Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha! Dat ben ik nu niet van je gewent!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik wist het weer :) Zie boven :D

3. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    hallo allemaal

even een update; ik heb nog geen bloed weer verloren, dus ik krijg weer steeds een beetje meer hoop!

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hey Martha! Mooi! Misschien was het echt niets bijzonders! Ik heb de laatste 10 pagina's niet gelezen, dus ik weet niet wat er in de tussentijd is gebeurd... Heb je al bloed laten prikken?

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

@Ladyxochi,, dat is balen voor je! Gelukkig heb ik daar geen last van, maar dat zal wel even lastig zijn ofniet :| ..

@Martha.. Ik hoop het voor je meid, dat alles goed mag zijn! Ik duim voor je.

6. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    Friesland
    @ladyXochi

Even kort ben bloed verloren en bruine afscheiding.
    Woensdagavond op het wc papier en donderdagochtend ook, daarna niet weer (bloed dan).Vk gebeld moet een week wachten en dan weer bellen ws dan een echo. Verder geen bloed geprikt of wat dan ook.T'is echt even afwachten nu.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Spannend :( Heel veel sterkte!

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Martha81 ik heb toen ik 7 weken was ook 2 dagen bloed verloren eerst wat bruin daarna werd het rood en het was niet heel veel. Ik was ook heel ongerust maar heb gisteren een echo gehad en alles zag er super uit. de Vk dacht aan een late innesteling maar het kan vanalles geweest zijn.
    Dus maak je niet te druk ;)

9. Maia

Maia Niet meer actief

fijn dat je wat meer hoop krijgt martha!

Goedemorgen trouwens, ik was om 4 uur al wakker door mijn man in m'n droom (hij liet me schrikken in m'n droom en toen werd ik dus echt wakker :oops: :s) dus dat schoot lekker op.

Maar ach, m'n zusje is morgen jarig en ik ga de taarten bakken dus daar ben ik dus nu gewoon alvast mee begonnen.

10. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goeiemorgen dames.

Straks weer een echo 11.45 heb er echt zin in mijn man moet werken dus ga lekker met mijn moeder en daarna ga ik heerlijk shoppen ik moet echt even wat broeken kopen mijn oude broeken zitten zo strak dat ik nog een deuk in het hoofdje van onze baby druk (hahaha)
    voor alle dames die vandaag ook een echo hebben HEEL VEEL PLEZIER.
    en de dames die nog efe moeten wachten succes met de zenuwen.

vanmiddag laat ik efe weten hoe het was iedereen een fijne dag

veel liefs jaja

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Meiden die een echo hebben vandaag heel veel plezier :)

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Allemaal een goede echo gewenst vandaag :) Die onzekerheid zal er wel bij horen... Ik heb onze kleine nog geen 2 weken geleden nog gezien en toch... Ach het is zo 1 april en dan horen we gewoon een mooi hartje :)

Martha, fijn! Wanneer mag je precies naar de vk voor een echo?

13. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    goedemorgen meiden,
    hier ook flink in de zenuwen, straks weer een echo, hoop echt zo dat het hartje klopt! ben maar vanalles aan het doen in het huis dan gaat de tijd wel snel hoop ik!

ik laat jullie weten hoe het was!
    anderen met een echo ook veel succes!

liefs

14. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    @ Ellen wat super fijn dat je echo goed was!

15. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    Friesland
    @Odess ik heb geen idee, ik moet volgende week eerst weer bellen hoe het is en dan wordt er een afspraak voor een echo gemaakt.Ik hoop dat dat een beetje snel kan.

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Martha ik heb bruine afscheiding week 5 en 6 verloren dan was het weg en kwam het weer terug. De verloskundige en gyn zeiden dat het een geknapt adertje kan zijn, omdat als het knapt er een korstje op komt. En dit korstje ook weer open kan gaan waardoor je dus helder rood bloed verliest. Ik hoop voor jou dat het niks ernstigs is meid. Toch zou ik eerder een echo eisen!

Ik heb vanmorgen het hartje van mijn beebje gehoord met de angelsound. Ben helemaal :D Meiden die vandaag een echo hebben geniet ervan.

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Goedemorgen!

Martha succes meid. Lang wachten, maar nu je niet meer bloed geeft dat weer wat hoop gelukkig!

Alle echo's: heel veel plezier vandaag!Hopelijk horen jullie allemaal een mooi hartje kloppen (buwhuhuhu ik moet nog een hele week wachten...pfff)

Ik zit nu al te denken aan wat we vanavond gaan eten (patat met sate, jammieeee) en mijn buik begint al te rommelen (ben net een uurtje wakker, gadver :confused: )

Allemaal een heel fijn weekend!

groetjes sandra

Shaula: jouw buikje zag er ook wel goe duit hoor ;)

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb gisteren een rok en twee shirtjes gehaald. Allemaal in een grotere maat en die shirtjes hebben hele losse onderkanten. Je kent ze wel, die zijn helemaal in de mode. Ik riep jaren geleden dat ik echt nooit in zo'n shirt zou lopen, want die dingen zijn net of ze ontworpen zijn om je dikke buik te verbergen en daardoor lijkt het net of je zwanger bent... Hahaha, maar nu ben ik zwanger, dus kom maar op! :D

Die rok is heel stretch, dus daar kom ik in ieder geval de lente wel mee door, denk ik.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Heey meiden hier vandaag ook weer een echo om 10 voor 4 wat een tijd he bah.
    Maar goed ga zo eerst van 10 tot 2 werken

20. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Goeiemorgen op deze zonnige vrijdag de 13e :p

Ik wens alle echo dames een mooie echo toe en dat alles maar goed mag zijn daar in jullie buikjes!

@ Martha
    Ik duim voor je meid! Dikke knuffel!

Ik ga mezelf maar weer eens nuttig maken hier op kantoor.. Ik heb het de laatste weken nogal laten versloeren :oops:. Gelukkig bijna weekend. En dan nog 6 weekjes tot mijn allerliefste man weer thuis komt..

Deel Deze Pagina