Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mijn schoonouders hadden na de laatste MK als reactie; vertel het ons de volgende keer maar pas als het helemaal zeker is?
    Alsof het ooit helemaal zeker is!
    Maar ze bedoelen het niet kwaad hoor, ze leven juist heel erg mee maar hebben liever struisvogelpolitiek. Bovendien vind schoonzusje dat ik te vroeg test etc...ze weet het allemaal beter ( heeft al 1 kind).

Ik laat dat maar langs mij heen gaan.
    Maar dit keer wil ik wel ff wachten tot vlak voor de eerste echo met vertellen aan mijn ouders. Als het goed is duurt dat dan niet te lang voordat die plaats vind. (ik hoop bij 7 weken)

En kwaaltjes........ach ik moet er maar in blijven geloven, gaat het fout dan gaat het weer fout.....maar dan ga ik wel langs de huisarts voor verder onderzoek!

2. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Zo ik krijg weinig eten binnen.. maar vriendlief had een appeltaartje van de Appie gekocht (die kleine roomboter appeltaartjes!)...

Nou ik heb al de helft van het taartje op :p niet eens in stukjes gesneden en op een schotel gedaan, nee gewoon rechtstreeks uit de verpakking gegeten! JAMMIE !

Nou goed krijg ik toch wat eten naar binnen! :D

3. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    @vertellen: eerst wilde we wachten tot de 1e echo.. maarja dat is nog zo lang, zolang kunnen we niet wachten..

De planning is nu in het weekend van Valentijn :) en dan met een boekje voor opa's en oma's en/of een fotolijstje met een gedichtje erin.

4. Maia

Maia Niet meer actief

dat is ook een leuke manier!

het wordt straks wel lastig. We moeten straks naar de verjaardag van mijn oudste zus en daar zit dus de hele familie. Als ik het maar voor me kan blijven houden :oops:

5. hmm.. erg vervelend zeg... ik hoop voor je dat het gauw duidelijk word..

6. ik ook nog niet hoor... had ik bij mn dochtertje ook niet trouwens..

7. nou dames, bij mij is het zo duidelijk als wat nu: de digitest geeft ook zwanger aan. ben nu ong. 5 week 1 dag zwanger!

8. Maia

Maia Niet meer actief

waar halen jullie die digitest met tijdsindicatie?

ik kan hem hier nergens vinden :(

9. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    @Knuffelkonijn, nu officieel maar toch voorzichtig! Van harte gefeliciteerd!

@Maia, bij de DA drogist volgens mij!

@Sunshine, hoop dat je geweldig genoten hebt van je taartje haha

10. Sunshine01

9 nov 2008
    65
    0
    0
    @ pip: het was heerlijk!

Nou we moeten elkaar de komende maanden er maar goed door heen proberen te helpen!

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

@vertellen wij gaan het na de 12 weken pas vertellen, ook omdat we nu al weten dat we negatieve reacties gaan krijgen van mijn mannetje zijn ouders.
    de vorige keer was het ook heel negatief we moesten het maar weg laten halen enz.
    ik wil er nu ook niet bij zijn als het verteld word.
    mijn mannetje en ik gaan veel dinge veranderen het aankoment jaar. we willen helemaal ergens anders opnieuw beginnen.

XXX Gusam

12. Maia

Maia Niet meer actief

@Gusam: heftig zeg. Wat jammer dat ze zo enorm negatief reageerden :(

@pippeloentje: de DA heb ik nog niet geprobeerd, kan ik straks wel even doen. Kom er zo toch in de buurt.. rij ik er wel even langs ;)

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

@maia ja idd maar er is niets aan te doen wij hebben er bewust voor gekozen om ouders te worden, jammer dan als hun het niet leuk vinden.
    wij zijn er blij mee en daar gaat het om.

XXX Gusam

14. Maia

Maia Niet meer actief

Daar hebben jullie groot gelijk in toch! :D

15. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Gusam daar heb je helemaal gelijk in. Applaus voor jou en een knuffel derbij!

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, ik heb er een bij de Etos gekocht.

@Gusam, nou lekker dan zulke schoonouders!
    Vooral lullig voor je man vind ik, t zijn toch zijn ouders en dan kunnen ze niet eens blij zijn dat hij papa wordt. Kan me niet voorstellen dat ik later zo zou reageren op mijn kinderen

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

@maia ik heb mijne cb indicator op internet besteld.

@trutje bedankt voor de knuffel je krijgt er eentje terug hihi

XXX Gusam

18. Sterretje22

25 nov 2008
    27
    0
    0
    Student.
    Friesland.
    Er was even iets mis gegaan, kan mn berichtje niet verwijderen. :S

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Zo wij hebben heerlijk geshopt :D Mijn man heeft help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt van Kluun gekregen en net toen hij het las moest hij al een aantal keren hardop lachen 8) Ben nu zelf ook wel nieuwschierig ;) Verder heb ik een fotoboek gehaald van de ontwikkeling van de beeb in de buik en een boek waarin ik mijn ervaringen kan bijhouden. Toen zijn we nog even bij de prenatal geweest en daar hebben we 2 setjes rompertjes gehaald en 2 paar sokjes, hieruit gaan we een pakketje samenstellen voor de opa's en oma's en wat overblijft is voor ons :D Ik heb alles maatje 56 gehaald want mijn familie kennende krijg ik geen maatje 44 kindje ;) Net heel onwerkelijk mee in de handen gezeten... Zo raar, is dit voor ons? Mijn struinde al vrolijk rond door de prenatal, zat al te kijken naar kinderwagens en maxicosi's terwijl ik heel erg het idee had dat ik daar nog niet mocht zijn ofzo, heel apart. Maar we hebben het leuk gehad en natuurlijk net weer getest (de testen zijn bijna op dus moet er bijna mee op houden ;) en de digi zei gewoon netjes zwanger en mn streepje was alweer duidelijker dan gisteren :D

Maia, ja ze hebben echt erg herkenbare papiertje he, van de prenatal! Ik heb het ook ingepakt gekregen maar ik denk dat ik het even overpak, anders is de verrassing weg zodra ze de evrpakking hebben gezien!

Gusam, wat vervelend! Maar inderdaad, je doet het voor jezelf!

Knuffelkonijn, yay! Lekker meis!

Chanjilly, lastig! Over een paar dagen maar weer testen!

20. @iedereen: wanneer gaan jullie het vertellen? wij hebben het vanmiddag aan de schoonouders verteld.. lieve schatten zijn het!

leuk he? alvast shoppen voor de kleine... ik doe het niet.. wil ff wachten tot de twaalf weken!
    willen jullie ook weten wat het wordt straks? wij wel denk ik...

Deel Deze Pagina