Je kunt ook mét kind op vakantie gaan. Wat een onzin dat je niet meer zou kunnen genieten van het leven als je een kleine hebt! Zo, dat waren even een hoop berichtjes van mij. Ja sorry dat ik ze niet in één bericht heb gezet, maar dat was me even teveel moeite Vandaag zit ik op de 8 weken! Nog 1 week tot de echo! Spannend! Vandaag even navragen op mijn werk hoe het nou zit met naar de vk gaan in de baas z'n tijd. Want volgens de wet hoeft dat dus niet in eigen tijd, maar volgens mij zijn ze me dat 'vergeten' te vertellen. Verder weer een drukke dag voor de boeg, dus ik zal vandaag niet veel mee kunnen kletsen hier. Mijn man is vanmorgen weer vertrokken op oefening en die komt vrijdag pas weer thuis. Moet ik donderdag alleen naar de open dag van het kraamhotel Denk dat ik een vriendin meeneem...
goeiemorgen dames vannacht ook echt slecht geslapen heb echt hoofdpijn... en ind over de misselijkheid ik denk ook dat dat bij iedreen echt verschillend is ik ben namelijk nog geen 1x misselijk geweest en morgen ben ik 12 weken zwanger dus hoop op het beste. Morgen is het zover 12 weken zwanger hier kijkt iedereen naar uit en dames ik hoop dat jullie allemaal met mij mee gaan naar die 12 weken. iedereen met een echo veel plezier vandaag veel iefs jaja
goedemorgen allemaal druk weekend gehad waardoor ik sinds donderdag niet heb geslapen. Ben echt enorm brak en misselijk en ga me zo dus maar (weer eens helaas) ziek melden op m'n werk en verder slapen. Zit nu te wachten tot m'n brood ontdooid is. Fijne dag allemaal en de dames met een echo, veel plezier!
Hallo dames, Iedereen met een echo heel veel succes. Wij mogen morgen weer. Ben weer lekker zenuwachtig
@ arianne Ik sluit me helemaal aan bij ladyXochi Met kinderen kun je echt nog wel plezier hebben en op vakantie gaan hoor! Wij hebben 2 kinderen 1 van bijna 4 jaar en 1 van bijna 6 jaar en wij hebben in de zomervakantie een reis naar Italie geboekt.Dit kan nog prima hoor. Oke het is wel een feit dat je vakanties er wat anders uit zien dan zonder kinderen maar genieten is het nog zeker hoor. Het is ook een kwestie van wennen.
wie weet dit. ik wilde vanmiddag efe buiten in mijn tuin een bankje verven mag dit wel? wie weet dit veel liefs jaja
Goeiemorgen allemaal! @ de echo's SUCCES! *ego* Ik weet niet of jullie het hebben meegekregen, maar ik het vorige week dinsdag (bij 8,2wkn) zo'n stomme CB indicatortest gedaan (NIET met ochtendurine). Er kwam toen 2-3 wkn zwanger te staan wat dus 3+ had moeten zijn dus ik was helemaal in de stress en ging van het ergste uit (daling HCG). Eigenlijk heb ik mij er de hele week flink klote onder gevoeld.. (sorry voor mijn woordkeuze). Nu heb ik vanmorgen nogmaals getest (MET ochtendurine) en er stond 3+. Er is dus in ieder geval geen daling in de HCG waarde.. Pffffff Wat ben ik opgelucht. Nu wil ik iedereen graag iets meegeven in de eerste weken van de zwangerschap en dat is: Ga niet meer testen als je reeds een aantal weken zwanger bent. Zo, dat was het even. Nu weer over tot de orde van de dag.. Werken.. Straks intake!
goedemorgend dames ik ben nog aan het bijlezne maar even tussendoor al wat antwoordjes Ik moet idd ook meer windjes laten dan normaal... net zoals het opboeren van zuur... Heb al vergelijkende buikfoto staan.. maar vind dat het nu steeds duidelijker wordt.. gisteren maar even losse blouse aangedaan want schoonmoeder mag het nog niet weten... en nu verder lezen
Goedemorgen meiden. Hier net even de vk gebelt want we mogen dus nu gewoon naar de vk van de gyn. Donderdag heb ik mn eerste afspraak wel spannend. Ik wou zo snel zo kan ik nl ook eerder een afspraak maken voor een echo hahahaha
goedemorgen dames, hier wel goed geslapen. maar heb en vraagje aan jullie, mijn gezicht gloeit heel erg, hebben jullie daar ook last van en hoort dat bij de zwangerschap? XXX Gusam
dat je gezicht warm aanvoelt denk wel dathet er bij hoort.. heb dit ook.. een gevoel of je constant bloost Ik ga nu poetsen dus neit teveel schrijven beetje zinnen verzetten.. nog 25 uurtjes en we mogen gaan voor eerste echo...
Goedemorgen, Is jou man ook militair!? Die van mij ook en hij is nu ook twee weken weg (met een weekend) en komt vrijdag weer terug! Ik ben eigenlijk best vaak door de weeks alleen thuis met de kinderen, maar ja ach het hoort er nou eenmaal bij, vind je niet? Alleen met dat soort dingen als een kraamhotel bezoeken en iets over school bv om dat soort dingen alleen te doen, is wel vervelend! Ik geloof dat bij mij de vermoeidheid en de misselijk geleidelijk afnemen! I hope so, want oh jeeh wat heb ik het allemaal weer laten versloffen hier in huis (het wasgoed dan met name pfffff) er kwam echt niets uit mijn handen hoor hihi! Maar goed ik ben weer begonnen met de schade in te halen! Hier ook al een behoorlijke buik hoor en dan te bedenken dat je bij sommige nu nog helemaal niets ziet! Ik had dat bij mijn eerste ook al hoor, zodra ik zwanger ben dij ik uit zeg maar en nu helemaal bij de derde!
Just for the record, hoe zie jij aan iemand die jou niet voor laat gaan in de file dat hij van 'boven de rivieren' komt? Die mensen hebben een extra grote neus ofzo? Of trekken daarna drie keer aan hun linker oorlel?
goedemorgen meiden, even een vraagje. Ik wil zo naar de kapper om me haar te laten verven. Nu hoor ik wisselende dingen over verven. 1 zegt mag wel, ander zegt weer van niet.... Weet iemand hier iets van? have a nice day!
Volgens mij mag het gewoon, heb je alleen kans dat het niet goed pakt of dat de kleur anders uitpakt. Overleg gewoon even met de kapper, die weet het wel. Hier heb ik net (uit onzekerheid en voor de lol) nog maar eens een test gedaan. Nou, dat kruis stond er al voordat ik twee keer met mijn ogen kon knipperen. Zie album. Het blijft leuk!
Dames met vandaag afspraken en echo's succes en veel plezier! Boogiewoogie haha ben ook erg benieuwd hoe ze dat ziet! Curly naar mijn weten raden ze het alleen af omdat door je hormonen de kleur van je verf in je haar anders kan uitpakken dan verwacht! Maar groen of oranje kan ook leuk staan haha grapje hoor! Dat was het volgens mij! Veel plezier bij de kapper! Ik heb trouwens bij mn vorige zwangerschap wel een keer geverfd en alles was goed gegaan hoor! Bah ben vandaag beroerd!
@zwangeremama, groen is precies de kleur waar ik voor wilde gaan Grapje Ik heb al even gezocht en besloten dat het een kleurspoeling wordt, toch minder schadelijk... Sterkte vandaag, hopelijk voel je je snel beter