Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

@ Anne26: Gefeliciteerdd met jullie zwangerschap! :D SUper

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo ik probeer weer ff te reageren op dingen die de afgelopen 2 dagen hier gepost zijn. Oudere berichten zijn waarschijnlijk al verjaard ;)

@Lana; helaas slecht nieuws.Alweer.....Ik wil je heel veel sterkte wensen!

@Zwangeremama; Hopelijk is het met hartje van je jongste dochter goedgekomen? Wel fijn dat ze er nu dan extra op controleren, sta je misschien niet voor zo'n vervelende verrassing.

@danjo; Gefeliciflapstaart met goede echo! En al bijna 9 weken!

@Debozoe; Ook gefeliciflapstaart!

@Imoan; Ook mooie echo, fijn. Heel veel plezier in Spanje met de tapas, wij gaan vanaaf maar naar een Tapas restaurant. ook lekker, al zit ik steeds al snel vol :(

@Ariane; Poeh moeilijk hoor, maar je bent oud en wijs genoeg om je eigen keuzes te maken lijkt me.

@mamavanJordy: Fijne verjaardag! maar die beschrijvingen van je BLEHhhhhhhhhh, daar krijg ik ook al een weeig gevoel in buikje van:pale:

@Anna26; Welkom en gefeliciflapstaart met mooie echo!

ZON?ZON? Hier alleen maar vieze (miezer) regen!

Gisteravond bij mijn opa en oma geweest. Die zijn echt superblij voor ons. Alleen met opa is het niet zo goed. Hij heeft onbehandelbare vorm van kanker en hij is heel bang, hij gaat er vanuit dat hij ons kindje nooit zal zien :cry:

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier regent het ook nu...

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Anna26 gefeliciteerd meid en leuk dat je hier ook bent gezellig.

Komen de kwarktaarten weer voorbij hahaha ellen eetse en breng mij ook ff een stukje haha.

Ariane moeilijk maar nu lekker aan jezelf denken meid.

MamavanJordy van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Hier is het weer ook omgeslagen van zon naar regen bah.

5. Opening

Opening Niet meer actief

hallo allemaal

ben net terug heb het eerste pakje gekocht samen met mijn vriend echt zo leuk kom ik thuis staan mijn ouders in mijn huis! ik had mijn telefoon en zo uitgezet was er ff helemaal klaar mee dachten ze dat er wat was hebben mijn voorraam uit mijn deur gehaald het is echt ongelooflijk zoals ik al zei begrijp ik hun wel maar ik weet zeker dat ik het ga redden ik ga heus mijn school wel afmaken en zorgen voor een diploma en alles ik ben nu al aan het sparen al het geld wat ik kan sparen spaar ik daar voor ik hoef geen spullenvoor duizenden euro's maar goed ik ben blij dat ik van jullie een beetje steun hebt en heel erg bedankt voor de berichtjes

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ow pookie, wat erg dat je opa zo verdrietig is... ik krijg er kippenvel van! ik hoop dat hij zich lichamelijk nog goed voelt? wat zeggen de artsen dan over zijn levensverwachting? wat zou het mooi zijn als hij toch nog jullie kindje kan zien!
    liefs
    ps ook hier is t nu bewolkt, t regent (nog) niet...

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    arianne: lekker voor jezelf kiezen meid!als jullie klaar zijn voor een kindje, zijn jullie er klaar voor! wie weet draaien je ouders wel bij als ze zien hoe jullie het doen samen.
    hoe reageren de ouders van je vriend?

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Helaas hebben de arten geen verwachting willen geven.
    Hem is letterlijk gezegd; Geniet van elke dag en doe alles wat kan en wat u nog had willen doen!
    Het zou heel mooi zijn als hij ons kindje vast mag houden maar we weten eigenlijk wel dat dat niet gaat gebeuren.....

9. Opening

Opening Niet meer actief

mijn vriend heeft geen ouders meer maar de rest van zijn familie is helemaal blij voor me hun wonen alleen ergens anders dus die zie ik zowat nooit

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    @ pookie: ik heb wel eens gehoord dat mensen het geslacht van hun kindje vertelden aan degene die de geboorte waarschijnlijk niet gaat meemaken. hoe denken jullie daarover?

@ arianne, dan is t extra erg dat je ouders zo reageren. het zullen de enige opa en oma zijn die jullie kindje zal kennen! heb je je ouders ook verteld dat je het heel moeilijk vindt dat ze zo reageren? misschien kun je erover praten met ze en ze duidelijk vertellen dat je niet zit te wachten op zo`n negatieve reactie?

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vreemde reactie van je ouders. Hoe reageerden ze toen je binnen kwam?

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik kan het hier echt niet bijhouden hoor, ik moest gewoon meer dan 10 pagina's bijlezen. Sorry, maar dat redt ik echt niet.
    Hier alles goed, (nog) geen misselijkheid, wel enorm pijnlijke en groeiende borsten. En die irritante ongesteldheidspijn. Hoort er allemaal bij zegt de vk.
    Nog drie weekjes, en dan hoop ik eindelijk de eerste keer ons beebje te zien op de echo!

13. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Jeetje zeg, even een paar dagen niet gelezen hier :| haha.

Maar @ de nieuwe, welkom en van harte met jullie zwangerschap
    @ Mensen met mooie echo, gefeliciteerd.
    @ Mensen waar het minder mee gaat, veel sterkte.

Oh Oh wat ben ik vandaag slecht geweest, net bij McDonalds ff wat gegeten. Zo slecht maar ooooh zo lekker. haha :p

Groetjes

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mama van Jordy, Gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Meiden met een goede echo, mooi he? Superfijn voor jullie!

@ Pookie, erg verdrietig als het met familie slecht gaat :( Sterkte!

@ Arianne, vervelend zoals je ouders reageren. Hopelijk trekken ze bij en anders maar veel steun zoeken bij je vriend en je vriendinnen

De misselijkheid lijkt bij mij wat af te nemen :) . Ben wel nog steeds erg moe en heb overdag veel meer trek, ach ja daar valt wel mee te leven nietwaar ;)

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ach, zo is helaas het leven.
    Ik vind het het meest belangrijk dat mijn opa niet al te veel pijn heeft. Het zij zo.

Wij willen sowieso weten of het een jongen of meisje gaat worden en we gaan dat waarschijnlijk ook niet voor ons houden. Ik ben veel te slecht in liegen en veel te nieuwsgierig!

16. Opening

Opening Niet meer actief

ze belde me dat ze binnen waren en dat ze wachten tot ik thuis kwam
    ik vind het heel jammer dat ze zo reageren maar het is nu eenmaal niet anders maar goed dat houdt mij niet tegen

mijn vriend gaat morgen naar ze toe om te praten dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen afwachten maar

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Arianne, wat ontzettend vervelend zeg! Ik hoop dat je ouders nog bijdraaien.. En wat een rare actie om je ruit door te breken... Beetje overdreven... :rolleyes:
    Ik hoop dat alles helemaal goed komt! En jullie gaan er voor, hartstikke goed!

Pookie, wat naar van je opa! Ik hoop dat ie z'n kleinkind toch nog kan leren kennen. Je weet maar nooit.
    Ik heb nog 1 oma en m'n man nog 1 opa en oma. Zij weten het nog niet. Ben steeds zo moe...kan het nog niet opbrengen om erheen te gaan... :oops:

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    We hebben een verjaardag vanavond, maar ik ben echt zo moe... heb helemaal geen fut... Ik vind het echt jammer, maar ik blijf toch maar thuis. Mijn man gaat gelukkig wel.

19. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Hoi,

Ik loop een pagina op 325 achter maar ik ben ook een oktober mamma en ben op 6 oktober uitgerekend van de 3e!
    Nog meer mamma´s op die datum uitgerekend?

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Hoi pookie,

Wat naar van je opa! ik hoop dat hij toch nog zijn kleinkind kan zien!

Met mijn dochtertje is gelukkig alles goed!ze blijft nog wel onder controlle, maar ze hoeft geen operatie.
    En verder is ze een erg lief ondernemend meisje!
    Het is zeker fijn dat ze nu al beter gaan controlleren, dan weet je al hoe en wat want bij mn dochtertje zijn ze er pas achter gekomen bij het eerste cb bezoek! terwijl je het met je blote oor al kan horen!

Mamavanjordy gefeliciteerd! en ook met je zoontje!

Deel Deze Pagina