Goede tip de DVD, zal ik zeker meenemen voor geval dat. Maar we gaan sowieso nog wel een pretecho doen, mijn moeder wilt echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag mee. Dan kan ik mijn vent thuis een keer thuis laten want ik hoef geen polonaise om mij heen
Meiden even een ego bericht voordat ik ga bij lezen. Meiden er staan 3 mooie echo's in mijn album! Ben zo trots!
Roos: gefeliciteerd met je goede echo. Cindy: jeetje wat een verhaal. Aylin: wat een prachtige echo's zeg. Je ziet echt al duidelijk een kleine mensje. Om verliefd op te worden he. Hier heb ik het met plassen en kokken. Als ik moet kokhalzen dan moet ik vaak ook plassen omdat er zoveel druk dan daar onder op komt te staan. Dus ik zit dan altijd met mijn kont op de wc en de emmer voor boven hahaha. Niet erg charmant, maar ja beter dit dan in mijn broek plassen.
pff ik heb even last van hormonen. wat is jullie mening (heb ook al even m'n moeder gemaild omdat ik het zelf even niet weet en zij m'n zus goed kent).. Ik heb echt een hele lieve zus. Die zelf ook graag kindjes wil en heel blij en enthousiast is voor me dat we zwanger zijn. Erg leuk dus. Ze had me gevraagd of ze een zwangerschapsbanner op haar hyves mocht zetten van hoe lang ik zwanger ben, naja dat vind ik prima. Maar nu heeft ze ook een echofoto op haar hyves gezet. Ongevraagd. Ik heb ze zelfs niet eens op mijn hyves staan omdat ik dit niet persé met allerlei vage kennissen die ik daar heb hoef te delen. Prima dat ze weten dat ik zwanger ben maar dat hoeft niet iedereen te zien. Ze staan op de babysite waar gewoon een aantal mensen de link van hebben en daar ga ik ook een wachtwoord op zetten omdat het toch iets privé achtigs is. Maar ik wil haar ook niet kwetsen. Weet dus nog niet wat ik zal doen. Ben ik onredelijk (last van hormonen?) of niet? Ik voel me gewoon zo'n doos dat ik me daar druk over maak.
NEE HOOR MAIA ik zou dat ook niet willen. Ik heb ook iedereen op mn hyves mag het weten maar de echos zet ik daar ook niet op dus vind je geen zeikerd
@ Maia, Naar mijn idee kan je het gewoon vragen of ze het eraf wil halen toch? Weet natuurlijk niet hoe jou zus op zulke dingen reageert, maar ik had t gewoon gezegt.. Maarja, ik ben dan ook gewoon recht voor de raap.. Succes ermee! Ennuhh Aylin.. WAUW! Wat een superrrr mooie foto's! Echt om verliefd op te worden! HOop dat ik volgende week ook zulke fotos krijg..
hihi Leoniiee dan ken jij duidelijk mijn zus niet Ik heb m'n moeder al even raad gevraagd hoe ik het haar het beste kan zeggen. Maar het ligt dus niet aan mij
Danjo, Daantje en alle andere lieve meiden ik kan nu eindelijk gaan genieten daarvoor door het verleden zo onzeker. Mamavanjordy en Leoniee mooi he we zagen al de beentjes, voetjes, armpjes ons mini mensje was helemaal compleet. Roos jeeeeeh meid zorgen om niks. Gewoon iets korter zwanger. Gefeliciteerd! Maia je hebt gelijk hoor. Mijn zusje had het 2 jaar terug ook gedaan bij onze zwangerschap van Aylin. Ik was daar ook niet blij mee. Zij heeft allemaal vrienden die mij totaal niet liggen (ook veel vage types), en die hoeven mijn echo foto's echt niet te zien! Ik heb er toen wat van gezegd en uitgelegd waarom. Ze was gewoon een beetje the enthousiast.
Gggrrrrrrrrrrrrrrrr......... Mijn man heeft zaterdag op een feestje zijn mond voorbij gepraat en gisteren had iemand op mijn Hyves gezet: Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend? Dus ik dat berichtje verwijderd... stond ie er net weer! :x
Hahah! Ladyxochie. irritant is dat he! Dat had ik ook! Maar elke keer kwam er weer iemand anders, en toen heb ik het maar opgegeven,.
Ik vind het stom van je zus. Het is sowieso aan JOU om mensen te vertellen dat je zwanger bent en ten tweede wil jij mensen ZELF die foto laten zien, toch? Gewoon zeggen wat je hierboven zei. Dat je graag hebt dat ze hem erafhaalt, omdat je nog niet wil dat de hele wereld het weet.
@t LadyXochi:hahah dat is zuur! Eve een ego bericht,,, sinds 2 dagen doen mijn borsten niet meer zo VRESELIJK pijn als dat ze eerst deden nog wel een klein beetje en ben ik ook niet meer zo misselijk, en merk dak me toch wel zorgen begin te maken!Ik heb vorige wk dinsdag echo gehad en alles was goed en aanstaande vrijdag moet ik naar de verloskundige, hoop dat ik daar een echo krijg maar dat zal wel niet...pfff dit is zo zenuwslopend... Im heb wel nog de hele dag steekjes in mn baarmoeder gehad en ook wat pijnlijke in vagina en hebben jullie ook gehad trouwens?
@Booboo: Ik heb hier ook last van! Mijn borsten doen nog wel pijn, maar ik ben ook niet meer zo misselijk als eerder, maak me dan meteen zorgen.. Maar meid, er zal wel niks aan de hand zijn! (K) @LadyXochi: Hahah! Achjah! voor jezelf opkomen he!
Was vandaag ook pissed op mijn manager. Allereerst omdat hij me al aanschoot toen ik mijn jas nog niet eens uithad vanmorgen en later omdat hij niet had gewacht met de lunch.... We gaan normaal met een groepje lunchen. Vlak voor lunchtijd had ie tegen me gezegd dat ik even met een ontwikkelaar moest gaan praten ergens over, dus daar was ik. Komt ie voorbij lopen en zegt ie dat we gaan lunchen. Ik zeg: Goed, even mijn jas pakken. Die ontwikkelaar zit vlak bij de deur naar de liften en ik moest nog even terug naar mijn werkplek om mijn jas te pakken. Ben ik nog geen minuut later bij de lift, is ie al weg. Dus kom ik beneden, in de hoop dat ie daar stond te wachten, niet dus. Dus ik bel even, want misschien was ie in een lift gestapt die op alle andere verdiepingen stopte en was mijn lift er eerder. Was meneer al aangelopen! Zegt ie Pietje wilde niet wachten, dus we zijn vast gaan lopen! Pietje is een andere collega van ons... Dus ik dacht nog bij mezelf: En jij hebt je per ongeluk aan Pietje's reet vastgeniet? :x *zucht* Hij had ook gewoon kunnen zeggen tegen Pietje dat hij op mij zou wachten... Het is niet eens alsof ik er zo lang over deed! En dan nog Pietje de schuld geven :x Ik ben mooi met een andere collega aan een andere tafel gaan zitten. Had ECHT even geen zin in hem :x
@ weet niet wie zijn zus: Wel lief dat ze zo meegaant is, maar als je het echt niet leuk vind moet ze wel jouw privacie respecteren. Maakt niet uit hoe ze reageerd het is jouw kindje. Ik heb 5 broers haha en die boeien het echt helemaal niets.
@Pookie Ik hoop ook niet dat de cyste even groot als ons kleintje word hahaha momenteel is de cyste nog groter maar hoop dat het kleintje hem snel gaat inhalen! Verder pffff die horormonen!Wisselende stemmingen hier volop aanwezig en bij jullie?
aylin:wat een prachtige echo ze gecht mooi en nu lekker op je roze wolk gaan zitten he. booboo:ik had hier ook last van en vooral die steekjes iedere keer schrik je maar het hoort er echt bij te horen (groeien van je baarmoeder) Ladyxochi: nou sorry hoor maar het is toch jou zwangerschap en ik snap best dat sommige het van de daken willen schreeuwen maar ze moet jou ook waarderen toch (dit zijn niet je hormonen hoor is een hele natuurlijke reactie) veel liefs jaja