich op verschillende leeftijden openbaren. Van kind tot puber tot dertiger of soms nog veel later. De symptomen bestaan uit zwellingen die op elke plaats in het lichaam kunnen ontstaan. Zie de foto galerij. De zwellingen in de huid kunnen ontstaan rond het oog, wangen en lippen, aan armen of benen of aan de uitwendige geslachtsdelen. Ook inwendig kunnen zwellingen ontstaan, zoals in de keel of in het maagdarm-kanaal. Een zwelling in de keel kan levensbedreigend zijn. In het ergste geval kan de patiënt stikken.Specifiek voor HAE is dat sommigen aangeven vóórafgaand aan een aanval rode nagenoeg pijnloze kringen te hebben op rug of borst.

De ernst van een aanval is over het algemeen wisselend en ook de frequentie van de aanvallen varieert. Kenmerkend is dat de zwelling niet jeukt en niet echt pijn doet. Alleen de zwelling in de darmen is zeer pijnlijk en gaat gepaard met misselijkheid, hevige buikkrampen en overgeven. De zwellingen verdwijnen vanzelf binnen enkele dagen tot een week

http://www.hae-qe.nl/

kijk maar eens bij fotogallerij.. dit krijg ik dan :( ziet er best lachwekkend uit hahahaha..zo'n dikke lippen en ogen etc krijg ik dan.. + dat mijn maag darmkanaal van binnen opzwelt en mijn keel.

mijn moeder heeft het ook..

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Allemachtig :confused: .. Wat heftig hej!
    HOe lang blijft zoiets dan? & heb je er vaak last van?
    ZOu jammer zijn als je zo op de bevallings foto komt! Zijn er medicijnen voor?
    Lees je reactie wel na het eten.. Want ik ga nu echt!

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    BAAAAAAAAHHHHHHHH.... Ik bel net mijn moeder, omdat ik had bedacht wat ik wil voor mijn verjaardag (handige opbergdozen waar ik alvast alle babyspullen in kan bewaren die ik de komende 6 maanden toch nog niet nodig heb, want nu ligt alles overal verspreid door het huis). Vraagt ze daarna zo hoe het is. Ik zeg gewoon (NIET op een klagerige manier) dat ik me niet zo lekker voel. Een beetje slapjes en een beetje misselijk. Zegt ze dat ik flink moet zijn! Ik zeg nog dat ik niet aan het klagen was, maar ze snapt het gewoon niet! Nou ja zeg! Ik zeg dat ik haar voortaan gewoon helemaal niet meer vertel hoe ik me voel. Zegt ze dat dat misschien wel beter is, want dan voel ik het niet zo. NOU JA! Stomme muts! Vraag dan niet hoe het met me gaat! :x

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    nou ja zeg, moeders.....

Jeetje daantje dat is heftig zeg!

Cindy lekker aan t racen in je roze scheurijzer? :) hahaha

Gusam, goed dat je m de deur hebt gewezen hoor, En ook heel goed van je dat je m nu ook afwijst. Hij heeft duidelijk zijn laatste kans gehad en die heeft ie verspild, kl**tz*k!

Alle goede echó's! Gefeliciteerd. Volgens mij zag ik net op de lijst dat er morgen echt veel echo's zijn weer, veel plezier meiden!

Bij mij slaat deze antibioticakuur goed aan. Heb tot nu toe nog maar weinig klachten gehad! Ik voel me weer een beetje normaal. Daar ben ik zo blij om!

Was t bij jullie vandaag ook zo'n lekker weertje? Ik ben de helave dag buiten geweest met de kids (ik werk ook op kinderdagverblijf).

Groetjes sandra

18. jeetje zeg, zo 1 is het niet eens waard om papa te worden vind ik dan!

19. moet je wel mee uitkijken he? met kaneel...

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Wist ik wel daarom zet ik er ook hahahahaha moeten we nou echt een BITCH FIGHT gaan houden? hahaha
    ;)

Deel Deze Pagina