Januari: 4 januari: madelieveke 28 januari: Karina Februari: 29 februari: Elsken27 Maart: 3 maart: Jip80 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 20 maart: LadyXochi 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula 14 mei: Aylin16 Juni: 4 juni: Cindy1981 5 juni: Joenka63 10 juni: Sunshine01 13 juni: Knuffelkonijn 28 juni: Ingrid72 Juli: 13 juli: Leoniiee 26 juli: Ellen1983 29 juli: Babydream Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 14 september: gusam 20 september: Sannie1982 Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: 25 november: Xandra1972 December: 18 december: jaja Bovenstaande is de laatste lijst. Wie moet er nu nog bij op? Zet je zelf er maar tussen en dan plak ik het op de website had er mezelf al ingezet maar ik was verdwenen. XXX Gusam
Nog een lijstje voor de website. Wat denken jullie dat het gaat worden? Ik dacht aan het begin meisje maar neig steeds meer naar een jongen Twijfelkonterige mutschie dat ik er ben. Voeg jezelf onderaan de lijst toe als je ook in deze lijst wilt! trutje: meisje - partner denkt ook meisje Evamariah: meisje - partner denkt ook meisje Maia: meisje - partner denkt jongen Sunshine01: Touwtje meisje - geslachtskalender jongetje Zwangeremama: meisje - partner denkt ook meisje Shaula: meisje Elsken27: meisje - partner denkt ook meisje - geslachtskalender jongetje MamavanJordy: jongen - geslachtskalender jongetje
Januari: 4 januari: madelieveke 28 januari: Karina Februari: 25 februari: Thirza 29 februari: Elsken27 Maart: 3 maart: Jip80 5 maart: Zwangeremama 13 maart: Evamariah 14 maart: MamavanJordy 17 maart: Maaike1309 20 maart: LadyXochi 22 maart: Mama Suus 22 maart: Roos89 23 maart: Rose1982 31 maart: Wennos April: 24 april: Marije1980 28 april : Danjo Mei: 8 mei: Shaula 14 mei: Aylin16 Juni: 4 juni: Cindy1981 5 juni: Joenka63 10 juni: Sunshine01 13 juni: Knuffelkonijn 28 juni: Ingrid72 Juli: 13 juli: Leoniiee 26 juli: Ellen1983 29 juli: Babydream Augustus: 29 augustus: Stacey88 September: 14 september: gusam 20 september: Sannie1982 Oktober: 3 oktober: Maia 11 oktober: Josien 14 oktober: Trutje 27 oktober: Daantje22 November: 25 november: Xandra1972 December: 18 december: jaja Bovenstaande is de laatste lijst. Wie moet er nu nog bij op? Zet je zelf er maar tussen en dan plak ik het op de website
Nog een lijstje voor de website. Wat denken jullie dat het gaat worden? Voeg jezelf onderaan de lijst toe als je ook in deze lijst wilt! trutje: meisje - partner denkt ook meisje Evamariah: meisje - partner denkt ook meisje Maia: meisje - partner denkt jongen Sunshine01: Touwtje meisje - geslachtskalender jongetje Zwangeremama: meisje - partner denkt ook meisje Shaula: meisje Elsken27: meisje - partner denkt ook meisje - geslachtskalender jongetje MamavanJordy: jongen - geslachtskalender jongetje Thirza: Jongen - partner denkt meisje - geslachtskalender: jongen
Even voor de duidelijkheid . Die zwarte vlek is de baarmoeder en daarin zie je een witte vlek, das t kindje!
Nog een lijstje voor de website. Wat denken jullie dat het gaat worden? Voeg jezelf onderaan de lijst toe als je ook in deze lijst wilt! trutje: meisje - partner denkt ook meisje Evamariah: meisje - partner denkt ook meisje Maia: meisje - partner denkt jongen Sunshine01: Touwtje meisje - geslachtskalender jongetje Zwangeremama: meisje - partner denkt ook meisje Shaula: meisje Elsken27: meisje - partner denkt ook meisje - geslachtskalender jongetje MamavanJordy: jongen - geslachtskalender jongetje Thirza: Jongen - partner denkt meisje - geslachtskalender: jongen Gusam: meisje xxx gusam
trutje: meisje - partner denkt ook meisje Evamariah: meisje - partner denkt ook meisje Maia: meisje - partner denkt jongen Sunshine01: Touwtje meisje - geslachtskalender jongetje Zwangeremama: meisje - partner denkt ook meisje Shaula: meisje Elsken27: meisje - partner denkt ook meisje - geslachtskalender jongetje MamavanJordy: jongen - geslachtskalender jongetje Roos89: Meisje - partner denkt jongen
Nog een lijstje voor de website. Wat denken jullie dat het gaat worden? Voeg jezelf onderaan de lijst toe als je ook in deze lijst wilt! trutje: meisje - partner denkt ook meisje Evamariah: meisje - partner denkt ook meisje Maia: meisje - partner denkt jongen Sunshine01: Touwtje meisje - geslachtskalender jongetje Zwangeremama: meisje - partner denkt ook meisje Shaula: meisje - Partner heeft geen idee -geslachtskalender meisje Elsken27: meisje - partner denkt ook meisje - geslachtskalender jongetje MamavanJordy: jongen - geslachtskalender jongetje Thirza: Jongen - partner denkt meisje - geslachtskalender: jongen Gusam: meisje Roos89: Meisje - partner denkt jongen Zo heb jou, roos, even hierbij gevoegd want jij had de eerste lijst gepakt waardoor er weer wat mensen afvallen Wat een mooie echo thirza! geweldig! Dat voelt vast lekker! Curly, ik ben gedtacheerd via een uitzendbureau bij de belastingdienst. Is af en toe nogal een gedoe. Maar goed, ik hoop na mijn zwangerschap een leuke VASTE baan te vinden (liefst overheidfunctie)...
Misselijkheid is hier nu goed losgebarsten! Net mijn eerste encounter met de wc pot gehad... Ik ben wat dat betreft blijkbaar een laatbloeier, alhoewel het van mij weg had mogen blijven.
Nog een lijstje voor de website. Wat denken jullie dat het gaat worden? Voeg jezelf onderaan de lijst toe als je ook in deze lijst wilt! trutje: meisje - partner denkt ook meisje Evamariah: meisje - partner denkt ook meisje Maia: meisje - partner denkt jongen Sunshine01: Touwtje meisje - geslachtskalender jongetje Zwangeremama: meisje - partner denkt ook meisje Shaula: meisje - Partner heeft geen idee -geslachtskalender meisje Elsken27: meisje - partner denkt ook meisje - geslachtskalender jongetje MamavanJordy: jongen - geslachtskalender jongetje Thirza: Jongen - partner denkt meisje - geslachtskalender: jongen Gusam: meisje Roos89: Meisje - partner denkt jongen jaja23:jongen-partner denkt ook jongen-geslachtskandel meisje
ik heb mezelf even gewijzigd (of niet m'n zelf, maar manlief denkt de laatste weken toch een meisje: trutje: meisje - partner denkt ook meisje Evamariah: meisje - partner denkt ook meisje Maia: meisje - partner denkt ook meisje Sunshine01: Touwtje meisje - geslachtskalender jongetje Zwangeremama: meisje - partner denkt ook meisje Shaula: meisje - Partner heeft geen idee -geslachtskalender meisje Elsken27: meisje - partner denkt ook meisje - geslachtskalender jongetje MamavanJordy: jongen - geslachtskalender jongetje Thirza: Jongen - partner denkt meisje - geslachtskalender: jongen Gusam: meisje Roos89: Meisje - partner denkt jongen jaja23:jongen-partner denkt ook jongen-geslachtskandel meisje
trutje: meisje - partner denkt ook meisje Evamariah: meisje - partner denkt ook meisje Maia: meisje - partner denkt ook meisje Sunshine01: Touwtje meisje - geslachtskalender jongetje Zwangeremama: meisje - partner denkt ook meisje Shaula: meisje Elsken27: meisje - partner denkt ook meisje - geslachtskalender jongetje MamavanJordy: jongen - geslachtskalender jongetje Gusam: meisje Roos89: Meisje - partner denkt jongen jaja23:jongen-partner denkt ook jongen-geslachtskandel meisje Leoniiee: Meisje, partner denkt ook meisje.
Liesbeth! Das naar! Kan me voorstellen dat je hoop had dat het niet zou komen! Hier gisteren ook voor het eerst overgegeven! Gelukkig is het daarbij gebleven. Verder nergens meer last van! Blijkbaar kan zoiets ook eenmalig! Hoop dat dit voor jou ook zo is! Verder ben ik steeds zooooo moe! Ik ben al aan de extra ijzer, dan weet ik tenminste zeker dat het daar niet aan ligt! Blegh... Heb echt nergens energie voor! Het liefste slaap ik de hele dag! Goed, ik ga boodschappen doen. Ondanks de vermoeidheid moeten die ook in huis komen . Ik kom vanavond nog wel even langswippen! Bye bye....
Ik hoop het ook. Mijn vriend en ik zijn vandaag vier jaar samen, en hebben vanavond een heerlijk luxe diner gepland in een heel lekker restaurant hier in de buurt....
trutje: meisje - partner denkt ook meisje Evamariah: meisje - partner denkt ook meisje Maia: meisje - partner denkt ook meisje Sunshine01: Touwtje meisje - geslachtskalender jongetje Zwangeremama: meisje - partner denkt ook meisje Shaula: meisje Elsken27: meisje - partner denkt ook meisje - geslachtskalender jongetje MamavanJordy: jongen - geslachtskalender jongetje Thirza: Jongen - partner denkt meisje - geslachtskalender: jongen Gusam: meisje Roos89: Meisje - partner denkt jongen jaja23:jongen-partner denkt ook jongen-geslachtskandel meisje Leoniiee: Meisje, partner denkt ook meisje. Ik heb mezelf er weer even tussen gezet!
Oe, dan kan je geen misselijkheid gebruiken! Ik zal voor je duimen dat je heerlijk mag eten! (En het binnen mag houden! )