joehoe! ik ga morgen naar amsterdam! we kunnen gratis treinen met het boekenweekgeschenk. lijkt me erg leuk! hoop dat ik mn mams mee krijg naar madame tussauds. lijkt me wel weer es leuk. en shoppen natuurlijk, leuk leuk leuk! ben nu trouwens wel moe, hopen dat ik t morgen volhou... wat een weertje he? hebben jullie ook al in de zon gezeten? ik las dat er iemand naar spanje gaat morgen, lekker zeg! daar zal t nu wel een stukje warmer zijn dan hier! veel plezier! nou, ik ga even de was ophangen en dan eindelijk die kwarktaart maken waar we het vorige week over hadden, jammie!
Sjee Arianne, volgens mij ben je oud en wijs genoeg om te bepalen wat je zelf met je leven wilt! Doe gewoon jouw ding waar jij je goed bij voelt! Pff hoe durven ze zo te reageren zeg... Als je nou 14 was, maar je bent 24 en je hebt je eigen leven! Laat je niet gek maken en kies voor jezelf!
Arianne, leuk zo'n opa en oma. Wat een betweterige mensen zeg. Dat ze het denken is nog daar aan toe maar dat ze het ook nog uitspreken is echt absurd. Misschien een idee om een aantal weken niet van je te laten horen, of kun je je wel over zoiets heen zetten? (ik zou dat in elk geval niet zo makkelijk hebben geloof ik...) Ik hoop dat je toch nog een beetje genieten kunt van het groeiende wondertje in je buik. Liefs!
arianne22: ik wens jou toch alle geluk toe en dat jij samen met je vriend ook gelukkig zal worden met het kind ondanks er kredietcirsis is. Wij zullen ook niet makkelijk krijgen, maar we gaan er wel voor. En zorgen er voor dat het kind tevreden leventje krijgt met veel liefde! Belachelijk dat je ouders over abortus spreekt, ze moeten juist blij zijn dat ze straks opa en oma worden. Hopelijk veranderen ze nog met hun gedachten als ze eenmaal zien en vast houden! Laat je niet gek maken, maar geniet samen met je partner en probeer er wat moois van te maken Liefs Jo
Hoi meiden, Vanmorgen weer de wc pot mogen knuffelen. Maar er kwam alleen maar gal (sorry voor het vieze praatje), had nog niks gegeten vandaag. Hebben jullie dat trouwens ook meiden die ook moeten overgeven. Als ik aan het overgeven ben moet het van diep komen zeg maar, dus zit dan echt te kokken. Maar omdat er dan zoveel druk op mijn onderkantje komt te staan moet ik ook plassen. Dus zit dan tegelijk op de wc. Gisteren gestreken en gestofzuigd. En na afloop had ik last van mijn buik. Ik meen het van de vorige keer te herkennen van de banden. Was hetzelfde gevoel. Maar dat kan toch niet zo vroeg? Ben trouwens vandaag JARIG! Word 29 jaar! Morgen vieren we het samen met mijn jongste zoontje, die is 2 maart 1 jaar geworden.
Gefeliciteerd mama van Jordy! Jammer dat je dan smorgens boven de pot hangt! Heele fijne dag! Je hebt er iig mooi weer bij! liefs
Iemand had hiet laatst een lijstje gepost met leuke zwangerschapsites, weet iemand nog waar die staat?
whaaa net de angelsound gehaald en natuurlijk meteen uitgeprobeerd echt heerlijk om die kleine te horen mijn man stond ook echt met een grote smile te luisteren naar het hartje wat is het toch genieten zwanger zijn moest ik efe kwijt veel iefs jaja
@mamavanjordy van harte gefeliciteerd! en een fijne dag. Gewoon elk uur een flinke hap taart nemen, misschien blijf je misselijkheid de baas Hier word ik ook steeds beroerder, als ik wakker word dan kan er maar beter zo snel mogelijk uit, anders wordt het nog veel erger, probeer dan wat te eten, om dat weeige gevoel tegen te gaan, maar als dat er dan weer in zit, dan heb ik al weer spijt. boven de pot heeft geen zin, het komt toch niet, en daar word je dan ook weer zo lekker naar van. heb jij het bij de voorgaande keren ook gehad, zo misselijk? dit wordt ook onze derde en bij die andere 2 kon ik fluitend eten wat ik wilde en heb nergens last van gehad.
hoi debozoe Gefeliciteerd met het levendige kindje dat in je groeit. Wel leuk dat je binnenkort nog een echo krijgt om termijn vast te stellen. Bij ons was ook alles goed en termijn konden ze gelijk vast stellen.Had altijd een zeer regelmatige cyclus en het klopte meteen. De kleine was ook bij mij zeer actief aan het bewegen geweldig om te zien. Groetjes esmeralda
Gaaf he meid ik heb er ook zoveel lol van Bij de zwangerschap van Aylin heb ik ook genoten van de angelsound was een cadeautje van mijn mannetje
Jip80, Ik heb het bij de andere 2 ook gehad, dus als ik alleen zou kijken naar de misselijkheid zou ik denken dat dit weer een jongen zou worden hahaha. Afwachten maar he. Wat zijn je andere 2 kids voor geslachten? Meisje of jongen? Ja, als dat zou helpen taart eten. Wel jammie hoor. Maar ik word als ik niks eet misselijk en moet dan iets eten, en als ik dan weer iets gegeten heb word ik daar ook misselijk van dus dat schiet niet op. Nou ja, tot week 12 a 14 bij mij als het goed is. Toen was het bij de andere 2 ook over. Het is voor het goede doel he. Alleen word ik momenteel niet echt blij van poepbroeken verschonen. Handig bij mijn werk als kraamverzorgende hoor. Of van die weeige lucht van de kraamvrouw van haar onderkantje ook zo goed voor je misselijkeheid hahahaha Tanks voor de felicitaties. Morgen vieren we het pas. Samen met de verjaardag van mijn jongste zoontje. Die is 2 maart 1 jaar geworden. Mag hij morgen lekker kliederen met gebak hahaha. We hebben een verjaardagstaart laten maken. Stukje afsnijden en voor hem zetten en kijken hoe hij erop reageert. Mijn oudste begon toen lekker met zijn handen erin te slaan en alles onder te smeren hihihi. Leuke fotomomenten. Dus morgen meteen ook weer het fototoestel in de aanslag.
@mamavanjordy, ja hier zijn er 2 dames en geen misselijkheid, dus nou moet ik me misschien wijs maken dat dit dan miss wel een jongetje zou zijn.. ik kan wel hopen, maar mij vriendin heeft 2 jongens en kotste bij de een al haar ingewanden er uit en bij de 2e geen greintje last.. bij mij draait mijn maag zich om als mijn dochter WEER een boterham met pindakaas wil, ooh die lucht.. maar wat je zegt, voor het goede doel doen we alles
Tja wie weet het, ik ben eigenlijk over het algemeen niet misselijk maar als ik eenmaal ga eten wordt ik zo ziek, en ik heb zon honger de hele dag door..dat is ook irritant
@Ellen: Vanmorgen naar het bos geweest. Was lekker warm in de zon, maar er stond nog wel een straffe wind... @Arianne: Ik begrijp echt niet dat mensen zo kunnen reageren. Ik snap dat ze zich zorgen maken en ze hadden waarschijnlijk liever gezien dat je nog even had gewacht, maar nu ben je gewoon al zwanger en ze moeten je nu gewoon steunen. Ik zou ook echt zoooo pissed worden! Nou is er al het een en ander gebeurd tussen mij en mijn ouders... (niets dramatisch hoor, maar het is de relatie ook niet ten goede gekomen) en ik zou zoiets wel aangrijpen om (in ieder geval voorlopig) compleet het contact te verbreken.
@mama va jordy gefeliciteerd met jou en je zoontje zijn verjaardag, veel plezier morgen. hier is de misselijkheid aanwezig als ik honger begin te krijgen, als ik dan wat eet gaat het weer weg. XXX Gusam
hai hai ik kom me hier ook aan melden ik ben zwanger na de 2e icsi poging en mijn uitgerekende datum is 19 oktober allemaal nog heel pril dus en we vinden het dan(na een eerdere miskraam) ook erg spannend heb de 1e echo met 8 weken en 2 dagen gehad alles zag er goed uit en het hartje klopte prima 24 maart hebben we weer een echo spannend dus groetjes anna
Dag dames! @Lana, wat verschrikkelijk meid. Sterkte! @Arianne, dat is zeker niet leuk zo'n reactie! Je wil toch graag dat je ouders er blij mee zijn! Hopelijk draaien ze een beetje bij als ze aan het idee gewend zijn! @Mamavanjordy, gefeliciteerd! @Anna26, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En natuurlijk welkom hier Vandaag even met onze kleine naar mijn opa en oma geweest. Die zijn altijd zo blij haar te zien, echt leuk! Je gaat mijn buik nu trouwens echt al goed zien! Op mijn werk zie ik de mensen kijken en denken....sommigen vragen het zelfs al aan me! Maar ik wil nog niets zeggen voordat mijn contract verlengd is eind maart. Ik hoop dat ik snel uitsluitsel krijg over dat contract dan kan ik het gewoon aan de wereld bekend maken! Verder blijf ik zooooo moe. Ach, weet nog van de vorige keer dat het ook wel weer over gaat. En met zo'n 7 maanden begint het weer opnieuw haha. Maar daartussen had ik energie voor 10! Daar kijk ik dan maar naar uit!