@danjo geweldig nieuws dat er niets aan de hand is. toen ik wakker werd moest ik meteen aan jou denken. @het weer is de afgelopen dagen zo mooi, dat fleurt me weer helemal op na die bare toestanden afgelopen 2 weken, vanmiddag lekker met mijn hond een flink stuk gaan wandelen, mischien kan ik dan wel picknicken. fijne dag iedereen. XXX Gusam
Gelukkig dat alles goed is Danjo, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Meiden die vandaag een echo hebben veel succes!
Danjo, super dat alles goed was! goedemorgen rest van de dames ik heb heel goed geslapen tot er in de midden van de nacht een of andere eikel z'n auto een uur liet staan met motor aan en toen ging ook nog een keer (van hem of een andere auto) het alarm af en sindsdien niet echt meer geslapen. Maakt niet uit, we hebben een rustig dagje voor de boeg.
meiden super bedankt voor het meeleven wat een opluchting zeg. Ons kleintje was druk met handen en voeten aan het zwaaien, de gyn meende een stolseltje te zien zitten dus het kan daar vanaf komen. vannacht niks nu weer wat bruinig bloed/slijm maar ik hou me maar rustig. als ik morgen nog bloed meld ik me maandag ook ziek heb al genoeg ellende gehad met zwangerschappen dus kies nu voor mn zelf
GOeeiemorgeeeeeennn.. GOedzo Danjo,, inderdaad aan jezelf denken! Gelukkig heb je je beebje gisteravond even gezien en is alles goedd! Ooooohw, ik sta weer te kukke bij ELK viez luchtje dat ik ruik, trek ik de koelkast open.. ULGGG.. Een heeel druk dagje vandaag, ik moet nu rete snel ontbijten, dan douchen en maken dat ik in de kleren kom, dan naar de kapper geknipt en geverfd worden, mijn vriend alleen geknipt, dan nog de stad in om ff gauw wat te kopen, en dan om half drie een feestje van de oma van maurice,.. Aii.. dat word haasten! Vandaag 10 wekenn! Wat gaat het tOch snel! Dames een heeeeeele fijne dag, zonder zOrgen! Geniiet allemaal lekker van het weer! Liefss LeOniee,
Jeetje Danjo, wat een schrik zeg! Gelukkig is alles goed! En heel goed s dat je voor jezelf kiest hoor! Erg belangrijk dat je dat doet! Hier weer eens lekker geslapen! Waren toch de zenuwen voor de echo denk ik. Duurt nog 3 weken voordat we weer mogen dus ik hoop op minstens 2 weken goede nachtrust hahaha. Gister hebben we het eerste pakje gekocht voor baby. We hadden wel al wat spulletjes gekregen, maar nog niks zelf gekocht. Mijn vriend heeft t uitgekozen, hij beseft t nu ook wat meer denk ik. Hier ook heerlijk weer! Straks lekker een stuk wandelen denk ik. Niet binnen gaan zitten in ieder geval! Fijn weekend allemaal en geniet van t lente weer! doeidoei
Goedemorgen dames Wat fijn Danjo dat alles goed is En wat goed zeg dat ze je direct laten komen, heb jij gewoon lekker kunnen slapen Zo ik zit nog steeds op mn roze wolk, geloofde het eigenlijk niet meer zo dat er echt een klein wondertje in mn buik zat, maar nu ik het hartje heb gehoord kan ik er niet meer omheen. Hij doet het gewoon nog steeds en het zit echt in mijn buik, ook al merk ik er niets van. *zucht* ik ben echt helemaal happy vandaag! En dan het weer, heerlijk! We moeten er nog maar even van genieten want morgen wordt het weer prut... Maar vandaag lekker in t-shirt te paard Ik heb trouwens gisteren voor het eerst iets voor onszelf gekocht - een mega leuk slaapzakje en een speentje voor pappa begin eraan te wennen geloof ik. Ook aan mijn te dikke buik, schaam me er niet meer voor, ze moeten er maar aan wennen Allemaal een fijne dag met veel zonneschijn gewenst 8)
Heb gisteren het boekje van Claudia de Breij gehad. Echt leuk! Ik heb tranen met tuiten gelachen! Verder nog een knuffel en een slab van mijn schoonouders en een hele grote bewaardoos van mijn ouders. Had ik om gevraagd. Daar ga ik alle babyspullen in bewaren, want die heb ik het komende half jaar toch nog niet nodig
Wij gaan straks ook even naar het bos met de hond even heerlijk van het zonnetje genieten. leonie hou de koelkast maar dicht hahhaha Odess heerlijk he het hartje horen
pfffff daantje je had gelijk! Heb net marley and me gekeken... En op het eind was ik echt als een klein kind aan het huilen
Goeiemiddag allemaal op deze zonnige zaterdag! @ Danjo.. Wat zal jij in spanning hebben gezeten meid. Gelukkig is alles goed! @ Echo/hartje luisteren.. Die heb ik helaas ook nog niet gehad. Ik mag dinsdag eeeeeeeindelijk. Gelukkig lekker vroeg, 9.15.
Hoi meiden, Danjo: gelukkig was alles goed. Maar snap heel goed dat het je super ongerust maakt. Hier ook nog geen echo gehad of hartje gehoord. Heb op 1 april (over 11 daagjes) mijn 1ste echo. Hier lijkt het wel wat beter weer te gaan met de misselijkheid. Zit nog wel snel vol na het eten en vooral s'avonds wat last van mijn buik. Net naar de markt geweest, maar wat ben ik moe zeg.