Volgens mij bij de Kijkshop en anders makkelijk online of bij Wehkamp. Het is zeker de moeite waard. Ik kan het hartje nu al best snel vinden. Veel plezier ermee
Dames hier gister ook een goede echo gehad! Kindje was al druk aan het bewegen.. Over 2 weken krijg ik nog een echo om definitief de uitgerekende datum vast te stellen.. Ik kan daar maandag een afspraak voor maken dus dan geef ik de datum wel door.. x
hhmmmm waarom krijg ik ineens geen mailtje meer als er nieuwe berichten zijn? we hebben nu windows vista, moet er wel een beetje aan wennen hoor! leuk dat steeds meer mensen het nu weten, al is t snel... heb eindelijk weer een banner! hopen dat hij klopt... fijne dag allemaal!
Yes! de banner klopt! das mooi. ik moet gaan, stenen uitzoeken voor de tuin... lees vanmiddag weer bij! liefs
LadyXochi Welke? Je avatar bedoel je? Ja, mijn avatar! Vannacht nauwelijks geslapen, veel hartkloppingen gehad! Maar nu is hij weer lekker rustiger geworden. Enne ik heb een vraag dat ik me ook beetje voor schaam schijten jullie ook welleens? Bij mij wel, omdat ik zo vaak opgeblazen gevoel heb bij me darmen! Het gebeurt vooral savonds :S Nog 9 dagen te gaan en dan begint het 1e echo pas! En wens jullie een heel fijne weekend toe! Geniet zolang er van je zwangerschap Liefs Jo
zie zo eindelijk een zwanger banner bij gevoegd Ik moest eerst zien achterkomen waar je dat vandaan haalde, maar het is me gelukt
Welkom, leuk dat er toch nog steeds nieuwe bij komen Voor de rest een fijn weekend, het is heerlijk weer....wij gaan lekker motorrijden.
Goedemorgen meiden! Iedereen lekker geslapen? ik wel aardig.. Vanochtend weer vriendelijk de wc pot mogen begroeten Maarjaa het geef me wel weer een beetje hoop dat het goed zit in het vruchtzakje.. want voor zondag had ik nog nooit overgegeven en nou is het al de 4e keer.. Dus lijkt me dat me hcg nogsteeds stijgt
Hoi meiden, Jeetje wat is er in 2 dagen weer veel bijgeschreven! Heb helaas geen tijd om alles na te lezen. M'n mannetje is jarig en moet zodirect lekker ontbijtje klaar maken. Ben benieuwd wat ie van z'n kadootje vindt! Morgen gaan we lekker een weekje naar Spanje, hopelijk laat de misselijkheid me een beetje met rust. Heb zoveel zin in de tapas! We hebben trouwens donderdag weer een echo gehad, nu uitwendig, minder goed te zien aangezein mijn buikspieren ervoor zaten. Maar we hebben het hartje zien kloppen en hij/zij bewoog zelfs al! Zo gaaf! Kwens jullie allemaal een heel fijn weekend! Kzag dat er weer een vlindertje bij was gekomen, heel veel sterkte! Tot over een dikke week! Groetjes
Imoan, veel plezier, lekker zeg ff naar spanje Alle goede echo's super fijn! Ik zou zeggen geen vlindertjes meer! Zo ik ga weer eens lekker op de paardjes klimmen en van het mooie weer genieten
pffff... mijn vriend wilt zo na babypark toe... Ik weet het niet... ik ben zo bang voor dinsdag dat ik het erg moeilijk vind om het leuk te vinden...
misschien kan je er juist weer even van gaan genieten als je wel gaat roos! Even niet denken dat het fout is, maar juist dat het leuk is om te babyshoppen. Je hoeft natuurlijk niets te kopen, kijken is ook alleen maar leuk!
zoals verwacht waren mijn ouders niet blij heb niet de kansgehad om het zelf te vertellen maar de bekende die we tegen kwamen bij de vk heb er al heel lang ruzie mee dus is alleen maar gedaan om te stoken mijn vader denkt dat het niet lukt ivm kredietcrisis ook gelooft ie niet dat het lukt om mijn school af te maken enz. wil nu alleen maar het tegendeel bewijzen hij hoopt en mijn moeder ook dat ik het weg laat halen maar dat doe ik echt niet de keus is aan mij maar als ik het hou zullen ze me niet helpen ik moest het ff kwijt omdat ik hiet vorige keer tips gevraagd hebt ik ga zometeen ff lekker naar destad even mijn gedachten verzetten
Gefeliciteerd met alle goeie echo's! Super! & ROos, als ik jou was zou ik gewoon gaan! Is best leuk om te zien, heb je even wat anders aan je hoofd! En je hoeft idd niks te kopen dat scheelt! Ik lig nog lekker in bed, maar ben nu al misselijk.. misschien dat ik ook maar is een keer angelsounds ga kopen.. Zal nu nog wel niks horen, maar lijkt me echt super! NOu meiden, fijne zaterdag he! Enneh, waar is de zon? Wie heeft hem hier weg gehaald? liefs lee.
Jeetje zeg! Wat heftig! Laat je niet gek maken hoor, het is verdorie jou lichaam en jou keuze! & je bent 22? En dan reageren ze zo? NOu veel succes ermee.. Ga lekker de stad in en geniet ervan!
Jeeejjj! Kijk mijn banner! Ons kindje ziet er eindelijk uit als een kindje! Ik moet nu gaan, want de katten zijn zo aan het schreeuwen in hun kamer, en lopen tegen de deur aan te springen.. Pff.. DAAAAGG! X
Heey meiden was ik ook weer. Ik zit helemaal op mn wolk poeh wat een opuchting allemaal zeg. Ga straks even met mannetje naar de stad even een kado kopen voor een verjaardag. En even ergens lekker wat eten