heb ik ook gehoord Leonie.. maar heb sinds 2 dagen bijna geen last meer van misselijkheid.. en begin op momenten toch ongerust te worden.. moet even mijn zwangerschapsdagboek eens gaan bovenhalen en eens kijken hoe het bij Jade zat
oh sorry Elsken! Ik wou je niet ongerust maken! Bij hoeveel weken gaan jullie eigenlijk kraamzorg regelen? Aangezien het zo druk is met zwangeren.. ben ik haast bang dat er dadelijk geen plek meer voor me is!
je hoeft geen sorry te zeggen leonie... ik denk dat hier op dit gedeelte van forum wel véél dames af en toe ongerust zijn... en ik ben er ééntje van... maar ik tel af naar dinsdag en hopelijk krijgen we superecho...
Jaah precies! Ga daar maar gewoon van uit! Ik was ook heel veel ongerust, maar sinds 2 weekjes ong heb ik het stukken minder.. VOelt nu gewoon goed!
heb ik ook wel maar soms komt die twijfel naar boven zoals vannacht ik werd wakker op mijn buik mmm ik voel niks in de weg zitten was het eerste wat ik dacht...ja en dan ga ik twijfelen terwijl ik me toch vermoeid zwanger voel
Odess en Lana bedankt voor jullie berichtjes op mn gastenboek ! .. Super leukK! Ben ik toch niet meer zo alleenug op mn site.. Xx
graag gedaan hoor leonie! leuk he dat je zo alles een beetje kan bijhouden, volgens mij kan je het ook allemaal op cd zetten later, is leuk om terug te lezen allemaal! soms vergeet je toch een hoop dingen!
Ja precies! Maar het is toch ook niet de bedoeling dat je nu al wat kan voelen? T zit toch nog onder n bot? Want ik vroeg daar laatst wat over maar kreeg er geen reactie op, want k vroeg of je het zelf kan voelen als je baarmoeder boven het bot uitkomt? Ik heb zo'n enorme buik gekregen (door mn darmen) al mijn clienten zeggen nu: wauuww je kan het al echt goed zien.. Dan denk ik je moest is weten! En vorige week stootte zo'n oud vrouwtje ( ook n client ) mij aan ,, Poehpoeh zegt ze, je borsten zijn ook enorm gegroeit! & dat was nou net wat ik niet wil..
Jaa daarom! .. Vind helemaal dat dagboek leuk, heb er nog niet veel ingezet, maar wil het wel bijhouden! Laat jij je site btw altijd geheim? Of heb je dit omdat je t nog niet aan mensen hebt verteld?
hier begint ééntje na een heerlijk dutje te zeuren... ik denk dat ze honger heeft ga ik ook even eten tot later dames
@leoniiee: kraamzorg heb ik al geregeld. Ga vandaag of morgen ook ff kinderopvang regelen. Ik was namelijk ook bang vanwege de stormloop op zwangere vrouwen
@ladyXochi: wij hebben dus ook bewust niet gekozen voor de combinatietest, juist omdat het maar een kansberekening is. En we zien het wel, natuurlijk, down syndroom heb je in verschillende gradaties, maar tot nu toe zou ook een kindje met down gewoon bij ons mogen komen en zou ik het met heel veel liefde zo goed en mogelijk als het maar kan groot proberen te brengen. @martha: heel veel sterkte! @jaja: lage rugpijn heb ik sinds vandaag toevallig ook. Ik wijt het tot nu toe aan m'n stoel en het lange zitten. @lana: gefeliciteerd met het huis! @wies: wat een fijn nieuws dat het hartje klopte. Speciaal he! @kraamzorg: is bij ons geregeld @kinderopvang: kunnen wij hier pas vanaf week 12 regelen.
hier nog even een berichtje van mij Ik had alleen bloed bij het afvegen zeg maar en nu heb ik weer bruine afscheiding, misschien toch nog wat hoop?
hmm ik lig nu heerlijk in bed een heel seisoen friends te kijken hebben jullie dit trouwens ook dat als je op je rug ligt je borsten heel zacht en "soepel" zijn? en als je na lang op je rug hebt gelegen en opsta je borsten heel hard en pijnlijk zijn?
Hopen dat het gewoon goed zit. Lijkt me heel frustrerend. Zeg maar wat je wilt? Je staat nu als vlindertje met een vraagteken. We kunnen je er zo weer opzetten als je dat liever hebt?