dames: ik heb echt mega last van men buik echt een zeurend en soms stekend gevoel en mijn rug doet ook echt pijn onder in mijn rug? Heeft hier iemand ook last van gehad of last van? wie kan me helpen? veel liefs jaja
Ik heb hier ook last van vooral lage rugpijn niet normaal. Ik ga avonds meestal met een warme kruik op de bank zitten. Het helpt bij mij wel.
@martha: heeel veel sterkte meid! Dikke knuffel @cimbinatietest: wij doen hem wel.. Bij in in de familie komen er ernstige hartafwijkingen voor en dit kunnen ze ook eventueel opsporen. Ook ben ik liever voorbereid op wat komen gaat. Als ik weet dat ik bijv kans 1:8 zou hebben dan weet ik alvast dat ik misschien een downkindje/kindje met een hartafwijking ga krijgen en kan ik me er dan al op voorbereiden/aanpassingen verrichten. Lijkt me moeilijk om het pas bij de geboorte/20 weken echo te zien/weten @oedeem: vannacht een ROT nacht gehad, mijn tong zit namelijk vol oedeem en is 3x zo dik ( ik krijg alleen oedeem als ik slaap, heel raar) dus heb zitten duimen dat het zo overging, anders naar de 1e hulp voor 2 spuiten en dat zie ik nu ik zwanger ben niet zitten.. Gelukkig wordt het nu minder en kan ik alweer redelijk slikken @. Alle meiden die een echo hebben: heel veel succes meiden!
hoi dames martha super veel sterkte zelf ben ik gisteravond ook wel ff geschrokken, ook ineens bruinverlies... hoop zo dat ik vandaag niets meer daar van terug zie want aghh das eng.
we hebben het huis! joehoeh! net gehoord dat ze akkoord gaan met alle voorwaarden! ben echt blij! dat wordt klussen de aankomende maanden..
@Aylin.. hoelang had je dan last van dat bruinverlies..zomaar 1xtje of.. een paar dagen? sorry hoor maar vindhet gwoo neng. had net weer even gekeken, en ja hoor.. zag weer wat..maar tis niet echt donkerbruin, meer geeliglichtbruin
sannehai: veel vrouwen hebben hier last van ze zeggen dat als het bruinachtig is en als je geen buikpijn hebt dat het oud bloed is pas bij helderbloed kan er iets aan de hand zijn veel liefs jaja
Over dromen gesproken, ik heb steeds nachtmerries, hebben jullie daar ook last van? In 1 droom kreeg in een tweeling en wisten we de namen niet meer, en halverwege de droom was ik er ineens 1 kwijt. In een andere droom ging mijn vriend vreemd en zei dat is je eigen schuld, jij bent zwanger en moe en wilt geen sex meer.. (dat is ZO niet mijn vriend, die is heel anders haha) En in weer een andere droom zat zijn ex me achterna, ze wilde me in m'n buik stompen en ik was in een groot gebouw met allemaal deuren. En maar rennen en rennen en rennen..
Oh sorry er is al veel bij gekomen, ik zat op de verkeerde pagina! Veel sterkte toegewenst aan de dames met bloedverlies
goedemorgen dames de 2 dames met bruinverlies Martha en shannhai ik zal voor jullie duimen dat alles gewoon goed is, sterkte in de onzekere tijd. hier slecht geslapen, en ben de laatste 2 dagen niet lekker. dit zal allemaal door de spanningen komen van afgelopen week. XXX Gusam
Ik heb het 3 keer gehad in week 5 en 6. 1 keer mijn hele inlegkruisje vol echt donker/rood bruin. De andere keren lichtbruin/beige net zoals jij beschrijft. Maar bij beide echo's deed mijn beebje het super goed! Mocht je toch zorgen hebben vraag je vk even om advies. Ik snap je bezorgdheid zat ook te janken op de wc dacht dat het weer mis ging. Maar gelukkig is alles goed.
Jeuhtje wat een verhalen.. kan het niet bijhouden hoor haha.. 1dagje niet online en gelijk wel 10pagina's te lezen haha.. Iedereen die vandaag een echo heeft succes ik moet nog wachten tot maandag..
martha sterkye meid voor de meiden met bruinverlies niet te vlug panikeren... Ik weet dat is héél moeilijk.. want bij mijn vorige zwangerschap heb ik het ook gehad en ik was gewoon aan het janken en naar spoed gegaan.. maar ons beebje was mooi aan het ronddansen en ligt nu hier langs mij te slapen... Maar wat ik dus wilde zeggend... de gyn zei toen zolang je geen krampen enhelder rood bloed verliest is het normaal nog allemaal in orde daar van binnen Over rugpijn.. heb er savonds meestal last van.. en een lekker warm badje doet dan echt goed.. als ik mijn oudste naar school breng te voet en op de terugweg krijg ik altijd warm gevoel in rug en buik... wel een grappig gevoel... kent iemand dit?
Of ik ff 4 pagina's wil bij lezen.. meiden dat is 1 ochtend hoor en de ochtend is niet eens voorbij hahahaha. Ik ben nog niet klaar met lezen, maar wil wel ff reageren over de testen. Wij hebben besloten om geen vruchtwaterpunctie te doen of combitest. Iedereen mag deze doen maar als je geen risicogroep ben moet je het zelf betalen. Dit is niet de reden dat wij het niet doen. Wel omdat ik geen risico groep ben. Ik ben jong en val onder minimaal. Ik heb aan het einde bij Ties* een vruchtwaterpuntie gehad. Ik vond dit niet prettig en heb toen gezegt dit nooooooooooooooit meer.