Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Vicious: sterkte meid. Wat verschrikkelijk! :cry: Ik hoop dat het jullie snel gegund is! En je mag hier gewoon erover praten hoor, daarvoor zijn we er voor elkaar. Hoewel ik me wel kan voorstellen dat je liever niet al die blije berichtjes ziet....

@hartje horen: ik kan van m'n vriendin zo'n doptone lenen. Ben erg benieuwd hoe dat is! Ik zal hem snel een keer ophalen! :D

@Cindy: superknap dat je zo positief blijft. Hoewel het voor jezelf misschien niet zo knap lijkt. Ik vind het echt supergoed van je. En natuurlijk is dat ook de juiste instelling.

@spanning tijdens de eerste 12 weken: heeeeel begrijpelijk. Ik voel het ook. Maar ik kan het gelukkig nu wel wat beter loslaten, nu we 2 goede echo's hebben gehad. Volgende week donderdag de volgende echo. Ik hoop zoooo dat alles gewoon nog goed is! Dat is dan toch wel weer een beetje de angst....

Verder heb ik ook afnemende kwaaltjes. Hoewel de misselijkheid nu weer sterker is. En de vermoeidheid is echt vreselijk nu. Kan de hele dag wel slapen! :) Nou ja, ik neem het maar voor lief.

Kun je trouwens je kindje met 10 weken al voelen? Ik voel soms een soort van gefladder achter m'n schaambot.... Sinds vandaag. Maar ik kan het me ook verbeelden natuurlijk... Het is nog veel te licht en te klein om te voelen, toch? Zou wel gaaf zijn trouwens! :D

2. Maia

Maia Niet meer actief

@marije: ik hoor wel eens dat mensen het met 15 weken voelen, maar 10 weken lijkt me echt nog veels te vroeg om het te voelen.

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Volgens mij ook niet ik hoor wel eens meiden die zwanger zijn van de tweede kindje dat ze hun kindje met 13/14 weken al voelen. Ik voelde Aylin pas met 19 weken.

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, dat vind ik ook hoor. Maar ik vond het wel een apart gevoel. Het zal wel iets anders zijn.... Ik vond het wel grappig! :D

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

@ Cindy, Hahah! Nee niks met aanwaaien!;) In NL : dom doorgaan, t word ooit weer licht! Ma dan klinkt t niet zo leuk! :p
    Je moet n beetje twents leren , s leuk! ;)

@ trutje, wauuw gaaf hoor! Wij willen er volgende week als ik 10 weken ben ook eentje kopen! Lijkt me zo gaaf om te horen.. Maar iedereen in onze omgeving doen er zo negatief over:S.. Dat als je zo'n ding thuis hebt, het na een paar keer niet speciaal meer is om het hartje te horen..
    En naar mijn idee geniet je er iedere keer toch weer van!
    Waarom bemoeien mensen zich toch zoveel met onze keuzes..
    Wij hebben drie slaapkamers, en de kleinste is de 'kattenkamer' de grootste is onze kamer, en de middelgrote ( ook behoorlijk groot, maar niet te groot ) willen we de babykamer van maken! Precies goed.. en mn schoonvader werd zowat link vorige week! Hij vond het zo stom dat wij daar de babykamer van maakten en niet van de kattenkamer, ( de kattenkamer is ergg klein, en je kan er net een commode en een ledikantje in kwijt, misschien ook n kast maar dan kun je je kont echt niet meer keren. )
    Ik vind het echt belachelijk :| ,. NOu, en dan moet de vraag of ik bosrtvoeding ga geven straks ook nog komen.. En mijn antwoord is: Nee, ik wil graag flesvoeding geven..
    Daar heb ik zo mijn redenen voor, ik voel me er niet goed bij..
    Wedden dat dat ook weer een rel gaat worden..
    Hebben jullie hier geen last van? van bemoeizuchtige mensen, die je zo af en toe heel lief de nek om wil draaien?

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Daar ben ik het helemaal mee eens! :D

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha! GOedzo marije! Jij komt ook uit Twente dus? ;)

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Leoniiee, ik snap wel dat je gek wordt van de opmerkingen van anderen. Ik had dat zelf ook vooral met het geval dat ik ook alleen maar flesvoeding heb gegeven. NOOOOOUUUUUU, dat ik dat kind dat aandeed! Het werd af en toe zowat opgevat alsof ik mijn kind mishandelde omdat ik flesvoeding gaf. Pfffff... laat iedereen lekker zijn eigen keuze maken en bemoei je er niet mee! (Ik heb trouwens een medische reden om geen borstvoeding te geven, maar goed. Het gaat om het principe). Maar meid, lekker laten gaan...uiteindelijk went iedereen aan de keuze die jij/jullie maakt/maken. :D

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Hier nog een twentenaar :)

Zeg dames van het goeie roze leven?
    Ik zou graag de lijst compleet hebben met de verjaardagen. Voor de website. Zelf aanvullen svp!

Verjaardagskalender:

Januari:

Februari:
    29 februri: Elsken27

Maart:
    5 maart: Zwangeremama
    13 maart: Evamariah
    14 maart: MamavanJordy
    22 maart: mama suus

April:

Mei:
    8 mei: Shaula

Juni:
    10 juni: Sunshine01

Juli:

Augustus:

September:

Oktober:

3 okt. Maia
    14 okt. trutje

November:

December:

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Cindy jeetje wat heftig allemaal! goed dat je zo positief blijft!

Maia als ik een afspraak heb moet ik dan wel jouw of cindy pben? voor op de lijst of is dat ook gewijzigd?

Hartje horen mij is het nog niet gelukt met de angelsound helaas!maar mijn gyn zei van de week dat ik niet elke dag of meerdere dagen in de week mag luisteren omdat dat schade kan hebben bij de baby.. vandaar dat hun alleen het hartje kloppen laten zien en niet horen in het eerste trimester.

Curly fijn dat alles goed was gegaan bij de kapper! en een spoeling is wel veiliger kwa verkleuring!

11. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    O trutje moet de evt anpassingen nu naar jou toe gepbt worden?

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Januari:

Februari:

Maart:

April:

Mei:

Juni:

Juli:
    13 juli: Leoniiee

Augustus:

September:

Oktober:

3 okt. Maia
    14 okt. trutje

November:

December:

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    @Zwangeremama:
    @Iedereen:
    Afspraken met verloskundigen en van echo's worden niet meer toegevoegd aan de lijsten op de website.

Daar mag je gewoon hier over babbelen en het onder je banner zetten :) Anders is het gewoon niet te doen.

14. MvN

MvN Niet meer actief

Januari:

Februari:

Maart:
    22 maart: Roos89
    April:

Mei:

Juni:

Juli:

Augustus:

September:

Oktober:

3 okt. Maia
    14 okt. trutje

November:

December:

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, oet Hengel. Nou ja, eigenlijk Hoksebarge, maar ik woon nu in Hengel... :D

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Heb me toegevoegd op de verjaardag lijst! Ik ben jarig op mijn uitgerekende datum :)

Ik zag dat er inmiddels weer 2 vlindertjes waren, héél veel sterkte meiden!

Morgen weer een echo bij 8,0 weken, ben echt al de hele dag zenuwachtig en humeurig, zo zenuwachtig.. Gelukkig heb ik de echo op 8.45 gezet, zodat ik niet de hele dag hoef te wachten

Verder even geen puf om te reageren, zit op mijn tel te interneppe, ben super beroerd en moe, ga maar even een dutje doen

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Januari:

Februari:
    29 februari: Elsken27

Maart:
    22 maart: Roos89

April:
    24 april: Marije1980

Mei:

Juni:

Juli:

Augustus:

September:

Oktober:
    3 okt. Maia
    14 okt. trutje
    27 okt. Daantje22

November:

December:

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant

Vandaag onze 5e echo alweer gehad. De VK was heel erg tevreden over onze uk die heerlijk aan het spartelen was. Hij of zij rekte zich helemaal uit en op een gegeven moment leek het wel of er geduimd werd. Hartstikke lief. Ik ben nu al zo verliefd!

Ik zet hieronder nog een tweede fotootje neer ;)... (trotse mamma-modus).

Liefs,
    Josien

20. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Januari:

Februari: