Januari: 4 januari: madelieveke 28 januari: Karina Februari: 29 februari: Elsken27 Maart: 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 20 maart: LadyXochi 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula 14 mei: Aylin16 Juni: 4 juni: Cindy1981 5 juni: Joenka63 10 juni: Sunshine01 13 juni: Knuffelkonijn 28 juni: Ingrid72 Juli: 13 juli: Leoniiee 26 juli: Ellen1983 29 juli: Babydream Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 20 september: Sannie1982 14 september: Gusam Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: 25 november: Xandra1972 December: 18 december: jaja @roos geweldig meid en nu genieten. ik heb een heerlijke dag gehad, ben lekker 3 kwartier met de hond wezen wandelen. XXX Gusam
en nu echt gaan genieten he Roos en je niet meer gek laten maken! Fijn om te lezen dat alles goed was.
Hee ben ik een paar dagen niet geweest en wat zie ik dan nieuw lijstje? ff bijlezen dan maar zover dat lukt, het gaat hier af en toe zo snel.......
ik was degene die al 5 kilo is aangekomen haha, maar woog daarvoor ook maar 50 kilo dus ben er wel blij mee, zolang er niet elke week 1 kilo tot het einde aan toe aankom dan vind ik het oke @ pookie: nu al een combinatietest? Ik mag echt pas met de 12 weken, niet daarvoor, dacht ook dat het altijd tussen de 12-14 weken was. Ik zou voor de zekerheid een dvd meenemen, bij ons nemen ze het namelijk op, best leuk Succes morgen meid!
Januari: 4 januari: madelieveke 28 januari: Karina Februari: 29 februari: Elsken27 Maart: 3 maart: Jip80 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 20 maart: LadyXochi 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula 14 mei: Aylin16 Juni: 4 juni: Cindy1981 5 juni: Joenka63 10 juni: Sunshine01 13 juni: Knuffelkonijn 28 juni: Ingrid72 Juli: 13 juli: Leoniiee 26 juli: Ellen1983 29 juli: Babydream Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 20 september: Sannie1982 Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: 25 november: Xandra1972 December: 18 december: jaja
Hallo allemaal! Volgens mij ben ik hier alweer een dikke week niet meer geweest! Ik ben echt iedere keer zooooo moe! Echt niet normaal meer! Dus helaas geen puf om te forummen. Ook geen puf om bij te lezen! Ik hoop heel erg dat het met jullie allemaal goed gaat en met jullie beebs! Zie ik hier een nieuw lijstje? Verjaardagen lijkt het? Wil iemand mij dan op 25 februari zetten? Verder heb ik eigenlijk niet veel te melden. Ik hoop dat ik me snel weer wat beter voel, dan kom ik weer gezellig mee kletsen! Liefs van mij....
ppff ik lees hier en daar wat en als ik het dan gelezen heb, dan denk ik..... waar ging het over, sorry dames, ik ben even een versnelling terug, wat kan een mens zich honsberoerd voelen, fijn dames, met de goede echo's die vorobij kwamen
Oh meiden. Net iets ergs overkomen... nou ja erg ik schrok. Op mijn werk werd ik ineens heel misselijk, dacht dat het aan mijn kauwgommetje lag. Dus ik die uitspugen. Gelukkig hoefde ik nog maar een half uurtje. Om 6 uur toko dicht gegooit. Komt er nog ff een klant van gaan jullie al dicht...........grom..... ja ik zit hier al vanaf kwart voor 9 en wil toch echt naar huis. Ja maar (zegt de klant) ik kom vanuit amsterdam en ga morgen op vakantie en heb mijn lenzen nodig. Ik dacht echt sterf..... maar zei tegen mijn collega ga jij maar je bus halen ik handel het wel af. Na 2 min was ik klaar en heb die vent de deur uit gewerkt. Stap ik in de auto.jaaaaaaaaa DE auto. Word ik nog misselijker. Dus ik rij (rustig) naar huis. Rij ik mijn oprit op, moet ik toch een partijtje spugen... dus ik reed wat sneller mijn oprit dan normaal wil net het kind van de buren oversteken hij stopte nog gelijk en je zag echt die ogen . Ik schrok me ook wild, maar had geen zin om mijn auto onder te spugen. Ik parkeer mijn auto achter het huis en ren als een gek naar binnne. Om daar nog net in de keuken aan te komen om de gootsteen van dichtbij te begroeten. Toen ineens voelde ik het. Ik moest ook plassen. Dus ik als een gek omhoog naar de wc (onze wc zit boven ) Daar zat ik dan op de wc met een emmer op schoot ongegeneerd luidruchtig asociaal te kotsten hahaha. Ik wacht nog maar ff met het avond eten heb daar ff geen zin in. Heb dit nog nooit zo meegemaakt. Normaal moet ik sochtends spugen, maar dit was echt raar. Net nog wel ff naar de buren gelopen om mijn excuus aan te bieden maar wel ff met uitleg dat ik niet meer kon stoppen. Scheen dat het kindje niet wou oversteken maar gewoon al een tijdje daar stond en zich gewoon van de auto schrok. Ben wel ff opgelucht. @Roos: zie je wel dat alles goed is. En nu lekker geniet he?
@ Roos: Wat goed dat alles goed gaat. En mooie echo foto's @ Cindy: Vervelend dat je moet spugen e.d maar je krijgt er een prachtig wondertje voor terug @ Aankomen: Ik ben nog niets aangekomen, het gewicht is tot nu toe het zelfde Ik ben vandaag ook even naar het ziekenhuis geweest, voor bloed te prikken. Jeetje zeg ze moesten wel veel buisjes vullen (stuk of 6) haha. Was gelukkig niet dizzy want moest nog naar huis rijden Groetjes
@ Cindy.. Toen ze het er net neer had gezet, stond er : Hoi ik ben 11ekend.. Dus ik snapte er geen reet van, en toen reageerde ik erop en toen stond het er ineens goed.. I'm going crazy.. Van je verhaaltje is wat minder, hoord erbij he! haha ik heb nog geen 1 keer gespuugd ( klopklopklop ) En ik ben nu ook niet meer zo misselijk alleen als ik nu iets heel vies ruik, dan moet ik meteeeen kokhalsen!.. Hmm.. IK WIL DIE ECHOOOOOOO!
bij mij is ook alles welkom, alleen er zitten heel veel erfelijke hartafwijkingen in de familie, en een verdikte nekplooi kan daar ook op wijze en dan kunnen ze het met vervolgecho's extra goed in de gaten houden, vandaar @ Cindy; sjee meid wat heftig.. kwam het er van boven en van onder uit hihi, dan voel je je niet erg charmant he ochja, alles voor het goede doel he.. ik ben eigelijk nooit ochtendmisselijk, maar vooral 's avonds voordat ik naar bed ga en na het eten.. bah
Zo, nu ben ik weer een beetje bij, heb wel gesmokkeld en pas bijgelezen vanaf pag 340, dat vond ik wel weer genoeg @Josien; mooie echo en die van jou is dan helemaal groot! ipv 10 weken al op lengte van 12! Super. @Vicious m: wat erg........sterkte meid!En het is zeker niet erg dat je het meld........het is nu eenmaal de realiteit! @maaike1309; Van harte gefeliciteerd! @Obabydream; poeh wat een spanning bij jullie, hopelijk wordt de cyste niet even groot als de baby @Maia; succes met de sollicitatie! E ik ben benieuwd hoe potentiele werkgever reageert.... AHA gelezen spannend dus voor 2e ronde! @zwangeremama; jeetje dat is echt een zw-buik! Ik heb echt zo'n buik in 2 delen waarvan het bovenste gedeelte superbol is.....hele hoge darmen? @Daantje + elsken+ Aylin+ sloppy+ roos; mooie echo's! @Daantje; met 50 kg kan die 5 extra zeker hebben! En vandaag heb ik bloedgeprikt voor combitest, volgende week dan de nekplooi echo. Is allemaal iets naar voren gehaald door echo vorige week Ik was toen 9w6dag en lengte beeb gaf 10 w 4 dag! En combitest; het is wel welkom maar ik ben er dan liever geestelijk op voorbereid. En inderdaad 6 buisjes; 3 grote, 1 medium en 2 kleinere volgens mij. Maar prikdame was heel lief en ik was niet eens duizelig na afloop, heb ik normaal wel altijd!
@ Pookie; je bent er idd liever op voorbereid.. ik in ieder geval wel.. als ik weet dat ik ( ik noem maar wat) kans 1 op 50 heb dan weet je dat je veel kans zal maken op een kindje met bijv down.. ik sta niet graag voor verassingen, bijv pas bij de 20 weken echo, of pas na de bevalling.. ik ben iemand die super erg van voorspelbaarheid houdt, dus ben benieuwd over 4 weekjes ik moet morgen naar de verpleegkundige, krijg ik ook alvast een bloedprikformulier mee, ben benieuwd wanneer ik mag prikken maar ik zou wel een lege dvd meenemen als ik jou was, bij ons vroeger ze erom zodat je die mooi mee kan nemen voor thuis, superleuk!