@Cindy, Wendelaa is niet mijn echte naam hoor Heet eigenlijk Wendy. Die naam was al in gebruik en ik werd op mijn vorge werk werd ik altijd door mijn collegas Wendelaa genoemd, vandaar. En ik doe ook mee met MvM, heb me ook met 4 weken al aangemeld en afeglopen maandag zijn ze al geweest!
he dacht ik een verloren vriendin terug gevonden te hebben . Dat gaat echt snel zeg. Vind het wel een super goed doel
dames sory maar moet het toch even kwijt. ik ben nu zo opgelucht, ik heb nog 2 testen gedaan en de 2e streep knalt eraf zie album. bij mijn vorige zwangerschap in december heb ik nog geen een test zo duidelijk gehad. dit is voor mij echt een opluchting, en voor mij voelt deze zwangerschap aan als een goede. in dec had ik al in het begin een gevoel dat het niet goed was. ik heb de mev. van mvm ook al gebeld en die komt of morgen of maandag. sorry voor mijn ego bericht. XXX Gusam
hoezo echo, daarom zijn we hier hoor. Ik ben zo blij voor je meis. Prettig gevoel he? En nu lekker rustig genieten
Hallo ik meld mij nu ook officieel aan. Net weer een test gedaan ( zie album) en ik kan er ect niet meer omheen. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan! Heb dus ook maar een banner gemaakt. Ben pas 4 weken zwanger, maar voelt al langer doordat ik al vanaf maandag (licht) posi testen had. @gulam; knaltesten, die van mij zijn iets minder knal maar misschien komt dat nog.
Jeetjewat word hier veel gekletst dames...ik kan dat allemaal niet bijhouden hoor... Dunja ik las dat het bij jou niet goed was gegaan...sterkte en ik hoop dat je snel weer opnieuw zwanger bent! Alle nieuwelingen welkom! Ik heb vandaag weer een paar testjes gehaald... Ik heb echt het idee dat mijn kwaaltjes steeds minder worden... Wel zaterdag getest en dinsdag opnieuw en toen was de test wel donkerder...morgen nog maar eens kijken of ie weer donkerder of lichter word...
Pat, ik haalde net ook 2 dozen kruidvat testen. En ik werd toch raar aangekeken door de vrouw achter de kassa. Echt zo'n blik van, ik weet lekker wat jij gaat doen en dat je zwanger bent. NIET FIJN
zo ben ik weer even MvM doe ik ook aan mee. De VK zou me aanmelden en dan zouden zij contact met me opnemen dus ik vermoed dat ze dat in de loop van volgende week wel doen. Anders bel ik zelf wel. @gusam: logisch toch dat je opgelucht bent. Niets raars aan denk ik maar je bent echt zwanger hoor @pookie: dan maar een officieel welkom he gefeliciteerd! *egobericht* Ik heb zo'n last van m'n rug. Lage rugpijn, heel irritant. Ik ben wel een beetje zenuwachtig want morgen is m'n langste cyclus voorbij dus ik zit eigenlijk te wachten tot morgen voorbij is en ik nog steeds zwanger ben... ik ben vermoeiend, ik weet het... *einde egobericht* zo, ik ben net thuis van het shoppen met mijn zus. Dus toch maar geen testen gehaald al is zij wel de enige die weet dat we bezig zijn, ik wil het eerst onze ouders vertellen. Verder was het wel gezellig. Nu zit ik weer heerlijk duffig op de bank te wezen met een kopje thee onder handbereik.
nee hoor Maia niet vermoeiend, ik denk dat meerdere meiden dat gevoel wel kennen. Zeker degenen die al 1 of meerdere MK achter de kiezen hebben. Volgens mij ben je er dan pas zeker van als kindje gezond en wel in je armen ligt. En dan pas begint het echte leven O
Dat is ook wel zo. Maar ik ben zo onzeker, heb bij elk krampje de neiging om naar het toilet te rennen of ik niet toevallig wat roods zie. Maar je hebt wel gelijk, ik denk dat niemand zeker is tot het geboren is en zelfs dan heb je niet altijd garanties dat alles goed gaan. Ach, ik zit nu lieflijk ook nog even met een kruik in mijn rug en dan gaat het wel. Kan ik weer lekker verder zwijmelen
Pookie: Volgens mij zijn wij precies evenver wat leuk! Ik heb me vanmorgen ook aangemeld voor mvm, ben benieuwd. Had vanmorgen heel de tijd een weeïg gevoel in mijn maag, en ik heb ook weinig trek. Ik vond het al zo snel, kan dit nu al dames? x
Ik denk het wel, ik dacht eerst dat misselijkheid/weeigheid van buikgriep kwam maar de buikgriep verdwijnt maar die 2 blijven. Ik meld mij pas eind volgende week aan bij VK en MvM. Waarschijnlijk krijg ik een vroege echo naar voorgaande ellende en ik wil ff zeker weten of HCG blijft stijgen voor ik mij weer aanmeld.
Nou gewoon? Ik gebruikte het als zw. Test voor de lol want die had ik niet in huis. Had het ook helemaal niet verwacht deZe keer, dat het raak zou zijn.
haha, grappig. ik heet wendIE.. leuk zeg! ik meld me niet aan voor mvm. heb het met de zwangerschap van esmée wel gedaan, maar is me niet goed bevallen...
ok, ik had er ook een paar in huis liggen, maar wist niet of die als zwtest gebruikt konden worden, vandaar mijn vraag...
He meiden, wat grappig dat jullie ook nog allemaal aan het testen zijn! Ik heb vandaag weer testen gedaan, voor het eerst ook de digitale test van CB en binnen 20 seconden zei die al zwanger! Mijn man viel me in de armen, geloofde het nu eigenlijk pas echt! Ik had hem al verteld dat een streepje niet komt zonder hcg, maar ja, dat woordje vond ie duidelijker Knuffelkonijn, ik zie een duidelijk kruis hoor, gefeliciteerd! Ik heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren! Maia, dat heb ik ook hoor, nog zo onzeker... Maar we moeten vertrouwen hebben! Naar dat je zoveel last hebt van je rug, maar het is voor een goed doel! Gusam, super fijn! Geniet ervan
ladies, zoals ik al zei ga ik hier heeeeeel af en toe eens meelezen, maar ik hou het voor nu toch even lekker bij mn vertrouwde groepje, de juli mama's.. sorry..