Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    beter nu buisjes en amandelen dan op latere leeftijd
    Bij ons komen de kindjes dagelijks daarvoor.

en leonie niet te druk maken jij

2. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ja idd!

@Vicious: sterkte meid, wat ontzettend klote!

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Mijn vriend heeft niets te willen hahaha. Ik heb een weddenschap gewonnen en mag de namen kiezen whoehahaha. Vraag me niet meer wat voor weddenschap.

Tuurlijk vind ik zijn mening wel belangrijk, maar ik denk dat ik wel het hoge woord heb. (zoals altijd hihi) Hij mag die militaire leerlingen van hem commanderen ik doe het thuis wel hahahaha

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Een jongensnaam hebben we al jaren, maar er zijn in de tussentijd twee meiden geboren, dus die naam hebben we nog steeds! Voor een meisje heb ik er nog geen, ben er ook nog niet echt mee bezig!

Hebben jullie de kraamhulp al geregeld? Dat moet ook zo vroeg mogelijk worden aangevraagd he! Ik heb het vorige weer gedaan!

5. namen, zijn we ook al over bezig geweest

ik zou het echt niet weten... ik ben van mening dat ze bij Luna en Jade moet passen

en nu wil ik kiezen want ventje heeft ze tot nu toe gekozen maar ik heb ze goed gekeurd :)

6. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ja geregeld.

En kinderopvang wordt ik woensdag terug gebeld. over hoe of wat.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aah shaula, dat is idd sneu!
    Maar gelukkig hebben jullie nu ook wat meer rust!:)
    VOor ons zal het straks nog wel even wennen zijn met een kleine, wij houden zoooooooo van lekker uitslapen! Haha!

@Dunja: SOrry mevrouw ;).. ik doe mijn best!

En MOrgen ga ik de kraamzorg regelen..

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oeps :|.. Dunja moet Danjo zijn.. haha! Lijkt erop! (A)

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

VOor de mensen die al eerder zwanger zijn geweest, Eerst hoop je als je denkt dat je zwanger bent Dat de test positief is.. dan istie positief, en zit je 3 dagen op een roze wolk, en dan donder je er weer af omdat je je dan overal zorgen over gaat maken, dan kijk je dus uit naar de eerste echo om te kijken of alles goed is.. Wat komt hiernaaa? :|:|

10. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Leoniiee: Zoals velen van jullie weten is dit mijn 5e zwangerschap en heb ik nog geen levend kindje van mezelf. (heb wel een stiefzoon, maar is niet van mezelf). En toch bij elke zwangerschap blijf ik positief. Elke zwangerschap is anders. Als ik elke keer blijf hangen in het verleden dan kun je mij naar een gesticht sturen. Ik geniet nu van alle kwaaltjes die ik heb. Ik hang lachend boven de wc bij wijze van. Tuurlijk kneep ik hem de uren voor de echo, je weet immers niet of je kleintje het goed maakt. Maar dat waren maar een paar uur. De rest geniet ik met volle teugen.
    Ik ben niet bang om dit kindje kwijt te raken. Dit moet jij ook niet doen. Als je theoretisch gaat kijken gaat 1 op de 10 zwangerschappen voor de 12 weken fout. Wij als oktobermama zitten hier helaas boven.
    Als je een hartje hebt zien kloppen is de kans dat het mis gaat nog minimaler.

Tuurlijk ben je bang, maar ik hoop dat ook bij jou het genieten op de eerste plek staat. Straks zeg je had ik maar als alles toch meevalt.
    Heel zwart wit gezien als je hier niet op het forum had gezeten had je je denk ik ook minder druk gemaakt of niet? ;)

enige wat ik kan zeggen is : GENIETEN KRENG! hahaha ;) grapje aan het eind

11. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    visious?:wat erg meid dit zal echt een klap zijn geweest ind ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen
    veel liefs jaja

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    3x is scheepsrecht Jaja hahahaha

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

hahah! Oke biatch! Je steld me wel gerust,..
    En je hebt ook helemaal gelijk, maar het is allemaal zo lastig!
    Maar ik denk ook heel dom na:S.. je hoord zoveel zwangeren dat ze bloed verliezen, of bruin bloed, ik heb niks van dit allen gehad! geen kramp niks niet.. Ik weet dat bloed niet goed is, maar toch weet ik het op de een of andere manier om te draaien dat het niet goed is dat ik dit niet heb.. AAAHHH .. Ik word soms echt gek van mezelf!

Ik wist trouwens helemaal niet dat dit je 5e zwangerschap was, ik dacht je 2e,.. Wat erg voor je meid.. Ik vind het HEEL knap dat je zo denkt, en maar doorgaat!
    Ik zal proberen om er nu van te gaan genieten, en er van uit te gaan dat met ons beebje alles goed is!
    NOg 1 weekje tot de echo! Spannendd blijft het wel! ;)
    Dankjewel voor je lieve reactie, als je je best doet ben je best aardig! Haha!

14. ach nee toch? sterkte meis...

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

iemand zin in een crossaintje ham/kaas?

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    nee dankje leonie heb net heerlijk een tosti op mmmmhhhhh

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hallo allemaal!
    2 vlindertjes erbij, wat erg! meiden heel veel sterkte, ook voor jullie mannetjes!
    ik las wat over aso rijders boven de rivieren: moet ik me aangesproken voelen? hihi ik woon in overijssel en denk er inderdaad meestal niet aan om aan de kant te gaan voor motoren... ik vind trouwens dat sommige motorrijders doen alsof de weg van hen is, zo onverantwoord rijden ze soms!
    maar ja, als je zelf niet rijdt, is dat natuurlijk heel anders. dus als ik t was die je zo geërgerd heeft: SORRY!

gisteren in amsterdam geweest, heb me als toerist lekker uitgeleefd, hihi! prullaria gekeken, rondvaarttocht gemaakt en geshopt.(tja, een echte boerin he?) heb een über-schattig rompertje gekocht van nijntje, ben er helemaal verliefd op! en allstars, lekker plat en stoer.
    nou genoeg gekletst, hoop dat er nog mooie echofoto`s voorbij komen vandaag!
    liefs

18. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    1e op mijn 19e: lang verhaal maar kon niet anders dan tegen mijn wil in een abortus (heb er zelfs voor in therapie gezeten zo moeilijk had ik het ermee).

2e op mijn 25e: hier heb ik het liever niet over.

3e op mijn 26e: 2e paasdag 2008 mk met 10 weken

4e op mijn 27e: 20 november 2008 de welbekende Ties*

5e op mijn 27e: NU! whoepie.

19. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ik heb net efe een foto van mijn kersverse nichtje in mijn album gezet aahh het is zon lieverd

veel liefs jaja

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Breek mn bek niet los over motorrijders: Toevallig vrijdagavond. Ik was klaar met werken en draai een n-weg op. Ik zat achter een langzame auto en wou dus inhalen (3baans weg) en zag ver achter me een motor rijder, maar dat haalde ik gemakkelijk. Ik haal dus in vanuit de 1e baan op de 2e baan. Krijg ik toch ineens groot licht van die k.... motorrijder. Hij hoefde niet eens op de remmen voor me en al moest hij dat wel had hij naar de 3e baan kunnen gaan want ik had ruim van te voren mijn richtingaanwijzer aan. En zo zie ik ook vaak op snelwegen dat ze als een malloot rechts gaan inhalen en dan zichzaggend over de weg.
    Ik zal niet alle motorrijders in een hokje plaatsen, maar valt me wel op ;).

Deel Deze Pagina