goedemiddag allemaal, morgen echo bij de gyn.. krijg ik een preciese meting dus mischien word me banner nog aangepast ben benieuwd spannend hoor hoop dat alles goed is liefs
Wow 10 weken vandaag Vannacht is het erg laat geworden, lag om 3 uur in mn bedje en om 9 uur weer helemaal wakker. Ben brak! Ga ff niet bijlezen nu... Allemaal een fijne dag gewenst! Hoop dat het mooie weer ons hier ook nog gaat bereiken, want die regen is niets!
@Trutje, hier ook nog geen spoor van een hartje hoor met de Angelsounds. Maar ik maak me er niet druk om. Ik ben zelf erg dik, dus denk ook dat het lastiger is om de kleine te vinden. Daarbij zeggen ze dat het vaak pas vanaf 12 weken kan. Oh jee... dat is morgen al zo ver bij mij . Zo happy! Eindelijk de spannende periode voorbij en ik mag ook stoppen met mijn medicatie. Dat vind ik wel wat eng. Tot op heden veel hormonen toegediend gekregen om de kleine te laten zitten. Mijn lichaam moet het nu gaan overnemen, maar dat is toch wel spannend. Ik denk dat ik langzaamaan ga afbouwen. Van het ziekenhuis mag ik in 1 keer stoppen, maar dat vind ik wel een beetje eng. Dus ik ga het maar afbouwen denk ik... Vrijdag best geschrokken. Mijn omaatje werd ineens opgenomen in het ziekenhuis met hartklachten. Gelukkig is ze weer thuis, maar ik vond het doodeng. Zeker omdat ze niets hebben kunnen vinden. @Arianne, laat je niet kisten meid! Maaruh... als ze inbreken in je huis zou ik daar toch eens iets tegen beginnen. Het is toch niet normaal dat ze het raam uit je voordeur halen ! Mijn hemel zeg... wie is er hier nu kinderachtig zou ik zeggen! Meiden, allemaal een heerlijke dag toegewenst! Geniet van het lekkere zonnetje (hier tenminste wel )! Die Piet Paulusma doe ik nog eens wat. Hij gisteren met z'n gezeur dat het de hele dag zou regenen. Hahaha... laat me niet lachen! Liefs, Josien
ghehehe! wat heb ik een stomme hamster... ligt het op zijn rug aan de kooi te bijten die gek denkt dat ie zich eruit kan bijten
Ja ik zat er de vorige keer ook al met verbazing naar te kijken want toen vroeg je of wij ook wel is moesten schijten .. Dus ik weet niet zo goed wat ik er op moet antwoorden.. Want volgens mij is het behoorlijk normaal om zo af en toe een scheet te laten en naar de wc te moeten! Of ik begrijp de vraag verkeerd, maar ik niet snap! :
Hallo allemaal, haal mij maar van de lijst... Had maandag een echo en bleek dat het hartje niet meer klopte.Woensdag een miskraam gehad. Veel succes allemaal verder, Groetjes Minke
wat een rotnieuws Minke. Heel veel sterkte. Dames, Cindy moest volgens mij vrijdag weer werken dus volgens mij kan ze hier niet meer hele dagen rondhangen Willen de dames die hier in de topic een wijziging op de lijst doorgeven dit gewoon even pmmen? We lezen niet constant alles en om dan ook nog te moeten noteren terwijl ik aan het lezen ben heb ik geen zin in. Gewoon mij of Cindy even een pm sturen.
@minke sterkte meid. vandaag 11 weken, ben lekker een weekendje weg geweest en ga vanavond weer naar huis. had wel even afleiding nodig na deze week. Ga nog even genieten hier, tot vanavond of morgen vroeg. fijne zondag toegewenst. XXX Gusam
Minke heel veel sterkte meid. Nou hier was het mooi weer maar nu regen dus pietje heeft wel gelijk hoor haha
Wij gaan niet naar bos mannetje wilt niet.........hij heeft wachtdienst en wil niet nog een half uur naar huis moeten rijden in geval van een probleem....... Misschien maar een gewoon rondje om, saai bleh......
Wij zijn net lekker met de hond naar het bos geweest. Wat was het druk zeg in het bos maar wel lekker.