Hoi Dames, Hoe is hier verder? Vannacht heerlijk geslapen! De maagzuurklachten is al wat minder geworden. Enne ben gisteren samen met mijn partner naar VK geweest. Veel gepraat en vragen gesteld. En kreeg een leuke tas met leuke spulletje er in van de zwitsal! Op 24 april weer terug komen bij de VK. Ik moet ook bloeddprikken, maar dan na de ECHO op 23 maart. En ga er ook snel regelen van de kraamzorg. En we hebben namelijk aangegeven dat we thuisbevalling wilden! Dus hopen dat het met dat kind ook goed gaat. Ze hebben me ook advies gegeven over de combitest, maar we moeten nog ff kijken of het echt nodig is. Bij de combitest wordt er nekplooing gemaakt via ECHO en bloedgeprikt verder niets. Wij denken dat het met kind goed gaat. We wachten liever af op de 1e echo Enne ik heb nu heerlijk WEEKEND! Maar ga er wel wat in het huis doen, ookal heb ik er geen zin in. Want ik lig nog lekker op bed met de laptop. Maar ik ga er zo lekker douche nemen en dingen in het huis doen Ik heb hoop berichten gelezen, maar kon er niet op gaan reageren. Want het is gewoon te VEEL! Liefs Jo P.S. volgens de berekening van de VK ben ik nu 8 weken en 2 dagen zwanger. Maar dat moet eerst afwachten of het ook bij de ECHO te zien zijn!
Hoi meiden, Ff klagen hoor, bah ben steeds zo misselijk en moet dan steeds eten. Verder gaat het wel goed gelukkig, alleen heel moe nog steeds. Einde klaagzang haha. Martha: ik hoop dat het niks is. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook wat bloed verloren en toen we voor de eerste keer naar de vk gingen heb ik dat nog nagevraagd. Bij mij was het rond de tijd dat ik weer ongi moest worden, dus waarschijnlijk had het daarmee te maken zei ze. Voor diegene die vandaag een echo hebben: veel succes en plezier. Wat is het hier lekker weer zeg. Zonnetje schijnt.
mijn uitgerekende datum is trouwens 26 oktober, wilt iemand dit veranderen? succes vandaag allemaal met de echo's! spannend!
knuffel mamavanJordy. Geloof me, het gaat over. Ik was ook steeds zo beroerd en sinds week 10 gaat het langzaam beter bij mij. Zo, ik ben klaar met taartjes bakken. Nu moeten ze lekker afkoelen en dan vanmiddag, als ik terug ben, ga ik ze vullen en bekleden en versieren en dan kunnen ze morgen naar m'n ouders toe. Ik voel me echt goed. Wauw.
Ff gauw een reactie op de hooikoorts (ga nl zo shoppen) Er zijn wel medicijnen die je mag gebruiken als je zwanger bent. Ik heb dit de vorige keer ook gehad en in overleg met je huisarts kun je goede medicatie krijgen. Ik heb het echter wel zolang mogelijk uitgesteld. Na mijn bevalling heb ik 2 jaar bijna geen last gehad van m'n allergieën .... Dames voor een echo suc6 vandaag... Martha: Gaat vast goedkomen, ik ga voor je duimen
beetje rusten kan ik... maar met zo'n drukke kleine madam in huis heb ik mijn handen vol... maar zoals je al zei morgen weekend.. dan kan ik wat meer de zetel in duiken want ventje is dan thuis
goedemorgen meiden, iedereen die vandaag een echo heeft heel veel plezier. Ik ben lekker vrij, eigenlijk al sinds 1 febr. omdat ik op projectbasis werk en er geen projecten zijn. gelukkig krijg ik doorbetaald.... Voor alle andere, werk ze nog even! Ik ga in de tuin werken denk ik...
heb vanochtend toch maar weer even met de vk gebeld en gevraagd of ik toch nog voor een echo mocht, en dat mocht dus ik heb nu donderdag een echo, vreselijk spannend. En het duurt nog even maar dan heb ik in iedergeval een houvast.
Hallo, Zo heb alles bijgelezen maar ben ook bijna alles weer vergeten Martha ik hoop dat alles toch nog goed zit, het komt vaker voor tijdens de zwangerschap dat je wat bloed kan verliezen.Hou moed hoor! en wat fijn dat je donderdag al voor een echo kan komen! Verder iedereen die vandaag echo's en afspraken hebben veel succes en plezier Hier gaat alles verder wel goed buiten dat ik wel een winterslaap kan houden en nog best misselijk ben.. maar ach dat neem ik voor lief! Vandaag best lekker weer, ga zo maar eens boodschappen doen! Wat gaan we vandaag weer eens eten
Sorry, maar er wordt zoveel geschreven dat ik het niet meer kan bijhouden Ik begin iedere avond als er ff tijd is met frisse moed alles bij te lezen, maar er is geen beginnen aan, inmiddels is de achterstand niet meer in te halen . In elk geval iedereen met een echo vandaag heel veel plezier en geniet ervan. Ik heb nog steeds geen flauw idee wanneer ik mn echo heb, in elk geval a.s. woensdag wel de intake bij de vk. @ eten: als ik alleen al lees wat er hier alweer gegeten word door diversen draait mijn maag zich helemaal om ... ik kan nog steeds geen etensluchten of wat dan ook verdragen. Ook vandaag heb ik de pot weer van binnen mogen bewonderen ale: Nou dan ben ik nu maar weer taxichauffeur aan het spelen , kindjes uit school halen.
heee meiden, ffies ego hoor heb al weer even niets laten horen dinsdag de echo gehad... ik was op van de zenuwen en lag helemaal te bibberen eerst probeerde ze uitwendig, maar daar was niet echt goed iets te zien, wel mijn baarmoeder maar meer niet. Vervolgens inwendig. En jawel... een knipperend vlekje! een heeeeeeel voorzichtig knipperend vlekje weliswaar maar wel degelijk aanwezig! Aanstaande woensdag mag ik nog een keer komen om te kijken of het dan beter zichtbaar is. Foto's zal ik z.s.m. in mijn album zetten. Ze vermoedt trouwens dat ik minder lang zwanger ben, dus toch een november mama! Liefs, Moor
@ moor! Ik had afgelopen dinsdag mijn echo( uitwendig ) en daar was ook heel weinig te zien en bleek ook dat ik tussen de 6,5 en 7 weken zwanger zou zijn ipv 8. Wel zagen we heel kort iets knipperen ( ook heel traag ) maar dat was al snel verdwenen. Dus nu moet ik dinsdag terugkomen voor weer een uitwendige echo... Ik word op dit moment echt gek van me eigen..
moor wat fijn dat je echo goed was!ben benieuwd naar je echofoto! oja maia of cindy voor de lijst ik heb 20 april weer een afspraak+echo. Alvast bedankt!
Roos wat een onzekerheid voor zou zeg! Probeer jezelf niet gek te maken he! het kan goed zijn dat je korter zwanger bent en is er niks aan de hand!
Hoi dames, Zo, het bijlezen viel mee vandaag. Maar 5 pagina's! @Martha: ik duim voor je meid! Het is in elk geval al een goed teken dat je niet nog een keer bloedverlies hebt gehad. Fijn dat je volgende week in elk geval een echo krijgt. @Roos89: ik snap echt niet dat je niet een inwendige echo krijgt. Dat ze je niet doorsturen naar de gyn... Straks zie je volgende week weer niks, en dan? Maar goed, daar gaan we niet van uit. Alles is gewoon helemaal in orde! Maar ik kan me voorstellen dat je je er niet rustig onder voelt... @de goede echo's: superrrrr! Lekker genieten! @degenen die nog een echo krijgen vandaag: heeeeel veeeeel succes! Ik duim voor jullie! Hier vandaag voor het eerst niet misselijk! Wauw, ik heb lang niet 's ochtends rustig m'n beschuitje op kunnen eten. Dat is best fijn eigenlijk! Verder ben ik nog vermoeider dan dat ik al was.... Ik wist niet dat een mens zo moe kon zijn zeg! Gister op het werk viel ik steeds bijna in slaap.... Nou ja, moeten ze maar even begrip voor hebben! Vanavond eten wij ook patat. Heb er nu al zin in!
@ zwangeremama: Bedankt! @ marije: Ja ik snap het ook niet maar volgens mij heeft ze die apparatuur niet.. maar als je het aan mij vraagt is de apparatuur ook niet echt duidelijk van een uitwendige echo ( zie album voor echo ) Pfff net weer ff super misselijk weer in de toiletpot gehangen Echt raar eigenlijk.. voor zondag had ik nog nooit overgegeven dit is nu al de 3e keer deze week.. Het is niet veel wat ik overgeef maar toch..
ik kom me hier weer afmelden helaas, het hartje klopte weer niet, wel was er duidelijk een vruchtje te zien.. succes met jullie zwangerschap! had dit keer zulke goede hoop, kwaaltjes werden veel erger,, maar helaas