trutje: meisje - partner denkt ook meisje Evamariah: meisje - partner denkt ook meisje Maia: meisje - partner denkt ook meisje Sunshine01: Touwtje meisje - geslachtskalender jongetje Zwangeremama: meisje - partner denkt ook meisje Shaula: meisje - partner heeft geen idee - geslachtskalender meisje Elsken27: meisje - partner denkt ook meisje - geslachtskalender jongetje MamavanJordy: jongen - geslachtskalender jongetje Thirza: Jongen - partner denkt meisje - geslachtskalender: jongen Gusam: meisje Roos89: Meisje - partner denkt jongen jaja23:jongen-partner denkt ook jongen-geslachtskalender meisje Leoniiee: Meisje, partner denkt ook meisje. mh81; Meisje- partner jongen- geslachtskalender meisje Xandra1972: meisje - geslachtskalender meisje Daantje22: meisje, partner denkt jongen- geslachtskalender jongen Marije1980: Jongen Babydream:meisje,partner denkt jongen- geslachtskalender jongen Sloppyslayer: Jongen, partner denkt meisje -geslachtskalender jongen Rose1982:jongen, partner denkt jongen- geslachtskalender jongen pookie66: jongen, jongen, jongen! Aylin16: meisje partner heeft geen idee! Geslachtskalender meisje Booboo22:meisje,partner denkt jongen-geslachtkalender jongen Joenka63: jongen, partner denkt meisje (hoopt hij, denk ik ) LadyXochi: meisje; Partner: jongen. Tante en haar pendel: jongen; Geslachtskalender: meisje (op het randje).
nou niet iedereen denkt een meisje hoor ik en mijn man denken allebij een jongen hihi. Dit komt alleen maar omdat iedereen tegen ons zegt volgens mij krijgen jullie een meid er is er nog geen 1 geweest die zij volgens mij krijgen jullie een jongen dus mijn man zegt tegen mij iedereen denkt dat we een meid krijgen nou dan moeten we wel een jongen krijgen hihi. iedereen een fijne dag vandaag de zon schijnt hier al heerlijk ik ga nu efe lekker naar de kapper efe me eigen verwennen veel liefs jaja
@LadyXochi gefeliciteerd hele fijne dag vandaag! Iedereen een fijne (werk) dag! nog even en dan weekend.
meiden vergeten gisteren te vragen Moesten jullie ook extra vitamine d slikken? Mocht stoppen met folium (nou slik ik alles in 1) maar in dat alles in 1 zat geen genoeg vitamine D
@LadyXochi: gefeliciteerd met je verjaardag! Goedemorgen allen, ik heb bijna 12 uur geslapen (had het nodig blijkbaar) en voel me (buiten de hoofdpijn omdat het hier benauwd is) weer heerlijk. Nog wel moe maar niet meer zo erg als de laatste paar dagen en de misseiljkheid is even weg (afkloppen).
LadiXOchi, gefeliciteerd met je verjaardag meid! Sannie1982, spannenddddd! Je mag straks naar de VK (maar eerst kom ik nog even bij je op visite...je even nog zenuwachtiger maken dan je al bent ... Grapje hoor ) Ik ben brak. Mn meisje wilde niet slapen van 00.45 uur tot 04.15 uur. En toen ze eenmaal sliep ging mn mannetje snurken....aargh . Toen ben ik maar verder gaan slapen op de bank. Zielige, zielige ik....hahaha. Maar goed, de zon schijnt dus het wordt een prachtige dag!
leuk buikje. Ik moet ze ook nog steeds maken hahaha. niemand hetzelfde advies gekregen over die vitamine D
Nee ik slik eigenlijk nog gewoon vitaal zwanger van de kruitvat alles in 1 dus. Weet ook niet of ik dat mijn hele zwangerschap mag slikken...
Ik slik vsm maar ze zei dat daar dus geen genoeg vitamine D in zat Word wel een beetje moe van al die adviezen hahaha. net gebelt voor een echo vrijdag 27 maart mn voorlopig laatste echo
Goeeedemorgen! Wat een zonige weer zeg! 8) Maar paar dagen wordt er slecht weer voorspelt Voor diegene die vandaag of morgen jarig zijn: alvast van hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst! Nog paar dagen dan is het zover! Ja, ons eerste ECHO! Vind erg spanneeennd! Nou ik wens jullie allen een fijne zonnige weekend toe en kom wel af en toe spieken, hihi. Liefs Jo
ik zou het over vitamine D niet weten. Ik slik van Dagravit geloof ik. Ik heb sinds gisteren trouwens weer enorme pijn in mijn liezen. Maar dat is alleen maar goed. Gisteren ook het hartje geluisterd (kon het meteen vinden) dus we zijn weer helemaal gelukkig! Bijna 12 weken
@lady gefeliciteerd met je verjaardag @maia het blijft mooi he het hartje te kunnen horen, ik heb het gister ook weer gehoord. meiden die een echo hebben vandaag succes. XXX Gusam
LadyXochi gefeliciteerd meid! meiden met een echo of afspraak : succes meiden @ vitamine D ; ik neem aan dat als je de speciale zwangerschapsvitamines slikt daar de juiste hoeveelheid in moet zitten, anders heb je er nog weinig aan als je daarlangs nog allerlei vitamine tabletten zou moeten slikken ik slik dagravit mama en baby , daar zit 150% van de aanbevolen dagelijkse hoeveeleheid vitamine D in Vitaminen ADH* A 240 µg 30% B1 1,4 mg 100 % B2 1,6 mg 100 % B3 18 mg 100 % B5 6 mg 100 % B6 2 mg 100 % B8 150 µg 100 % METAFOLIN® (L-methylfolaat) 400 µg Foliumzuur (B11) 400 µg 200 % B12 1 µg 100 % C 60 mg 100 % D 7,5 µg 150 % E 10 mg 100 % Mineralen ADH * Calcium 120 mg 15% IJzer 16 mg 114 % Magnesium 50 mg 17 % Koper 1000 µg Selenium 50 µg Zink 12 mg 80 % Jodium 75 µg 50 %
Hoi meiden, Vanmorgen weer een beetje gal moeten spugen bah. Vandaag precies 8 weekjes en 12 daagjes tot de echo! Hier verder alles goed, buikpijn is nu ook weer weg vandaag gelukkig. Over de vit. D ik neem aan dat er in die complete vitamines voor zwangeren alles genoeg in zit. Ik slik ook VSM.
straks eerste echo en ik ben errug zenuwachtig haha. Heb er onwijs over liggen dromen vannacht en weer over spinnen...blegh. Net lekker mijn hele huis schoongemaakt en gestofzuigd enzo. Heerlijk! Met een lekker zonnetje! Moet goed komen vandaag! Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van en maak je niet te druk (laat andere mensen maar lekker lopen voor je ) Nog 1 dagje en dan is t weer weeken, dus nog even doorzetten meiden! Shaula, kom maar op hahaha. Ik zet de thee lavast aan Tot vanmiddag!
Leuk, had dit oktober forum nog niet ontdekt. Van harte allemaal en er zullen er al een aantal zijn die een echo hebben gehad of binnenkort hebben. Spannend en ik hoop dat iedereen goed nieuws krijgt! Ik ben zelf tot nu toe 12 oktober uitgerekend en maandag mijn eerste echo