Ik lees het hier ook wel eens met 12 of 13 weken en dan was het iets onschuldigs. Nou meid ik hoop dat je niet zo lang meer hoeft te wachten! Was het veel wat je bent verloren..?
een vlek van 2 bij 3 in mn onderbroek en met afvegen het word wel steeds wat minder. Maar goed alleen een echo stelt me gerust maar die miep heeft het denk ik nog druk
Dat het minder wordt is goed Danjo! Ik begon juist steeds harder te bloeden. Sterkte met het afwachten
Oh meid... ik ga me helemaal suf duimen! Heel veel sterkte. Dit mag niet meer mis gaan! Liefs, Josien
Succes meid laat even weten hoe het was. Denk dat het niks is hoor maar snap je angst! Leef met je mee!
sorry meiden ben meteen naaar mn vriendin gegaan waar ik vanavond op visite zou gaan. Maar alles was goed het bewoog al goed dus ben weer gerustgesteld
Hoi! Hier nog snel een berichtje, Danjo wat fijn dat alles goed was! Kan me voorstellen dat je je rot geschokken bent! Maar je hoort wel vaker dat er wat oud bloed kan komen en er helemaal niks aan de hand hoeft te zijn. Morgen kom ik weer ff buurten! Slaap lekker!
jammie welkom danjo gelukkig... Een gesprongen adertje? ik heb het bij vorige zwangerschap 4 maal gehad en het begon op 11 weken.. dus ik snapte je ongerustheid toen ik je berichtjes las héél goed..
Iedereen lekker geslapen? Ik wel, maar toch weer zooooo moe! Wanneer stopt dat nou eindelijk? Ok, ik ga nu niet klagen! Het is supe rmooi weer buiten! Vandaag gaan we weer heerlijk in de tuin hangen! En waarschijnlijk vanmiddag zelfs barbequen! (schrijf je dat zo?). Dat mooie weer maakt me echt super vrolijk! Heerlijk! Van mij mag het zo blijven. Nog even een paar graden warmer! Fantastisch! Ik ga mijn zoon nu maar even vermaken! Fijne dag vandaag! Liefs, Thirza
Danjo zie je nou meid niks aan de hand. Maar het is verrot hoor als het je overkomt. Ik zat ook iedere keer te janken als het gebeurde. Nu lekker genieten meid alles gaat goed met je beebje!