Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Het is hier nog best rustig O:)

2. Maia

Maia Niet meer actief

Iedereen zit zeker lekker op de bank te hangen vanavond :)
    Ik heb op dit moment ook weinig te vertellen behalve hetzelfde riedeltje van krampen en onzekerheid :)

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik moet heel leuk het hele weekend werken :'(

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé dames! Er is weer flink gekletst zie ik wel!

Hier gisterenavond ook MvM op bezoek gehad en ik mocht meteen beginnen! Ik ben helemaal trots op mezelf dat ik nu ook iets goeds kan doen voor een ander!

Verder gaat het hier goed. Druk op het werk, dus lekkere afleiding. Verder de gewone kwaaltjes. Vooral mijn borsten eigenlijk en mijn darmen die wat van streek voelen. Het lijkt nu 's avonds en aan het eind van de middag of mijn buik wat opzet. Hebben jullie dat ook?

Liefs,
    Josien

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Josien, ja dat heb ik dus ook!
    Kijk maar in mijn album, daar staan 2 foto's.
    Heb vanmiddag maar ook dan 2 lekker broeken gekocht voor thuis...een soort joggingbroeken.
    Kan ik mijn rommelende darmen lekker de ruimte geven.
    En mijn borsten...ppff...steeds van die speldeprikken erin.
    Ach alles voor een goed doel;)

6. Maia

Maia Niet meer actief

:) ik zit nu ook op de bank met de knopen van mijn broek open. Het zit gewoon veels te strak allemaal anders.

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lekker zo'n broeken! Thuis heb ik die inderdaad ook aan. Maar de hele dag zittend op kantoor is ook niet zo'n pretje als die buik in de weg gaat zitten ;).

Mijn borsten hebben steeds zo'n branderig gevoel. Heel vreemd gevoel.

Maar je hoort me niet klagen, want alles voor een (of misschien wel twee) gezonde kindje(s)!

Liefs,
    Josien

8. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    @ Josien, ja herkenbaar inderdaad dat je buik 's avonds een beetje opgezet voelt, heb ik ook....

En ook de onzekerheid is hier nog steeds herkenbaar, niks aan te doen, lekker van me afschrijven maar...

Verder ben ik vandaag voor het eerst echt moe, maar misschien ook omdat het weekend is, heerlijk vanavond met vriendlief filmpje kijken op de bank :) en beetje hier mee kletsen.

Qua plannen, morgen iets gezelligs doen met vriendinnen, zinnin!

Liefs Sjimf

9. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Meisjes, wat is het hier toch stil!
    Allemaal geveld door onze vermoeidheid? hihi

Nou ik vandaag wel hoor, heb een kadootje voor schoonouders gekocht. Een leuk boekje met tips voor opa's en oma's.
    Ik heb verder niets gekocht, komt omdat ik eerst de 12 weken wil afwachten! Net of het dan ongeluk zou brengen als ik iets zou kopen!

Daarna moe moe moe, heb 2 uur geslapen en nu heb ik het koud.
    Had vanmorgen ook een verschrikkelijke huilbui, ben nu echt een brok hormonen haha.

Hoe gaat het met jullie?

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Wij gaan vandaag leuke dingetjes kopen voor de opa's en oma's om het te vertellen. Echt super veel zin in!

Ja dat van die broeken heb ik ook! De broek die ik normaal met een riem draag, draag ik nu zonder riem en dan doet hij nog regelmatig pijn!

Wat de moeheid betreft, ik doe een vechtsport en gisteren nog getraind, ik was echt een mietje! Bij de gevechten op de grond moest ik snel stoppen want auwie, als er iemand op je boobs ligt mn zn volle gewicht :eek: Verder ben ik na het trainen altijd heerlijk fit, nu was ik echt gesloopt en ben voor 10uur in mn bed gekropen. Ik ben dan wel weer vrij vroeg wakker 's ochtends. Apart hoor!

11. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    @odess, herkenbaar 's avonds geveld en 's morgens veels te vroeg wakker... Veel plezier met spulletjes kopen. Laat je even weten wat je hebt bedacht en hoe de reacties waren?

Grappig om te lezen hoe we gister dus allemaal geveld waren door onze vermoeidheid. Nu weer fris en fruitig een nieuwe dag in waarin we allemaal weer een dagje verder zijn! :D

Liefs Sjimf

12. Maia

Maia Niet meer actief

Goedemorgen!

@Pip: Ik ben 's avonds idd echt supermoe. Gisteren alweer om een uurtje of 8 dat ik naar bed wilde. Echt heel erg.

En dat vroeg wakker heb ik dus ook.. was vanochtend 5 uur. Ben wel stug blijven liggen tot 8 uur maar pffff he.

Wij gaan straks even naar de prenatal in Amsterdam Zuidoost. Gewoon even kijken. Het onze ouders vertellen met een taartje gaat niet lukken, heb ik geen tijd meer voor gehad om dat te maken dus we gaan even kijken of we wat anders kunnen verzinnen.

Ik kwam er gisteren trouwens achter dat ik echt geen eetlust meer heb. Ik ben niet misselijk, maar overal waar ik een hap van neem heb ik na 1 hap al weer genoeg. Herkennen jullie dat? Brood, avondeten, snoepjes, enzovoorts. Met alles heb ik dat.

13. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Zo vanmorgen opnieuw getest met de clear blue digitaal met conceptie-indicator en hij geeft aan 3+!
    (dat betekent meer dan 5 weken)
    Mijn HCG zit dus wel goed.... ;)

Nu wil mijn mannetje dat ik eindelijk ga geloven dat het vast goed zit en dat ik ga genieten.... [-X
    Ik weet niet hoe je dat doet en ik vind het doodeng maar zal het proberen..... O:)

Het duurt tenslotte nog 1,2 week tot de eerste echo en je kunt toch niet meer doen dan wachten..wachten..wachten..

14. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik wil een kijkgaatje..hihi..Fijne dag dames.

15. ChanJilly

ChanJilly Lid

23 jan 2009
    19
    0
    0
    Rotterdam,Natuurlijk
    DAG ALLEMAAL,
    Ik ben overtijd , ik had een spiraaltje en die zat niet goed nu ben ik misschien zwanger , Gisteren een test gedaan kruidvat eigen merk HEEL licht positief ben trug naar de winkel gegaan die man vertelde mij dat ik het over 3 dagen nog maar is moest doen , kon natuurlijk niet wachten en we hebben een claerblue test gehaalt waar 3 stafjes in zitten , de eerst gaf niet zwanger aan , poging 2 vanmorgen .... GAF nix aan :rolleyes: dus heb dat stafje eruit gehaalt maar dan zie je 1 blauwe streepje net als een andere testen en zag weer een heeel licht blauwe lijntje dus weet het niet meer

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hallo ChanJilly, Mag ik vragen hoe lang je dan al overtijd bent? En meestal is een streepje wel een streepje...De Clear blue digitaal heeft overigens iets meer hcg nodig dus die test vaak later pas positief..

17. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    @maia: dat met weinig eetlust heb ik ook! zelfs alles waar ik normaal veel van kan eten daar krijg ik maar 1 hap van binnen...

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik heb daar niet veel last van, ben wel veel moe en ben ook 's morgens vroeg wakker. Wel veel pijn in mijn onderrug..hoorde hier nog iemand over dus dat zal er toch wel bijhoren ;)

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hmmmmmmm misselijkheid is minder, buikkrampen ook.
    Ik hoop maar dat dan dan toch buikgriep was en dat het verder wel allemaal goed gaat.
    Vorige keren is het altijd in week 4-5 al fout gegaan waarbij we bij de eerste de MA er pas bij de echo bij 8,5 weken erachter kwamen.

BEn dus stiekum nu wel heel bang aan het worden :(

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Odess en Maia, veel plezier met shoppen!
    Ben benieuwd wat jullie gekocht hebben;)

@Pat, luister naar je mannetje en geniet!
    Al zou ik ook graag een luikje hebben hoor...hihi

Eetlust is wel wat minder, vooral smorgens.
    Eet nu maar smoothies, fruit in de blender wat yoghurt en dan heb ik toch mijn vitamine binnen.
    De rest van de dag wel honger, maar idd...1 hap en dan vol.
    Zou je niet zeggen als je mijn buik ziet.
    Ook hier flink vermoeid...ppff...en dan moet ik zo nog wel de boodschappen doen, heb ik een ziek kind en man en ben ik zelf flink verkouden..ZUCHT

Deel Deze Pagina