Zooo, wat gaat dit allemaal snel zeg. Heb gister alles gelezen en eerste bericht geplaatst en ben nu alweer een half uur aan het lezen van alle berichten. Erg veel om te verwerken en erg veel dat er gebeurt bij iedereen (zal niet overal afzonderlijk op reageren). Mijn verjaardag heb ik er ook even tussengeplaatst. Januari: 28 januari: Karina Februari: 29 februari: Elsken27 Maart: 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula Juni: 10 juni: Sunshine01 Juli: 13 juli: Leoniiee Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 20 september: Sannie1982 Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: December:
Hee meiden, Even een vraagje. Wij willen graag voor de baby kamer een tekst op de muur. Nu had ik een tijd geleden een redelijk betaalbare site maar kan hem niet vinden. Nu zie ik alleen maar sites waar ze op 90 euro uitkomen. Iemand die misschien een goedkopere site weet
Heb deze voor je: http://www.woordsticker.nl/N_frame.html ... ticker.nl/ http://www.maisonmarcella.nl/
ik heb voor je gezocht en gezocht en gezocht.. Maar ik kan hem niet meer vinden , was een su-per goedkope site.. SOrry! Als ik hem nog een keertje vind dan stuur ik het je!
Bof jij even met nog een extra echo! Ik krijg er pas 4 juni weer 1. jammer maar ik ben nu al super trots op mijn fotootje die ik heb erg leuk! Ik moest naar het ziekenhuis voor een echo want bij ons doen ze het niet bij de verloskundige. Mijn uitgerekende datum klopte precies met het aantal weken dat de echo aangaf dus misschien wel daarom.
Zou je hem dan ook naar mij willen sturen ik ben ook opzoek naar een tekst voor op de muur alvast bedankt
Het is inderdaad jammer dat ik er niet nog 1 krijg nu duurt het nog een hele poos gelukkig vandaag wel een mooi fotootje mogen ontvangen dus we zijn helemaal trots!
Het is inderdaad jammer dat ik er niet nog 1 krijg nu duurt het nog een hele poos gelukkig vandaag wel een mooi fotootje mogen ontvangen dus we zijn helemaal trots!
lynn83, je kunt toch zelf nog een echo laten doen zonder het via de vk te laten lopen Bel gewoon zo'n bureau als je er zin in hebt!
Lyn dat zou ik ook doen anders moet je zolang wachten...Ik heb nu 2 echo's gehad . De eerste was met 7 weken en de tweede met 8 weken en 6 dagen. Morgen krijg ik de derde echo en met 11/12 weken nog 1.
Helemaal geen stomme vraag, maar dat zijn onze twee embryootjes die ze uit de diepvries hebben gehaald en waarvan ik (van 1 dan tenminste nog) nu zwanger ben. Een van de twee is dus het ukkie dat nu van binnen zwemt
Januari: 28 januari: Karina Februari: 29 februari: Elsken27 Maart: 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula Juni: 5 juni: Joenka63 10 juni: Sunshine01 Juli: 13 juli: Leoniiee Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 20 september: Sannie1982 Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: December: