Het ging er ook niet om, dat ik jullie ging vertellen wanneer je wel of niet een miskraam kan krijgen! Ik wilde alleen maar Wennos een klein beetje geruststellen, omdat ze nog wat onzeker is!
Snap ik wel hoor meid maar bedoelde dit ook voor meiden die denken dat ze misselijk moesten zijn. Het was niet specifiek een reactie op jou berichtje
Wat de misselijkheid betreft: het lijkt wel alsof het bij mij is verplaatst van 's ochtends naar 's avonds. Heb na het eten echt last zeg.... Maar vooral als ik vet heb gegeten. Vanavond was het shoarma... Maar niet nog een keertje doen, denk ik.... @roken: het is best lastig om ergens anders aan te denken. Gelukkig lukt het steeds beter. En ik sta achter m'n beslissing, dat scheelt. Toen ik zag dat het volgende week zulk mooi weer zou worden, dacht ik wel meteen, ooooh, lekker roken. Ooooh nee, dat mag niet!
minke heel veel sterkte meid vanmiddag gesprek met mijn ouders en vriend gehad gelukkig normaal gesprek ik begrijp nu beter waar zij vandaan komen hun willen dat ik nog lekker geniet van het leven lekker op vakantie gaan een auto kopen en dat soort dingen en vooral met de kredietcrisis die er aan komt ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje twijfelde omdat ik dat soort dingen zoals vakantie gaan en zo soms wel mis maar mijn wil om het te houden en er voor te gaan is toch groter
Sorrie hoor arianne maar genieten van je leven en een auto kopen, op vakantie gaan kan ook met een kindje hoor! vind het echt een rare reden die ze geven om een kindje niet te houden! De kridietcrisis gaat ook wel weer over en de kosten van een kindje kan je zo duur maken als je zelf wil..het is maar waar je prioriteiten liggen. Geniet lekker van je zwangerschap en denk niet aan teveel aan wat er evt. kan gebeuren. Ik zie en kind alleen maar als een verrijking van je leven en niet dat je leven dan voorbij is en dat je niks meer kan doen..
sorry ik heb de moed opgegeven om bij te lezen. Iedereen sterkte in een moeilijke tijd.... alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom voor iedereen die belangstelling heeft, mijn echo van vorige week staat in mijn map. groetjes
Marije ik had het juist eerst na het eten nu is het weer smorgens bij mij. Ben ook ineens weer dood moe was vanmorgen mijn bed niet uit te branden En het roken tja vind het ook moeilijk maar ja het is niet anders. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik het ook volgehouden
@arianne, ik denk dat ik wel begrijp waarom je ouders zich zorgen maken. Op zich komt hun reactie voort uit liefde voor jou (ga ik van uit) alleen doen ze dat op een nogal onhandige manier. Fijn dat je met ze hebt gepraat en ik hoop dat ze snel ook blij kunnen zijn met jouw keuze.
Goedemorgen meiden. Iedereen die vandaag een echo heeft heel veel succes Ik ga weer naar mijn werk Had nog wel een paar uurtjes in me bed willen liggen Werkse allemaal!
GOeiemorgennn.. ik moet straks ook weer werken .. Verdorie de hele nacht wakker gelegen, en wanneer val je in slaap? Precies, wanneer de wekker gaat.. Bah bah bah.. Ben onwijs chaggerijnig nu.. Iedereen met echoo, succes! En een fijne dag iedereen.. liefs
's nachts? Meid, bij mij begint dat al om 5 uur 's avonds en gaat door tot 's ochtend! Ben blij dat 't op mijn werk wel meevalt! Maar ja, dat is normaal hoor. Had het gisteren nog in een blad gelezen. Weet even niet meer waar het door kwam, maar daar zal iemand anders vast wel antwoord op weten.
Denk het niet. Had ik ook niet. Meestal pas bij 9 weken een echo, tenzij er een medische indicatie is.
Ik heb al een jaar of 2 niet gereden. Mijn Shadow is stuk en ik heb nu een leasewagen. Ik rijd ook niet 'boven de rivieren', want daar rijdt iedereen zo asociaal! Hier in Brabant gaat men nog voor je aan de kant in de file (behalve die klote-forenzen van boven de rivieren dus). En aangezien ik naar Utrecht moet... En ook nog eens netjes gekleed... En mijn pantalon overleeft een motorbroek niet... Maar ik ga hoe dan ook de komende 7 maanden niet op de motor. Ben veel te bang dat er iets gebeurt. En als het met mij is, sja, shit happens, maar ik heb nu een extra leventje om rekening mee te houden Vroeger deed ik alles op de motor. huis-school met name. 100 km per dag. Weer of geen weer
Intake is een soort kennismakingsgesprek/informatieuitwisseling. De VK wil allerlei dingen van jou en de papa weten, waaronder bepaalde ziekten en aandoeningen in jullie families. Jij krijgt verder een overdosis informatie. O.a. over wat je wel mag doen en eten en wat niet. En over wat je te wachten staat qua onderzoeken en tests en zo. En nog heel veel meer!
Het is volgens mij helemaal niet zo vreemd hoor, dat ze bij 8 weken of eerder nog niets kunnen zien. Daarom doen de meesten sowieso pas vanaf 9 weken een echo...