Lana! Ik schrik ervan! Wat erg meid! Potverdorie! Wens jou en je vriend heel veel sterktee.. En ik hoop zo dat het de volgende helemaal goed is.. Sterkte ! Veel Liefs!
o lana wat erg zeg! En ook al voor de 3e keer! Ik hoop voor je dat de volgende keer toch wel echt goed blijft gaan!
Lana ik heb hier geen woorden voor. Heel veel sterkte wat is het leven toch oneerlijk. Sterkte meis. Ik hoop op snel weer een wondertje voor jullie!
Heel veel sterkte Lana.. sjee zeg.. dat had ik echt niet zien aankomen ik leef echt met je mee meid.. echt oneerlijk is het he.. een hele dikke knuffel
Jeetje Lana meid, wat een klap in je gezicht... Heel veel sterkte en ik hoop dat het jullie snel gegund is!
jeetje lana wat verschrikkelijk om te horen Heel veel sterkte voor jou en je vriend en hopelijk is het je de volgende keer wel gegund! Knuffel!
o o o ik kom net van de echo vandaan het was helemaal super hoor zag er echt mooi uit en het hartje klopte goed alleen ben ik iets verder dan gedacht nu ben ik 29 sept uitgerekend MAG IK WEL HIER BLIJVEN ik ben net helemaal gewend aan juliie en wil als het mag gewoon gezellie hier blijven? veel iefs jaja oja maia of cindy willen jullie dit veranderen op de lijst