Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    tja je moet zoveel rekening mee houden. Ik weet het allemaal niet meer hoor haha. Maar dat van het kaneel wist ik niet. thanx

2. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    LadyXochi@ Gelukkig reageren mijn ouders en schoonouders anders. Mijn moeder weet ook precies hoe ik me voel, want die is met haar zwangerschappen ook zo ziek geweest en heeft daarbij ook nog eens 1 miskraam en 1 doodgeboren kind gehad. Dus ze weet hoe onzeker en ziek ik nu ook kan zijn.
    Ze belt me elke dag even op om te vragen hoe het gaat.
    Vind ik toch wel erg lief.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Je mag heus wel wat kaneel hoor en chocolade ook wel maar gewoon met mate.

Hier wel veel gelezen maar eigenlijk weinig puf om alle ste beantwoorden haha

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé dames,

Ook maar weer eens berichtje van mij. Wat heerlijk om iedereen over eten te zien schrijven terwijl het een paar weken geleden alleen maar over kotsen ging ;). Hoop niet dat er te veel dames zijn die wel nog in de misselijke fase zitten en hier dan nog misselijker worden.

Ik weet niet meer wie het lekker vond, maar boterhammen met pindakaas en hagelslag vind ik ook heerlijk hoor ;). Gek genoeg hou ik niet echt van de dingen die jullie verder opnoemen (op de kwarttaart na ;)): chips, McDonalds enzo. Hier eigenlijk alleen maar zin in yoghurt, salade (ik maak iedere avond een flinke bak sla voor mezelf) en waterijsjes. Verder geen gekke dingen behalve dat ik veeeeeeel minder eet dan anders.

Groetjes,
    Josien

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@leonie: tot voor kort had ik 3 keer per week oedeem, en nu minder gelukkig, ook zijn er niet echt specifieke medicijnen voor, alleen prednison en anti allergie tabletten alleen die helpen niet echt. Het enige wat helpt is een shot adrenaline en prednison in hoge dosis, dus ik moet nu echt opletten tijdens de zwangerschap dat ik optijd aan de bel trek, want hoe later ik het aangeef, hoe hoger de dosis medicatie en dat wil ik mijn kindje niet aandoen

@ iedereen; hebben jullie ook zoveel terug vd belasting? Ik ben zeer blij :D dat wordt de bruiloft bijna gratis :D

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant

Hey Josien!

Ik heb dus ook alleen zin in frisse dingen..
    als ik een stuk chocolade eet, kan ik het wel eten maar heb er dan heelmaal geen zin in in die vette zooi, geef mij maar cherry tomaatje/witte druiven en waterijsjes :eek: :eek:

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Vervelend is dat he ladyxochi! Mijn moeder kan soms ook zo reageren..
    Ze vroeg gisteren hoe de intake was geweest ( waar ik dus geen echo heb gehad. ) ik zeg nou t viel me wel een beetje tegen want..... Ja wat had je dan verwacht je bent nog zo kort zwanger..
    Grrrr.. laat me uitpraten.. :evil: En zo heeft ze er nog wel meer..
    Duss.. ik snap wat je bedoeldd!

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahaha! Mutss! T begint er wel op te lijken he ;) Met je stoere pimp bak!

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Gelukkig... ik voel me al een stuk minder alleen... ;). Dacht al dat ik gek was...

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

@ JOsien, ik moet zeggen dat ik dat ook wel een beetje heb hoor! Heb net drie borden sla gegeten.. Heeeeeeeerlijk! Van die lekkere knapperige.. Hmm.
    En savonds lekker fruit of komkommer. Of is komkommer ook fruit.. hahah! Ik heb even geen zin om na te denken.. Ben zoo moee..
    En morgen gesprek met de *&#^%^@ BUURMAN!
    Maar iniedergeval ben je niet meer alleenug!

11. Maia

Maia Niet meer actief

@cindy: ik heb al 2x overgeslagen en dit is wel een college waar je bij moet zijn helaas!

@jaja; je hebt gelijk ;) misselijkheid is bij een grote groep nu langzaam aan het afnemen, al zie ik het ook bij een aantal mensen nu opkomen. Zwanger zijn is gewoon raar. Mijn verslaving is de MacDonalds :D heb er net weer even aan toe gegeven :oops: O en druiven, waterijsjes gaan er ook goed in, pilav, döner en hopen appelsap.

@sannie: fijn om te horen dat de antibioticakuur aanslaat.

@kaneel: ik had ergens gelezen dat je wel een hele hoop appeltaarten moet opeten voordat het echt schadelijk is.

@ladyXochi: wat jammer dat je moeder anders reageerde dan je hoopte!

@daantje: ja wij krijgen ook wat geld terug. Zijn we erg blij mee! Welke datum in juli trouwen jullie eigenlijk? Wij zijn afgelopen 4 juli getrouwd :)

Nou ik ben dus inmiddels eindelijk weer thuis. Ben gesloopt, het was een lange dag. Morgen weer werken, heb echt helemaaaaaal geen zin maar ja, het is even niet anders..

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Slaapt iedereen ofzo?

13. MvN

MvN Niet meer actief

@ leoniiee: Ik slaap bijnaaa:p

Mijn lieve vriendje heeft de scanner aan de praat gekregen en is de echo heel duidelijk ingescant!

Willen jullie ff kijken of je iets duidelijk ziet in het vruchtzakje?

Want nu is de foto duidelijk, staat in mijn album

14. Maia

Maia Niet meer actief

Ik zie niet zoveel. Er zit wat vaags, maar veel zie ik niet. Ga jezelf nou niet druk zitten maken, daar heb je niets aan. Gewoon de volgende echo afwachten, waarschijnlijk ben je gewoon korter zwanger en ja, dan is het allemaal nog niet zo duidelijk te zien.

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Sorry meisjes, ik ben zooo moe! Ik ben gewoon helemaal kapot (maar te koppig om naar bed te gaan).
    Ik kom morgen wel weer kletsen!
    Bij deze geef ik iedereen een dikke knuffel! En ik hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie ukjes!

x

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zie eerlijk gezegt niks dat grijze is denk ik gewoon het sneeuw in beeld
    Maar meid je maakt jezelf helemaal gek
    Ik denk dat het beste is afwachten en ik weet als geen ander hoe moeiljk dat is het zelf 2 ker een lege vruchtzak gehad en elke keer moest ik ook een week wachten

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Sorry hoor maar ik moet gewoon even iets kwijt..

OVERAL waar ik kom (in winkels) kijken verkoopsters me gek aan als ik zeg dat ik 8 weken zwanger ben.
    Mijn buik is rond, staat naar voren.
    Ja ik weet het, je darmen verplaatsen zich maar pff.. als zelfs de verkoopsters in baby en positiekleding winkels me gek aankijken..
    Daarbij droom ik over een tweeling, twee jongetjes.
    Zou ik langer zwanger zijn dan 8 weken?
    Zou ik een meerling krijgen misschien?
    Of is er iets mis?

Maandag is de eerste echo en ik kan niet wachten!

Zo.. ik ben klaar, het is eruit.. sorry hoor :oops: :oops: :oops:

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Roos ik zie wel iets vaags in de vruchtzak maar het is moeilijk te zeggen. Met 5 weken zwangerschap zag ik hetzelfde als op jou echo foto. Misschien ben je gewoon een stuk korter zwanger. Wanneer krijg jij je volgende echo?

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja? Hoezo dat?

20. MvN

MvN Niet meer actief

volgens de vk ben ik 6,5 tot 7 wk zwanger..
    deze echo is ook uitwendig gemaakt misschien dan ie inwendig beter geweest zou zijn?
    17 maart heb ik weer een echo....

Deel Deze Pagina