ook staat er in de gebruiksaanwijzing op de site van vsm puur mama het volgende; ''Het is raadzaam de aanbevolen dosering niet te overschrijden. Gelijktijdige inname van andere vitaminepreparaten is ongeschikt en kan alleen in overleg met een deskundige.''
Maar als de deskundige zegt dat je niet genoeg inneemt en bij moet slikken lijkt het me raadzaam om dat advies dus op te volgen. ADH is een gemiddelde aanbevolen dosis en soms is die dosis voor een individu niet genoeg. Of de opname bij het individu is niet genoeg zodat je meer vitaminen moet innemen om voldoende vit D in je lichaam te krijgen. Bij een zwangerschap wijk je al af van het gemiddelde doordat je dan meer vitamine D nodig hebt...
Ze zeggen het niet voor niks daanje moest echt los vitamine d halen en daarbij mocht ik gewoon de rest van de vitamines slikken.
Net eerste echo gehad! Hartje zien kloppen! Wat een heerlijk gevoel zeg! Ze kon het alleen niet zo goed zien. Volgens de echo ben ik pas 7 weken, maar dat weet ze dus ook niet zeker. Ik hou gewoon mijn eigen 8 weekje aan IK heb een briefje over vitamine D mee gekregen. Dat zwangere vrouwen inderdaad minder vitamine d binnenkrijgen dan ze nodig hebben omdat er in de vitaminetabletten vaak niet genoeg zit. Dat zijn ze nu dus aan het onderzoeken. Ik kan over 3 weken mee doen met een onderzoek daarna. Over 3 weken krijgen we ook de 2e echo. Dan kunnen ze echt de termijn vaststellen. Ik ben benieuwd! Ben wel heel erg gerustgesteld hehe. Zo'n kloppend hartje is toch wel erg mooi om te zien! Verder weet ik even niet meer wat er is gechreven hehe groetjes san
Nou meid je krijgt vast een geweldige echo. Ik kon het hartje vinden vanaf 9 weken en 3 dagen. Heerlijk gehoor. Curly ook succes met je echo morgen! Sannie gefeliciteerd met je kloppend hartje geweldig!
hallo meiden gister de echo gehad en zijn dus verder dan gedacht dus behoor ook bij de oktober mama's de 31ste ! ik zal hier niet zo veel zijn wantz at al bij de nov mamma
@ Curly&Aylin.. Ik heb de angelsound! Ik weet alleen niet zo goed waar ik nu precies moet zoeken!? Iemand een idee? Op een gegeven moment hoorde ik een hartslag, een snelle.. liep er al een traan over mn wang.. Was het gewoon mn eigen ! Haha! STOM! Ik hoop dat jullie me een beetje uit kunnen leggen waar ik moet zoeken! HOop zo dat ik t kan vinden!
Leonie: Je vind het het beste als je plat op je rug ligt, en dan helemaal onder in je buik. Net boven je schaambeen zoeken. Waarschijnlijk moet je ook een beetje drukken op je buik met dat ding. Maar de kans is ook groot dat het nu nog wat te vroeg is om het te horen! En ik weet niet wat je erbij gebruikt. Ik bedoel... Heb je van die speciale gel? Ik gebruikte bij Aaron altijd babyolie. Werkte ook prima!
Ik heb ook een angelsound. Alleen die heb ik mijn nichtje uitgeleend toen zij zwanger was. Haar kindje is nu een maand out en ik heb dat ding nog niet terug. Maar ze weet ook nog niet dat ik zwanger ben! Ik denk dat ik hem komende week maar even moet ophalen! Toch zonde! 150 euro voor betaald en dan ligt ie bij mijn nichtje tewijl ik hem NU ook wil gebruiken
Oke.. ja ik lag net iets rechtop.. maar ik weet niet eens waar mn schaambeen stopt.. Hahah! HOezo dom! KlOpt.. maar ik was er echt van overtuigd dat ik het zou horen! Ik probeer het straks nog een keer, en dan even de tijd er voor nemen,.. haha! Mag niemand bij jullie nog weten dat je zwanger bent dan? dan word t lastig ja om hem terug te vragenn! Maar bedankt voor de tipp!
@Leonie je moet heel laag zoeken net boven je schaambot. En langzaam heen en weer bewegen. De eerste keer dat ik luisterde duurde het wel een tijdje hoor. Lekker veel babyolie gebruiken helpt ook Succes meid ik word steeds helemaal als ik het stoomtreintje weer hoor.
Hoi allemaal, Een beetje laat maar ik wil me alsnog graag bij jullie aansluiten. Na 2 miskramen, in september en december ben ik nu weer zwanger. Vandaag m'n derde echo gehad en de groei klopt nog steeds precies. Nu ga ik er echt in geloven en durf ik me eindelijk bij jullie aan te sluiten (als dat nog mag). De echo van vandaag was wel de mooiste tot nu toe! Het is al een echt mensje zelfs de vingers en teentjes zijn al goed te zien! Op 5 oktober ben ik uitgerekend. Het wordt ons eerste kindje. Groetjes, Jammie
Jammie gefeliciteerd ik ken het gevoel goed. Ik durfde pas echt mee te schrijven na de eerste goede echo. Heb ook een verleden met miskramen en dan ben je zo vaak teleurgesteld dat je bang bent om er opnieuw in te geloven.
WelkOm Jammie! Tuurlijk, je bent hier heus welkom! Gefeliciteerd met je zwangersChap! & nu gaat het helemaal goedkomen! Xx.. Okee Aylin.. ik ga het straks nog een keer proberen! Ben nu ff aan het eten, haha! BeƩtje laat?!
jammie, welkom! @leoniiee: gewoon even in je buik prikken en dan voel je wel waar je schaambot ophoudt
meiden ben zo bang ik verlies bruin/rood bloed met wat sliertjes. heb net de spoedpost gebeld en de dokter belt me binnen een uur terug
De gyn heeft het erg druk maar zodra de ergste drukte voorbij is belt ze mij en mag ik straks nog komen voor een echo
Ow DanjO! :O Jeetje... ik duiim idd ook vOor je! Veel succes, en ga niet meteen van het ergste uit he! XXX