@Ladyxochi mijn man had het gedaan bij de vorige zw die uitliep op een ma met 11 weken. Baalde er zo van iedereen zag me als een zielig geval. Grrrr werd er overal mee geconfronteerd. Dus ik kan het me goed voorstellen. Ik vertel het pas aan de rest van de familie en vrienden als we de 12 weken grens voorbij zijn. Nu gaat het niemand nog iets aan. Ook heb ik mijn man die instructie duidelijk gegeven!
Ja eindelijk het werd tijd was de wolk een beetje kwijt door de angst hihi..Maar nu zit ik er en laat me er niet meer af jagen!
@LadyXochie, het zit je toch ook niet meer he meid! haha ik wou verdorie dat ik een baas had die me elke dag mee uit lunchen nam.. Wat voor directrice ben jij wel niet! Maar snap dat dat ff kloten is, kan ik ook nooit tegen als iemand zegt, ik wacht wel op je, en hem dan toch nog snel peert! GRRR! Maar Aylin, je zegt dat je dat met 11 weken zwangerschap had, die ma.. maar waarom heet dat een ma en niet een mk?
Mk is dat het zeg maar spontaan mis gaat bloed verliezen en het vruchtje Ma zit het nog in je buik alleen klopt het hartje niet meer en komt het dus niet spontaan
Meis mijn misselijkheid word ook steeds minder zo nu en dan nog eens even en last van mn boobs heb ik al helemaal niet meer
hey meid, ik voelde ook helemaal niks meer en dacht ook echt dat het mis was, maar vandaag een mooie echo gehad! niet te druk maken meid ( al is het heel moeilijk, ik weet het) kijk naar Roos.. zei maakte zich ook heel druk en ze heeft een hele mooie echo vandaag gehad een dikke knuffel @LadyXochie; super irritant zeg die berichtjes op hyves.. snappen mensen dan niet dat als je niet in een blog of wiewatwaar hebt gezegd dat je zwanger bent het heel DOM is om een felicitatie in je krabbels te sturen ik zou er ook geirriteerd van raken @ Maia; het is jou goed recht om je echo foto niet op je zus der hyves te willen, het is tenslotte jou kindje, al is het wel super lief om te zien dat je zus zo trots is op jou en de kleine
Maar Danjo, hoever ben jij dan? Dankje Daantje., Is ook zo, en elke keer denk van: ik moet niet zo stom denken want waarom zou dat zo zijn, en dan denk ik weer, ja waarom zou ik dat ook niet hebben! Maargoed.. ik zal er nu echtechtecht over ophouden want ik maak mezelf nog een keer gek! Ga straks lekker slapen, morgen samen met vriendinn bij een vriend op visite, donderdag en vrijdag werken, dan is het alweer weekend! En dan nog maar 2 daagjes! VIEUWW.. de tijd VLIEGT voorbij hoor! Slaap lekker! Liefs lee
Ik kwam er bij de echo met 11 weken achter dat mijn tweeling al een tijdje was getopt met groeien. Heb eerder nooit een teken gehad dat het mis was. Geen bloed verloren geen krampen gehad en gewoon je hartstikke zwanger voelen. Bij een miskraam verlies je veel bloed en stoot je lichaam het vruchtje zelf af. Mijn lichaam heeft dit dus niet gedaan. En ben daarom met 12 weken in het ziekenhuis gecuretteerd. Daarom heet dit dus een missed abortion. Een gemiste miskraam als het ware.... Maar meid je moet er niet te veel over piekeren hoor grotendeels van de zwangerschappen verlopen goed! Niet jezelf gek maken hoor.
Goedemorgen meiden! Gisteren al om 8uur naar bed gegaan wat was ik moe zeg. Hebben jullie dat ook dat jullie de hele nacht van die gekke dromen hebben? Moet ook snachts 4 x er uit om te plassen Grrr. Iedereen die vandaag echo heeft veel succes Ben weer werken
Ik heb heel raar gedroomd. Er was een groot ongeluk gebeurd bij een fabriek, waar net een hele basisschool op excursie was. Er was ook een hele grote rivier die uit de fabriek stroomde en alle kinderen zouden via die rivier naar buiten, naar de veiligheid stromen. Ergens onderaan de rivier, waar hij ophield, had een reddingsorganisatie, waar ik bij hoorde, hun kamp opgezet om alle kinderen bijna letterlijk op te vangen. Ze hadden een soort van kraampjes gemaakt, genummerd A t/m I of zo, waar de kinderen zich moesten melden. Want ze waren op de excursie ook in die groepen ingedeeld. En er lagen lijsten waar men dan de namen kon doorstrepen om zo te zien wie er al binnen was. Ik weet wel dat groep C als eerste kwam. Het waren een stuk of 20 kinderen. Toen ben ik de rivier opgegaan, tegen de stroom in, maar die was niet zo heel sterk, om de kids tegemoet te zwemmen. Halverwege kwam ik steeds kids tegen en ik vroeg of ze nog verder konden zwemmen op eigen kracht. En dat het kamp dichtbij was. Degenen die dat niet konden, die legde ik op een boomstam of een hoop drijvende takken en die stroomden vanzelf wel richting het kamp. En ik maar steeds verder. Tot de fabriek zelf ben ik niet gekomen, maar ik vond het wel heel fijn dat ik die kindjes kon helpen. Toen ik wakker werd bedacht ik me pas dat het dom was om dat kamp daar op te slaan en met 50 man te gaan zitten wachten tot alle kindjes aan kwamen drijven en dat ik de enige was die richting fabriek ging Maffe droom, hè?
ah wat ben je toch een lief persoon. Indd onlogische plek. maar zo zijn dromen wel meer. Ik moest vanochtend toevallig aan rare dromen denken. Dat ik ze al een tijdje niet meer had gehad.
o o o best maf ja maar ja dat heb je he als je zwanger bent dan droom je echt van die maffe dingen hihi veel liefs jaja
goedemorgen inderdaad, ik droom ook de gekste dingen. Ik voel me nu weer beter. Gisternacht eindelijk weer geslapen, hoera. Ben nog wel moe maar het is weer te doen. Ik ben niet zo misselijk meer en mijn kwaaltjes nemen langzaam echt af. Maakt me ook weer onzeker maar ik ben gewoon een onzekere doos. Heb vandaag wel weer een hele lange dag waar ik geen zin in heb
Ik ben ook 9 weken en 5 dagen Maar moet zeggen met mijn 2 ma bleef ik ziek van de zwangerschap hoor Je krijgt gewoon een mooie echo
Ik droom ook hele rare dingen gelukkig geen enge dingen. Hier zo ook weer werken hoop dat het zonnetje gauw komt
Goedemorgend dames Roos gelukkig een kloppend hartje gezien en nu genieten Hier doen we ook niet de combinatietest... Gisteren ook bloed geprikt.. mijn arm ziet blauw.. en het was ook een rare vrouw.. ze zegt amaai is wle snel achter elkaar hé.. Ik van ja onverwachts snel maar zeer welkom... gewoon niet met anticonceptie begonnen na bevalling omdat we op haar al 4 jaar hebben moeten doen voordat we haar kregen.. zegt ze opeens dan moet je na deze maar stoppen.. 2 is genoeg... toen moest ik even in mijn eigen lachen.. en denken.. is 3de waar ik nu voor zwanger ben rare mensen soms hé
Leonie ik ben in de 7de week helemaal niet misselijk geweest sinds een paar dagen af en toe ben ik nu misselijk... borsten doen ook geen pijn meer.. maar mijn schaambot doet nu al pijn.. had ik bij vorige zwangerschap ook véél last van.. kon op einde haast niet meer uit bed.. gaat wat geven