Gaat me allemaal niet zo best af op dit moment ik ben 22 en mijn vriend 21 , ik heb een dochtertje van ruim 8 maanden ook door een ongelukje gekomen , ik heb naar haar een spiraaltje genomen en dat spiraaltje is eruit gezakt ! nu ben is waarschijnlijk zwanger en mijn vriend is laaient , hij kan het niet aan mijn ouders en zijn ouders ook niet want we wonen ook nog niet samen , ik vind het allemaal vresselijk bovendien denkt iedereen dat ik het met opzet doet ... ik voel me machteloos me vriend eist in feite van me dat k het weg moet laten halen , maar dat zou ik nooit kunnen , dus dat heb ik hem dan ook duidelijk verteld nu is hij weg ! P.S ik ben 3 dagen overtijd clearblue test gaf eerst niet zwanger aan als je het stafje eruit haal zie je als nog 1 heeel licht streepje en 1 duidelijk streepje , en 1 eigenmerk test van kruidvad gaf ook heel licht aan
Hoihoi, @Pookie, ik herken je angst ook hoor! Ik probeer er van te genieten, maar ben ook bang dat het niet goed gaat! Ben zelf ook minder misselijk en heb ook weinig last nu van mijn darmen, had ik vorige week nog wel! Denk dat meerdere dat wel hebben de eerste weken! We slepen elkaar erdoorheen! Wat eten betreft heb ik precies hetzelfde, eerst erg trek en als ik dan eet na 3 happen vol! Maar ik dwing mezelf om elke ochtend wat te eten. Ik eet dan een kommetje brinta (koud) met honing en eet een mandarijn en een kiwi. Dat gaat vrij goed! S'middags eet ik eigenlijk veelste goed, zeker 3 a 5 boterhammen en weer een stukje fruit. Maar mijn eetlust is dan s'avond weer minder, dus eet dan ook van alles maar een beetje! Drinken jullie nou ook ineens meer melk? Ik niet, lust geen melk. Daarom eet ik s'ochtend wat brinta met melk en drink ik optimel drink.
Begin me zorgen te maken. Ben ik dan echt dfe enige die nog nergens last van heeft? @Chanjilly ik ben bang dat er niks anders op zit dan een over een paar dagen opnieuw te testen, clear blue test idd wat later posi. Sterkte meid
Chantilly, wacht nog even af en test over een paar dagen opnieuw. Wie weet is het vals alarm, en anders kan je het beste naar de huisarts gaan. Deze kan je dan verder helpen.
@Bowen, ik denk dat je zorgen normaal zijn. Ik heb ze ook! Dit zijn de spannendste weken vrees ik. Iedere vrouw is weer anders, de 1 voelt heel veel en de andere niets! Ik heb bv erg pijnlijke boobs, mijn zusje heeft dat nooit gehad! Mijn zusje had veel last van maagzuur, ik weer niet! Dus relax! Maar dat moet ik ook tegen mezelf zeggen hoor!
Wendelaa ChanJilly wat een toestand zeg...misschien dat je nog eens een andere test kan gaan proberen? misschien dat je hier eens kan kijken naar meer info over testen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=92 Ik kan je verder niets vertellen over die lijntjes van de clear blue digitaal...heb daar geen verstand van. Ik wens je veel sterkte en laat je even weten hoe het verder gaat?
DAG ALLEMAAL, Ik ben overtijd , ik had een spiraaltje en die zat niet goed nu ben ik misschien zwanger , Gisteren een test gedaan kruidvat eigen merk HEEL licht positief ben trug naar de winkel gegaan die man vertelde mij dat ik het over 3 dagen nog maar is moest doen , kon natuurlijk niet wachten en we hebben een claerblue test gehaalt waar 3 stafjes in zitten , de eerst gaf niet zwanger aan , poging 2 vanmorgen .... GAF nix aan dus heb dat stafje eruit gehaalt maar dan zie je 1 blauwe streepje net als een andere testen en zag weer een heeel licht blauwe lijntje dus weet het niet meer
Hallo ChanJilly, Mag ik vragen hoe lang je dan al overtijd bent? En meestal is een streepje wel een streepje...De Clear blue digitaal heeft overigens iets meer hcg nodig dus die test vaak later pas positief..
@maia: dat met weinig eetlust heb ik ook! zelfs alles waar ik normaal veel van kan eten daar krijg ik maar 1 hap van binnen...
Ik heb daar niet veel last van, ben wel veel moe en ben ook 's morgens vroeg wakker. Wel veel pijn in mijn onderrug..hoorde hier nog iemand over dus dat zal er toch wel bijhoren
hmmmmmmm misselijkheid is minder, buikkrampen ook. Ik hoop maar dat dan dan toch buikgriep was en dat het verder wel allemaal goed gaat. Vorige keren is het altijd in week 4-5 al fout gegaan waarbij we bij de eerste de MA er pas bij de echo bij 8,5 weken erachter kwamen. BEn dus stiekum nu wel heel bang aan het worden
@Odess en Maia, veel plezier met shoppen! Ben benieuwd wat jullie gekocht hebben @Pat, luister naar je mannetje en geniet! Al zou ik ook graag een luikje hebben hoor...hihi Eetlust is wel wat minder, vooral smorgens. Eet nu maar smoothies, fruit in de blender wat yoghurt en dan heb ik toch mijn vitamine binnen. De rest van de dag wel honger, maar idd...1 hap en dan vol. Zou je niet zeggen als je mijn buik ziet. Ook hier flink vermoeid...ppff...en dan moet ik zo nog wel de boodschappen doen, heb ik een ziek kind en man en ben ik zelf flink verkouden..ZUCHT
Gaat me allemaal niet zo best af op dit moment ik ben 22 en mijn vriend 21 , ik heb een dochtertje van ruim 8 maanden ook door een ongelukje gekomen , ik heb naar haar een spiraaltje genomen en dat spiraaltje is eruit gezakt ! nu ben is waarschijnlijk zwanger en mijn vriend is laaient , hij kan het niet aan mijn ouders en zijn ouders ook niet want we wonen ook nog niet samen , ik vind het allemaal vresselijk bovendien denkt iedereen dat ik het met opzet doet ... ik voel me machteloos me vriend eist in feite van me dat k het weg moet laten halen , maar dat zou ik nooit kunnen , dus dat heb ik hem dan ook duidelijk verteld nu is hij weg ! P.S ik ben 3 dagen overtijd clearblue test gaf eerst niet zwanger aan als je het stafje eruit haal zie je als nog 1 heeel licht streepje en 1 duidelijk streepje , en 1 eigenmerk test van kruidvad gaf ook heel licht aan
Hoihoi, @Pookie, ik herken je angst ook hoor! Ik probeer er van te genieten, maar ben ook bang dat het niet goed gaat! Ben zelf ook minder misselijk en heb ook weinig last nu van mijn darmen, had ik vorige week nog wel! Denk dat meerdere dat wel hebben de eerste weken! We slepen elkaar erdoorheen! Wat eten betreft heb ik precies hetzelfde, eerst erg trek en als ik dan eet na 3 happen vol! Maar ik dwing mezelf om elke ochtend wat te eten. Ik eet dan een kommetje brinta (koud) met honing en eet een mandarijn en een kiwi. Dat gaat vrij goed! S'middags eet ik eigenlijk veelste goed, zeker 3 a 5 boterhammen en weer een stukje fruit. Maar mijn eetlust is dan s'avond weer minder, dus eet dan ook van alles maar een beetje! Drinken jullie nou ook ineens meer melk? Ik niet, lust geen melk. Daarom eet ik s'ochtend wat brinta met melk en drink ik optimel drink.
Begin me zorgen te maken. Ben ik dan echt dfe enige die nog nergens last van heeft? @Chanjilly ik ben bang dat er niks anders op zit dan een over een paar dagen opnieuw te testen, clear blue test idd wat later posi. Sterkte meid
Chantilly, wacht nog even af en test over een paar dagen opnieuw. Wie weet is het vals alarm, en anders kan je het beste naar de huisarts gaan. Deze kan je dan verder helpen.
@Bowen, ik denk dat je zorgen normaal zijn. Ik heb ze ook! Dit zijn de spannendste weken vrees ik. Iedere vrouw is weer anders, de 1 voelt heel veel en de andere niets! Ik heb bv erg pijnlijke boobs, mijn zusje heeft dat nooit gehad! Mijn zusje had veel last van maagzuur, ik weer niet! Dus relax! Maar dat moet ik ook tegen mezelf zeggen hoor!
Wendelaa ChanJilly wat een toestand zeg...misschien dat je nog eens een andere test kan gaan proberen? misschien dat je hier eens kan kijken naar meer info over testen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=92 Ik kan je verder niets vertellen over die lijntjes van de clear blue digitaal...heb daar geen verstand van. Ik wens je veel sterkte en laat je even weten hoe het verder gaat?
@ChanJilly: gewoon rustig afwachten. Ik heb vaker gehoord dat de clearblue digitaal ook gewoon 2 blauwe strepen geeft als hij niet zwanger zegt dus ik zou het daarop nog niet baseren. Test inderdaad na het weekend nogmaals, gewoon met een simpele, niet al te dure test, als je zwanger bent zou het streepje duidelijker moeten worden. @vertellen: Jaaaaaaaaa we hebben het mijn ouders verteld. We waren eerst idd naar de prénatal, gewoon een rondje en daar zagen we rompertjes en slabbetjes met "I love oma" en "I love opa' ofzoiets dus we hebben 2 slabbetjes en 2 rompertjes meegenomen en allemaal apart in laten pakken. Toen zijn we langs mijn ouders gereden en mijn zusje was gelukkig weer naar haar kamer terug dus die waren alleen thuis. Naja, het cadeautje gegeven. Mijn moeder had het meteen door aan het papiertje mijn vader die zat daar maar met het cadeautje. Hij had z'n koffie nog niet op en wilde eerst zijn koffie opdrinken en zei dat het nog geen valentijn is (zit natuurlijk zo'n hart op het papiertje) en mijn moeder was me allang aan het feliciteren en hij kijkt een beetje verdwaasd naar boven van "ben je in verwachting?". Fantastische reactie. Maar ze zijn allebei erg blij en gelukkig dus dat was helemaal mooi! Morgen gaan we het zijn ouders vertellen denken we. @Bowen: geen zorgen maken hoor. Ik heb op dit moment (even afkloppen) ook nergens last van. Mijn darmen zijn weer normaal op gang gekomen, en op af en toe een licht steekje na heb ik vandaag nergens last van. Ik word er wel onzeker van maar we gaan er gewoon vanuit dat dat niet hoeft @pip: ik ben niet into de melk, ik drink altijd heel veel melk, maar ik ben nu even gek op yoghurt. Echt heel vaag want normaal eet ik dat niet Nou ik ga zo eerst even weer wat proberen te eten en dan kom ik zo wel even op de rest reageren want ik moet even wat teruglezen dus.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin het mijn schoonouders te vertellen. Dat gebeurt de eerste tijd ook niet. Denk dat we ons knulletje maar heel cliche een shirtje met tekst gaan kopen online bij simply colors ofzo Mijn ouders waren superenthousiast! Maar die wisten dan ook van mijn mk's...