Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    goedemorgen meiden,

iedereen die vandaag en echo heeft succes.

Ik ga weer van me vrije dag genieten (vanaf 1 feb al betaald verlof)!

2. MvN

MvN Niet meer actief

Goedemorgen mensen :D

Ik heb me toch lekker geslapen pfffoeiii :D

wat ik niet snap hea.. hier op de site van week tot week staat dat een vruchtje van 8 weken 2 cm moet zijn..

Terwijl op andere site's 14 en 15 mm staat :(

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

GOeiemorgen!

Ik droom ook HEEL raar iedere keer, en ook HEEL echt! In September zijn wij een goeie kennis kwijt geraakt, zo jong en vrolijk hij nog was, hij had er geen zin meer in.. En steeds vaker droom ik over hem, laatst dattie zo ineens terug was! En iedereen was zoooo blij dat hij er weer was..
    Dan word je wakker, en dan denk je echt even hoe zit het nou? ZO levensecht!
    & aan het begin toen ik net wist dat ik zwanger was droomde ik elke keer over mijn ex, elke keer weer dat ik hem ging vertellen dat ik zwanger was en dattie dat heel erg vond.. Hmm. gelukkig heb ik dat niet meer, ging me haast zorgen maken!

Maar Danjo en Elsken, jullie hebben helemaal gelijk!
    Heb geen kramp en geen bloedverlies, en zolang ga ik gewoon van het beste uit!
    VOlgende week een mooie foto van onze beeb!:D
    Vanmorgen lag er een briefje voor me van Maurice , Dag schoonheid, kan niet wachten tot volgende week, nog 6 nachtjes slapen dan zien we ons kindje.. Xx
    AAh.. gut :p Hij kan het wel!

Volgende week maandag laat ik me maar is prikke, blegh! Ik kan er niet tegenop zien, maar als ik er eenmaal ben en ik zie iemand met zo'n naald op me af komen, knijp ik m toch wel even..
    Jullie niet? :O

Meiden met een echo vandaag : IK DUIM VOOR JULLIEEE!

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@echo's vandaag veel succes en plezier.
    @roos bij veel site's staan andere groten voor de kleine, als ik bijmijn baby site ga kijken klopt de lengte ook niet. mijne had vrijdag volgens de site 4 cm moeten zijn bij mij was hij 3, nog wat.
    maak je niet druk meestal gaan de site's van een gemiddelde uit.

hier goed geslapen vanacht en niet gedroomt.
    diegene die gedroomt had over die fabriek en dat water, je bent een held jij ging als enigste de rivier op.

XXX Gusam

5. MvN

MvN Niet meer actief

wat liefffff :D

De meine riep gister de hele dag... heee rooos! We krijgen een baby :D hahahah

Ik heb de brief al mee voor te prikken... maar ik durf niet :(

Heb erge angst voor naalden..

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

@ ROos, ja ik word er ook neit goed van, zoek alle sites maar is op en bijna overal staat wat anderss!
    Hetzelfde met foto's van je embryo, bij de ene is het al echt een kindje, terwijl op een andere site in dezelfde week het echt nog een garnaaltje is..
    Raar hoor!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aaah;) Jaaa leuk he!
    Ik denk dattie van mij volgende week dinsdag ook helemaaall op een roze wolk zit..
    Haha!

Aahh!;) hahah! Maar ik lees dat ze 6 buisjes vol moeten hebben, prikken ze dan zes keer opnieuw?

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Of maak ik je nu bang?:p
    Heb jij het je ouders enz trouwens al verteld ROos?
    Aangezien je net zo oud als mij bent, reageerde iedereen bij jou net zoals bij mij? GESCHOKT?

9. MvN

MvN Niet meer actief

Zeg leonie bende gij wel goed?
    6?!

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Pfff dames ik kan jullie echt niet bijhouden... Je kan hier geen dagje overslaan en bijlezen is een dagtaak :eek: Naja, ik heb net de angelsound besteld en hoop snel een hartje te kunnen horen, ben nu weer onzeker, is alweer dik 2 weken geleden dat we een teken van leven hebben gehad van de kleine. Pfff die onzekerheid! Ik hoop gauw een hartje van die kleine te horen en dan dat de volgende 1 1/2 week gauw voorbij gaat en de eerste 12 weken zijn geweest :D Al schijnt dat je beeb bij 10 weken al 'af' is? Lijkt me dat het dan al aan the safe side is maar goed wie ben ik :)

Goed aan het werk :) Een fijne dag allemaal vandaag, hoop op veel zonneschijn!

11. MvN

MvN Niet meer actief

Ja je maakt me bang ja :( ik zag al al die buisjes bloed voor me :( :p

Jaa ik heb het mijn familie verteld en Colin die van hem..

Alleen ik durfde het niet te vertellen dus telkens als we ergens zaten deed colin het maar want ik lulde eroverheen :p

Maar iedereen vind het helemaal geweldig :D dat had ik echt niet verwacht..

Alleen me schoonmoeder vind het volgens mij niet leuk..

Ze heeft ons niet meer gebeld van hoe gaat het ook niet na mijn vorige echo niks laten horen.. terwijl we 4 keer hadden gezegt dat we 10 maart de echo hadden..

Beweert ze gister dat we niks hadden gezegt :(

Wij hebben een beetje het idee dat ze het leuk had gevonden als mijn schoonzus zwanger zou zijn ( vriendin van de broer van colin, maar half jaar ouder) Want mij heeft ze nooit echt zien staan terwijl mijn schoonzus alles voor haar is..

Want die ging daar schoonmaken in huis enzo zodat me schoonmoeder niks hoefte te doen en nam haar overal mee naar toe..

Nou dikke sjaak maar ik ga ECHT NIET schoonmaken in een huis van een ander.. tafel opruimen na het eten ok dat doe ik wel.. maar niet de was endergelijk... en ik hoef me schoonmoeder ook niet de hele dag achter me aan hebben te lopen..

Afgelopen jaar zijn mijn schoonouders gescheiden en daar ben ik stiekem wel een beetje blij mee :oops:

Me schoonvader is namelijk super :D

12. mijn gyn zei dat meeste op internet gemeten is met de beentjes bij

en de echo wordt gemeten zonder de beentjes;. dus van hoofd tot stuit.. en dat is die 14-15mm

13. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Roos ons kindje was bij 8 + 1 1,74 cm :) Ik heb een boekje die houdt alles laag aan, daarin staat dat een kindje bij 8 weken 1,6 cm is ongeveer, bij mij klopte dat dus die hou ik aan. Dan zou onze beeb nu ongeveer 3,5 cm moeten zijn, dat is al een verdubbeling ten opzichte van 2 weken geleden :eek:

Over bloedprikken, ik heb het nog nooit meegemaakt maar vind naalden heel eng :oops: Ik kijk er niet echt naar uit op zn zachts gezegd...

14. oh en bleodprikken dat is 1 prikje.. en dus is ook zo voorbij

15. MvN

MvN Niet meer actief

Ons kindje was gister met 7 weken 6 dagen 1,3 cm en dat was uitwendig gemeten..

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Ja het zijn wel 6 buisjes, maar dus 1 prikje! Dat scheelt alweer!
    Vind het alleen nietzo fijn om te zien dat al dat bloed uit je lichaam loopt..
    Ik ben een keer 'geopereerd' aan een moedervlek achterop mijn been, en ik kreeg eerst een prik, en toen gingdie hem eruit snijden, waar ik natuurlijk ook niks van voelde, maar ik voelde al het bloed langs mijn benen lopen! DAT is een naar gevoel, ik voelde me wel net een stuk vlees waar in gesneden werd..
    NOuja waarom ik dit vertel weet ik eigenlijk ook niet!

17. Goedemorgen dames..

Hihi, over dat bloedprikken: ik heb er totaal geen hekel aan gelukkig, alleen toen ik laatst moest bloedprikken bij ons in de verloskundigepraktijk (jaja, die mogen het zelf), zei ik tegen die vrouw dat ze links geen goede ader zou vinden, maar ze wou het toch proberen. Zij zoeken, prikt ze, komt er niks uit :rolleyes:
    Daarna mn rechterarm, zij lang zoeken, had ze er eindelijk 1 (dacht ze) komt er WEER niks uit.. :rolleyes:
    Dus na lang zoeken eindelijk een ader gevonden waar met moeite wat uitkwam, maar hier hoeven ze maar 4 buisjes en de laatste druppel bewaren ze voor hb controle...

18. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sjalalalala, sjalalalala, sjalalalala in the morniiinggggg

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! Knuffelkonijn, jij maakt t helemaal mooi!
    Dus ze prikken je eerst lek, en hopen dat ze goed prikken.. RRRRR..
    Geen prettig vooruitzicht op volgende week maandag!

20. MvN

MvN Niet meer actief

Ik vind het eng... 6 buisjes... ik val al snel flauw :( word leuk daar...

Deel Deze Pagina