Januari: 4 januari: madelieveke 28 januari: Karina Februari: 29 februari: Elsken27 Maart: 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 20 maart: LadyXochi 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula 14 mei: Aylin16 Juni: 4 juni: Cindy1981 5 juni: Joenka63 10 juni: Sunshine01 Juli: 13 juli: Leoniiee 29 juli: Babydream Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 20 september: Sannie1982 Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: December:jaja23 Januari: 4 januari: madelieveke 28 januari: Karina Februari: 29 februari: Elsken27 Maart: 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 20 maart: LadyXochi 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula 14 mei: Aylin16 Juni: 4 juni: Cindy1981 5 juni: Joenka63 10 juni: Sunshine01 Juli: 13 juli: Leoniiee Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 20 september: Sannie1982 Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: 18 December: jaja23
dank je Danjo wat goedkoop, zo'n extra echo. Bij ons is een "simpele" 2D echo als ik het zelf laat doen 55 euro
Hier is een gewone normale echo 30 euro dus echt wel te doen en al zou ik 55 moeten betalen zou ik het nog doen. Gelukkig heb ik al 2 echos gehad en krijg ik rond de 11 a 12 weken nog een echo
Januari: 4 januari: madelieveke 28 januari: Karina Februari: 29 februari: Elsken27 Maart: 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 20 maart: LadyXochi 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula 14 mei: Aylin16 Juni: 4 juni: Cindy1981 5 juni: Joenka63 10 juni: Sunshine01 Juli: 13 juli: Leoniiee 29 juli: Babydream Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 20 september: Sannie1982 Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: 25 november: Xandra1972 December: 18 december: jaja23
@Maaike gefeliciteerd! @Maja succes met je sollicitatie! @Iedereen met een echo toi, toi, toi! @ Ik ben mijn bed weer ingedoken, heb de oudste eerst naar school gebracht, de jongste is opgehaald door opa en ik voel me beroerd, slaap slecht en verkouden, zit er even doorheen helaas! Dus ik ga even wat proberen te slapen! Tot straks of vanavond!
Goeiemorgen iedereen! Heel veel succes iedereen die vandaag de echo heeft! En heel erg bedankt alvast voor het duimen.. Ik moet er om kwart voor 4 vanmiddag zijn Ik ben nu echt helemaal een stresskip
Goedemorgen dames! Wat een heerlijk dagje! Meiden met een echo, succes en natuurlijk veel plezier! Maia, succes met solliciteren! Ik heb de sollicitaties even stopgezet tot na de bevalling. Knap van je hoor dat je ermee doorgaat. Heb je nu wel werk of niet? Ik heb gelukkig nog wel een baan waar ik nog wel even kan blijven. Maaike, gefeliciteerd! Zometeen maar even aan de schoonmaak, was lekker buitenhangen, en even lekker samen in bad met mn meisje! Maar eerst moet ze nu Teletubbies kijken natuurlijk hihi...
Spannend hoor al die verhalen over echo's. Ik moet nog twee-en-een-halve week wachten op mijn eerste..... Nou ja, zo lang die het waard is om op te wachten geen probleem. Gisteren nog een testje gedaan, gewoon om het nogmaals bevestigd te zien. Nou, dat kruis knalde er af voordat ik met mijn ogen knipperde. Daarbij ook flinke kwaaltjes (met name pijnlijke borsten!), en sinds gisteren ook wat misselijk. Ik kan wel eten, maar heb de hele dag een weeïg, misselijk gevoel. Veel opboeren, maar dat lucht niet op. (Nog) niet overgegeven gelukkig. Ik had eigenlijk gehoopt dat die misselijkheid helemaal weg zou blijven.....
Januari: 4 januari: madelieveke 28 januari: Karina Februari: 29 februari: Elsken27 Maart: 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 20 maart: LadyXochi 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula 14 mei: Aylin16 Juni: 4 juni: Cindy1981 5 juni: Joenka63 10 juni: Sunshine01 Juli: 13 juli: Leoniiee 26 juli: Ellen1983 29 juli: Babydream Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 20 september: Sannie1982 Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: 25 november: Xandra1972 December: 18 december: jaja23
Maaike: gefeliciteerd met je verjaardag! voor alle echo`s: succes! over hartkloppingen: dat heb ik ook geregeld. ik heb t na gevraagd bij de vk, je lichaam werkt gewoon heel hard nu. mijn vk zei niks over even rustig aan doen hoor! gewoon rustig doorademen, gaat t zo weer over. wat een weertje vandaag! zo even kadootje halen en dan thee drinken in de tuin, heerlijk! fijne dag allemaal!
en o ja! (sorry voor de spam...) de kwarktaart was heerlijk! ga zo bij de thee mijn laatste stukje opeten!
@echo: o ik ga het ook zeker doen, al kost het 55 euro vind dat ook gewoon leuk @shaula: ik heb donderdag mijn laatste werkdag, als dit niets wordt heb ik in elk geval ook alvast WW aangevraagd (moet nog beoordeeld worden) maar ik zie het niet zitten om maandenlang thuis te zitten en niks te doen. Dus vandaar. En dit lijkt me echt een leuke baan dus... ik ga trouwens wel vertellen dat ik zwanger ben, ben dus heel benieuwd.
maaike: gefeliciteerd en een fijne dag vandaag voor alle dames met een echo veel succes en plezier..... wat een heerlijk weertje vandaag zeg ik ga zo ook lekker efe in mijn tuin zitten mmmhhhh En vandaag zijn we 12 WEKEN heerlijk over de gevaren grens hihi veel liefs jaja
@maaike : gefeliciteerd meid! @babydream ; wat fijn zeg dat je je kleintje hebt gezien en alles goed was @ Aylin; HEEL VEEL SUCCES MEID! Het duimen heeft geholpen, alles was goed met ons kleintje.. hij/zij is nu 1,5 cm lang en je zag al uitstulpingen van de armen en beentjes en het hartje klopte goed! ik ben maar liefst al 5 kilo aangekomen, en mijn bloeddruk was een beetje aan de lage kant, maar alles is dus prima! @ iedereen met een echo vandaag, héél veel succes meiden, ik duim voor jullie!
maia succes met je sollicitatie! Ik heb trouwens eindelijk een buikfoto in mn album gekregen! ik kreeg eerst bij het verkleinen steeds error! maar wat vinden jullie? lijkt het al wat? haha! Nu nog de foto van mn echo!
@ iedereen die vandaag een echo heeft, succes! Hier begin ik een beetje ien de zenuwen te raken. Ik was wel moe, maar nu niet meer en voel me dus eigenlijk helemaal niet zwanger! Ik heb zaterdag me echo en knijp hem echt, straks zit er niks....
Daantje: geweldig meid. Wanneer moet je nu weer voor een echo? Is er al bekend hoe je moet bevallen t.z.t.? Zo en al 5 kilo aangekomen. Gaat goed hahaha. Maaike: gefeliciteerd met je verjaardag. Babydream: fijn dat alles goed was met jullie kleintje. Aylin: heel veel succes. Hier gaat het wel goed. Wel ontzettend moe en soms nog wat kokken. Werd vanmorgen om 5.30 uur gebeld. Onbekende oproep. Bleek achteraf dat het het kraamcentrum was want iemand die mij aangevraagd had was aan het bevallen. Heb ik dus gemist jammer, maar ze hebben ook niet meer terug gebeld. Jammer maar helaas.