@danjo, gelukkig maar meid dat alles goed was, was wel ffies spannend! @Leoniiee, wat heb jij toch met de hoofdletter O? bijzonder toch he, dat de vkpraktijken allemaal andere momenten voor echo's aanhouden. Hoewel, volgens mij zijn de meesten meiden die vroeg een echo hebben gehad bekend met miskramen volgens mij. Althans, dat zie ik een beetje voorbij komen. knuf voor iedereen die misselijk is. gelukkig heb ik er maar af en toe last van alleen die vermoeidheid, die verschrikkelijke alles overheersende vermoeidheid die op de raarste momente toeslaat! pfff
Hee meiden, Hier ook iemand die geschrokken is. Had gisteravond ineens rozeslijm verlies vanacht nog paar keer en sinds vanmorgen is het heel licht bruin slijm. VK gebeld en die zei dat het waarschijnlijk een vaatje die geknapt is. omdat het maar zo weinig is. Maar als het erger word of ik blijf me ongerust maken dan wilde ze vanmiddag wel even langs komen om naar het hartje te luisteren. Gelukkig is het niet veel meer.
Danjo wat een super nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je erg ongerust was, ik heb het namelijk ook een paar keer al gehad nu...Vandaar dat we al 3 echo's ook hebben gehad.Nu maar lekker gaan genieten!
Rose ook al ik zou te even gaan hoor meis straks verlies ja vanavond weer wat en dan kun je mega kang wachten. babydream het is vreselijk om mee te maken zeg bah
ik heb vandaag mijn eerste zwangerschaps broek gekocht bij de miss etam een linnenbroek voor 30 euro.. viel wel mee.. Mijn eigen broeken begonnen strakker te zitten en dat vind ik niet zo confortabel.. lopen jullie er ook al in?
yep, ik heb al een zwarte broek en een spijkerbroek. Sinds deze week pas ik eigenlijk nog maar 2 van mijn normale broeken dus ik moet er nu echt aan geloven! Heb wel ook nog een linnen broek gekocht met een heel brede rekbare tailleband, geen positiekleding maar wel heel comfortabel. Daar moet ik het voorlopig maar mee redden!
Ik kom al een aantal weken niet in mn eigen broeken ( kijk album). Maar koop niet teveel gezien we straks ook de zomer door moeten
Dag dames! Danjo, gelukkig maar meid! Nu ben je weer even gerustgesteld! (En wij ook ) Ik loop ook al in mn zwangerschapskleding hoor. Inderdaad koop ik nog niet teveel aangezien de zomer eraan komt. Ik zag dat ze wel al hele leuke zomerbroeken hadden bij de positiekleding van H&M. Die ga ik zeker halen als het wat warmer wordt. Heerlijk he die zon. We zijn ook lekker buiten geweest maar nu moet die kleine echt even slapen...ik ga nog even lekker buiten in het zonnetje zitten! Geniet van deze mooie dag dames!
Voor de zomer maar lekkere luchtige jurkjes haha. en als het heel warm is pet op en lekker in het water dobberen
Ik draag in de zomer zowiezo nooit rokken of jurken of korte broeken.. ik heb niet van die charmante benen.. En dit is een linnenbroek dus dat is wel lekker..
Zo weer bijgelezen, vanaf donderdag... danjo, wat heb jij weer een spanning gehad zeg! ik zat met kippenvel te lezen... gelukkig zag ik mooie echo`s voorbij komen en mooie buikfoto`s! hier gaat het goed. ik mag niet klagen als ik hier sommige verhalen hoor! ben alleen maar moe, moe, moe. heb ook een erg opgezette buik, veel lucht. dit komt er `s avonds allemaal uit als ik in bed lig... hihi mijn kerel is in de tuin aan het straten, met een paar kameraden. het is weer koffietijd, dus ik ga ze maar weer van iets lekkers voorzien! fijne dag nog!
nou, ik heb nog geen zwangerschapskleding aan, vandaag wel een heleboel gekregen van mijn ouders. Die zijn net terug uit de USA en hebben daar flink geshopt. Allemaal zomer positiekleding en net voormijzelf een spijkerbroek gekocht. Ik zit er aan te denken deze snel te gaan dragen... die darmen van mij lijken wel 2 keer zo lang
ja ik heb gisteren een zwangerschapsbroek gekocht voor het eerst. Maar ik wil nu idd zo min mogelijk kopen want in de zomer heb ik nauwelijks lange broeken en lange truitjes e.d. nodig..
Haha ik heb nog een hele lading zwangerschapskleding van mijn vorige zwangerschap. Alleen ben ik nu hoog zwanger in de zomer en herfst en bij mijn dochter was dit in de winter. Dus moet nog wel voor de zomer garderobe wat aanschaffen! Danjo mooie foto van je beebje!
Ellen dus lekker druk in de tuin heerlijk is dat straks weer mooi af. Nou ik loop in de zomer niet met een lange broek poehh mij te warm haha. Aylin ja mooi he ben ook verliefd
zo ben ik weer! Nee, in de zomer draag ik sowieso zo veel mogelijk rokjes, dus dat zal nu niet heel anders zijn. Zit nu even heerlijk uit te rusten. Toch wel een drukke dag gehad: Vanochtend zijn we even naar Gardo geweest in Velserbroek. Sorrie, maar wat een drama winkel. Ik vond het zo'n zooitje daar. Manlief ook. We hebben bij Baby Dump ook leukere kamertjes gezien dus daar gaan we binnenkort maar nog een keer kijken. Of het wordt toch ikea weten we nog niet. Daarna naar een tuincentrum hier in de buurt. Op een gegeven moment moest ik manlief afremmen want m'n karretje lag vol met bloemen en planten en ander soortige tuinrotzooi. Maar hij betaalt (tja, ik ben blut, werkloos enz.. dus mij lukt dat toch niet ) dus prima. Daar even ontbeten (het was inmiddels laat en ik werd een beetje weeig) en verder gewoon gezellig een rondje gelopen. Naja, dat in de auto geladen (ging de zak met potgrond dus ook nog kapot, leuk) en toen naar huis. Toen boodschappen gedaan en weer naar huis. Toen ben ik de badkamer gaan boenen en boven even gezogen en de verhuisdozen die in de studeerkamer staan (waar dus het logeerbed komt en nog wat ander spul wat nu in de "babykamer" staat, moet dus allemaal naar de studeerkamer) leeggeruimd en daar wordt het langzaam wat leger. Manlief ondertussen bezig gegaan met de tuin. Nou en nu is hij even weg en ik lig even lekker op de bank bij te komen. Ik ben trouwens sinds gisteren niet meer misselijk geweest Ik hoop dat het zo blijft (afkloppen). Vanavond gaan we lekker kaasfonduen.
Gardo vind ik ook een .... winkel Babydump heeft erg leuke kamers wij gaan er 2e paasdag even heen. Heerlijk om niet misselijk te zijn meid
pfff zo na het bedrijfsfeest van het werk van mijn vriend echt geen zin ben dood moe maargoed... Hun hebben wel altijd met het bedrijfsfeest een groot artiest.. dus ik blijf tot die er is en als die me niet bevalt zit ik zo in de auto terug
@Leoniiee, Ik heb gister de angelsound ontvangen, maar hoor alleen maar ruis.... snap er niks van. Zelfs mijn eigen hartslag hoor ik niet.... Weet iemand wat ik fout doe? @iedereen, Ik heb vanmorgen me eerste echo gehad! Supermooi, de baby zwaaide zelfs even, haha. Over 2 weken mag ik weer! De echoscopiste stelde namelijk voor om deze echo te declaren onder bloedverlies en dan over 2 weken krijg ik zogezegd m'n 12 weken echo. Kan ik de kleine nog een keer zien!