Meiden ik denk dat ik vanaf nu pas echt kan genieten. De eerste weken begonnen bij mij met bruinverlies en veel stress. Daarnaast ook nog de 2 missed abortions in mijn achterhoofd. Ik heb zoveel angst en zenuwen gehad. Maar nu durf ik wel aan de toekomst te denken hoor. @Daantje wat een super nieuws meid. Ik mega geduimd voor je! En gelukkig is alles goed. @Zusterrosa nee hoor ik vind het niet eng bij de zw van mijn dochter is de angelsound mij ook heel goed bevallen. Ik vind het sneltrein hartje een heerlijk gehoor. @Alle lieve meiden bedankt jullie zijn top! Aan alle twijfelaars probeer te genieten meiden. Gewoon positief blijven! Roos ik ga heel hard voor je duimen meid! Succes vanavond. Dames met mooie echos gefeliciteerd.
Wij hebben gisteren een prachtige echo gehad! We kregen vorige keer door dat we een week achterstand hadden, daarom moesten we nog een keer terug komen. Gisteren liet de echo zien dat we al weer 4dgn hadden goed gemaakt Het is een echte doorzetter in mn buik. En ook heel erg bewegelijk, het vrouwtje had veel moeite om hem/haar goed in beeld te krijgen. Uiteindelijk is dit wel gelukt en we hebben hele mooie plaatjes mee gekregen. Ik heb ze in mn album gezet. We kunnen ons geluk niet op!
@echo's: ben echt superblij voor jullie! Gelukkig alleen nog maar goed nieuws vandaag! Ik heb weer een slechte dag vandaag.... Werd supermisselijk wakker (om 4 uur vanmorgen). Ik heb me maar weer ziek gemeld op het werk... Nu gaat het nog steeds niet super... Ik dacht dat het minder aan het worden was, maar dat is dus helaas niet zo... Hopelijk is dit gewoon weer even een dipje. Het is zooo vervelend om je zo slecht te voelen...
Meiden met een goeie echo geweldig lekker genieten nu Aylin en nu gaan genieten he meid. Marije hier gaat het op moment ook goed maar ook al 2x moeten ziek melden hoor Ik heb zoiets als het niet gaat gaat het niet klaar. Maia fijn dat je gesprek goed ging en nu dus afwachten. Roos ik duim voor je als goed is heb je je echo al gehad
Aylin; SUPERGOED ZEG VAN JE ECHO ben echt MEGABLIJ voor je @ Elsken ; Fijn dat je echo goed is! mijn uk was pas 1,5 cm maar volgens de echo nu ook een dagje voor op schema (26 okt), maar zal wel weer bijgesteld worden naar 27 oktober hihi mijn echo staat in mijn album! @ Roos; Heel veel succes bij de echo meid @ echo/intake: hoe is het met de andere meiden die vandaag een intake/echo hadden? @ maia; fijn zeg dat je gesprek goed ging, ik duim voor je dat je aangenomen wordt! @ iedereen ; ik heb ook alvast een angelsound aangeschaft al moet ik nog veel weken wachten haha. Nu mag ik pas weer met de 13 weken naar de gynaecoloog. over 4,5 week heb ik de nekplooimeting. We mogen daarvoor een lege dvd
@daantje22: je hebt mooie foto's gekregen zeg! Het is nog geen duidelijk mensje maar er is geen twijvel mogelijk dat je zwanger bent!
Lieve lieve lieve meiden Alles is goeeeeeeeeeed We hebben het hartje zien kloppen en ben nu 7 weken en 6 dagen dus even banner aanpassen. Ik had nu andere verloskundige ( ik zit op een praktijk van 2 personen) deze was veeeel fijner... en ze had net het apparaat op me buik en zeid ze al" alles is perfect ik zie een heel mooi hartje kloppen" Fotos staan in mijn album
ROOS WAT GEWELDIG echt super meid! nu lekker genieten he nu ben je nog net een oktober mama haha je spruit was al 1,2 centimeter zag ik, gaat hard he! liefs Daantje
Echt geweldig! heeel snel gegaan De volgende meting was 1,3 cm en dat was 7 weken 6 dagen... en die moest ik aanhouden van haar..
Hallo meiden Even weer wat van mij laten horen, ik ben namelijk meer een actieve lezer dan 'meeprater" op dit forum. Morgen heb ik mijn eerste echo en gelijk de combitest. Ik ben heel benieuwd wat we te zien krijgen, best wel spannend, omdat ik degene was die laatst weer een zw. test heb gedaan die er veel minder uitknalde dan bij de allereerste test. Maar volgens de vk kon het aan de test liggen. Ik ben dan ook "blij" met de kleine zw. schaps kwaaltjes die ik weer gehad heb, ik kom er nog steeds zo goed bij langs wanneer ik sommige verhalen van jullie lees. Het is goed te lezen dat de meeste van jullie zulke goede echo's hebben en dat er gelukkig weinig vlindertjes meer bij komen. Eigenlijk zijn we hier nog weinig verder met de baby bezig en hebben dan ook nog niets gekocht. We hebben allebei iets van: afwachten tot de echo. Dan gaan we verder kijken. Dan wordt het misschien ook wel tijd om mijn teamleidster eens in te lichten. Op mijn werk hebben ze namelijk nog steeds niets door! Jullie lezen wel hoe het morgen gegaan is.
Januari: 4 januari: madelieveke 28 januari: Karina Februari: 29 februari: Elsken27 Maart: 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 20 maart: LadyXochi 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula 14 mei: Aylin16 Juni: 4 juni: Cindy1981 5 juni: Joenka63 10 juni: Sunshine01 13 juni: Knuffelkonijn 28 juni: Ingrid72 Juli: 13 juli: Leoniiee 26 juli: Ellen1983 29 juli: Babydream Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 20 september: Sannie1982 Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: 25 november: Xandra1972 December: 18 december: jaja