Curly doet hij het wel goed. Naast het hartje van de baby hoor ik ook allerlei andere geluiden zoals mijn hart, darmen.... Ik gebruik altijd veel babyolie en zoek heel laag vlak boven mijn schaambot. Roze/bruin verlies kan echt een domper zijn in de zwangerschap! Ik weet er helaas alles van. Je schrikt je een hoedje!
Net naar de wc en zat mn onderbroek weer vol bruin/roze...Wat moet ik nou?Ik wordt er echt moe van dat t ieder weekend t zelfde verhaal is
@Aylin, thnx voor de tip. Ik ga het straks nog even proberen. gelukkig heb ik via de echo al bevestiging dat alles goed is. Heb het nu ook bekend gemaakt via hyves! Ben stiekem wel benieuwd naar reacties....
Ja mooi he, ben helemaal ondersteboven. Doordat ik de mazzel heb dat ik niet misselijk ben, leefde bij mij het zwanger zijn toch minder. Maar nu eindelijk een bevestiging en ook dat alles goed is!
Ik loop al sinds wk6 in positie kleding Ik heb ook al een flinke buik. Bij mij heeft het waarschijnlijk te maken met de hormonen van de IVF. Ik ga van de week weer een foto van mn buikje maken
Curly, ik ben ook helemaal niet misselijk. Ik eigenlijk al een paar weken steeds minder klachten. Ik ben alleen heel erg moe. Ik groei wel al aan alle kanten..........vooral mn (.)(.) zijn flink gegroeit. En mn buikje gelukkig ook, hier ben ik heel erg blij mee
goede avond, @positie kleding ik draag ook al een paar weken een positie broek of thuis lekker een grote jogging broek, mijn normale broeken kan ik niet meer aan. @moe zijn heb ik de laatste week heel erg ik zou zo de dag door kunnen slapen. bij mij is vandaag de misselijkheid ook een stuk minder, zal het nu zo blijven? maar heb nu een ander ding erbij en dat is dat als ik lang sta dat ik dan heel zwak word en moet gaan zitten omdat ik anders flauw val, heeft iemand van jullie dat ook? XXX Gusam
Mijn beste vriendin is ook zwanger geworden door IVF en zei had ook al een flinke buik met 6 weken...Zij kon het dus niet lang geheim houden hihi
HallOooo, Wat ik met de OOOOOOOOOOO heb MOon? hahah! Dat is een stukje opmaak van de tekst, en een gewoonte om 1 of andere maniier! Gaat vanzellfff ! Ik ga straks nog is even de angelsound proberen, hoop dat ik nu wel wat vind! Pff het was me het dagje wel.. k*t verj gehad.. BAH.. Hiier 2 schOonouders te koop! Iemand interesse? Ik heb 1 zwangerschapsbroek, en allemaal al leuke shirtjes voor de zomer,,. Mijn andere brOeken zijn allemaal ietss te groot, dus daar heb ik nOg niet zo last van! Curly, gebruik je wel veel babyolie enzo? Ik hOor echt vanalles, behalve onze beeb.. Haha! Als je hem heel goed op je hart plaatst en hem op het hardst zet, dan hoor je gewoon echt het blOed erdoorheen slurpen, haha! Dat was een beetje een vreemd geluid.. DOmme mokkels bij de kijkshop :S.. ik betaal de angelsound, komt ze erachter dat ze er niet meer 1 hebben en dat ik het show model krijg (zonder korting! ).. Vraag ik nog extra: zit er een batterij in? of moet ik die er los bij kopen? Want anders heb ik er nog vrij weinig aan,.. Neeee die zit er niet bij! die moet je er echt bij kopen! En dan kom je aan deze, ... 1 fcking batterij van 5 euro, nouja doe dan maar.. kom ik verdorie thuis, wil ik de batterij erin doen.. ZIT ER GEWOON 1 IN.. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik ben nou gewoon even CHAGGERIJNIGGG dus ik MOET het van me af praten! Im sorry! Sloppyslayer: Mijn b(.)(.)bs zijn ook behoorlijk gegroeit.. ik heb ze verdorie elke keer half uit mn bh hangen, waardOor het net lijkt alsof ik 4 tieten heb.. Ziet er erg charmant uit! vooral omdat ik nu constant stijve tepels hebt,, staat helemaal niet voor lul! sorry voor mijn taalgebruik! Ennee LadiXochi,, ik krijg dinsdag ook pas mijn eerste echo en heb het ook nog niet gehoord! ( het hartje ) SO you are not alone.. FIJNE AVONNNNNDDDD
Meiden het kan wel even duren hoor voordat je het hartje vind met 10 weken heb je gewoon veel geluk. babydream als het je onzeker maakt bellen ik heb het gisteren ook gedaan
Idd wat Danjo zegt ik vond het hartje met 9 weken en 3 dagen. Moest wel in het begin een tijdje zoeken maar de keren erna vond ik hem steeds sneller. Niet druk maken hoor niet iedereen vind het hartje rond deze termijn. Sommige pas met 14 weken.
HOe zoeken jullie dan? HOuden jullie de angelsound heel lang op 1 plek om heel goed te luisteren.. of luisteren jullie even en schuiven jullie meteen door naar een andere plek? Maarja je kan eigenlijk toch maar op 1 plek zoeken? de baarmoeder zit toch gewoon op 1 plek.. of ben ik nu zo dom..?
In het midden ong bovenschaambot heb ej de meeste kans. En dan steeds iets verschuiven wel even wachten he haha. Maar goed het is geuk hebben Ik heb gelukkg niet zon ding want het zou me dol maken
Okee .. dankjulliewel! Ik ga maar weer is even zOeken morgen.. druk ik het kind btw niet plat als ik met de angelsound op mijn buik druk? kan dat gee n kwaad?
nee je drukt het niet plat Maar ga niet elke dag zitten zoeken een angelsound elke dag gebruiken is sowieso al niet goed ( al zijn de meningen hierover verdeeld).
@Leonie, Je kan wel een beetje drukken. De ene gyn zegt je kan hem gewoon gebruiken de ander zegt ja wel gebruiken maar met mate. Als je heel eventjes luistert kan het geen kwaad. Maar je moet niet constant met dat ding op je buik lopen.