Ik ga zo mn bedje maar weer eens opzoeken heb vanmiddag al geslapen van 5 tot half 8 en ben nu weer moe hahaha. Morgen verjaardag van mn schoonvader
Ik ben gisteren de heledag op pad geweest met mn schoonouders Ze hadden een verrassing voor ons en we moesten om 11uur bij hun zijn. Mijn vriend had wel een idee maar dat was te absurt om waar te zijn.... We zijn dus braaf mee gegaan met hun in de auto....ik weet niet of ik mijn baby straks ooit met opa laat mee rijden, maar dat is een ander verhaal........... Ze reden richting vollendam, dus wij denken de hele weg we gaan een visje eten.....maar we gingen helemaal niet richting het centrum Wat gaan we doen? We rijden het terijn op bij een meubel winkel genaamd "Snoek", dit is ook de achternaam van vriend en ze verkopen ook babymeubeltjes Mijn vriend snapt hem inmiddels we.....ik natuurlijk niet We lopen naar boven en toen werd er gezegd: "Zoek er maar eentje uit! Ja niet direct hoor! Maar de kamer krijgen jullie van ons!" Sorry......uh WAT! Dit had ik dus echt niet verwacht! We hebben even rond gelopen maar daar vonden we niks en toen hebben we ze mee genomen naar een andere winkel ......we hebben uit eindelijk de heledag baby kamers gekeken! Ik ben nu gebroken maar WE KRIJGEN EEN BABY KAMER!
sloppyslayer:AAhh wat lief van ze een hele babykamer echt leuk. Wij mogen de babykamer van de buren gratis hebben hub hebben nu een meis die 3 is geworden en die mag nu naar een grote kamer dus ze zei als jullie willen mogen jullie hem hebben en hij is mooi. Dus dat doen we mooi dan ga ik in het voorjaar heerlijk schilderen en klussen aan het kamertje. angelsound nou ik ben nu ruim 12 weken en het is nog steeds zoeken hoor heb vanmorgen heerlijk met mijn mannetje gezocht al ligt de baby bij mij al 4 VINGERS boven het schaambeen dus hij zal wel hoog liggen. Dadelijk verjaardag van men neefje heerlijk mijn buikje showen ik heb namelijk echt alvast leuke jurkjes gekocht. iedereeen een fijne dag vandaag veel liefs jaja
Mijn eerste echo is inmiddels ook een week geleden geweest. Alles zag er goed uit. Helemaal blij. Ik heb niet zo veel tijd om mee te schrijven, maar probeer wel bij te lezen (lukt ook niet altijd). Ik heb al 2 broeken voor een de komende maanden in de kast gelegd. En inderdaad gelukkig wordt het zomer, dan hoef je niet zoveel zwangerschapskleding te kopen. Al heb ik voor mijn werk wel een paar nette broeken nodig denk ik. Voorlopig redt ik het wel met mijn gewone nette broeken: met een elastiekje kan je het knoopje nog een beetje ruimer zetten, dan kan je nog net even een paar weken langer met dezelfde broeken. (ik draag voor mijn werk regelmatig broekpakken, dus de jasjes moeten wel bij de juiste broek horen. Maandag krijg ik bij de fitness les in een aangepast programma voor de komende maanden, dan kan ik gewoon bij mijn eigen sportschool blijven. Lekker! Trouwens, zijn jullie ook iedere keer zo vroeg wakker? Na 7 uur kan ik echt niet meer slapen, ik moet dan ook echt wat eten...
sloppyslayer: Wat een leuke verrassing dat ze complete kinderkamer cadeau wilden doen voor jullie! Zo zie je maar ze willen alvast aanstaande kleinkind verwennen Hehe, morgen is het zover dan hebben we ONZE 1e ECHO! Hopelijk krijgen we dan hartje te horen. Het is pas in de middag, dus het wordt echt spannend en zenuwen! Ik begint al te hebben, want mijn buikie doet ook weleens gek! Dan gaan we ons echt pas beseffen dat er kleintje in mijn buik zit. De babykamer is bijna leeg, maar ik ga nu deze week heerlijk van mijn vakantie genieten. Jammer genoeg niet met zo'n mooie weer als afgelopen dagen terug Maar we hebben veel was gedaan en buiten gehangen, lekker gauw droog! Gisteren naar de fotografie workshop geweest in Haarlem. We hebben weer wat geleerd Maar ik ga binnenkort dat boek verdiepen, want heb niet hele gesprek gevolgd. Maar het was wel erg leerzaam! Nou dames ik wens jullie bij deze allerlaatste zonnige dag toe en hopelijk komt dat zonneschijn weer gauw terug na het regen Liefs JO
*Heeft lang nietr alles bijgelezen* Ik las wel iets van een babykamer kado? Wow, super! Hier alles goed, voor zover ik weet. Ik kijk nu de dagen voorbij tot mijn eerste echo. Dat is pas 3 april! Ik voel me verder eigenlijk wel goed. Zere borsten, wat moe en een vaag gevoel van misselijkheid soms. Dat is het wel. Maar zolang ik nog niets gezien heb blijft het zo onwerkelijk. Afgelopen week nog maar een test gedaan, en die knalde er wel af, dus het zal allemaal wel goed zijn. Maar toch.... Die onzekerheid is killing!
wat leuk sloppyslayer van je schoonouders! @angelsound: in het begin had ik ook regelmatig dat ik het niet kon horen (probeerde om de 3 dagen ongeveer) en nu hoor ik hem elke keer als ik dat ding erop zet (ook om de zoveel dagen) meteen. Ik luister maar heel even, misschien maar een minuutje ofzo. Vannacht weer beroerd geslapen. Denk dat het stiekem door de kaasfondue komt, daar zat een beetje wijn door. Maar ik had het warm. Verschrikkelijk. pffff Zo ga ik weer verder met het huis doorwerken. De studeerkamer boven moet echt klaar zijn straks zodat we volgende week de spullen die nu in de "babykamer"' staan kunnen verplaatsen en die leeg kunnen gaan ruimen.
@jo1979, word een spannende maar vast hele leuke dag morgen! Die foto cusus heb ik ook gedaan in Haarlem. Was heel leerzaam maar ook heel veel informatie! @ liesben, de tijd voor je eerste echo duurt volgens mij altijd te lang! wij hebben al wel heel veel echo's gehad dus ik spreek niet uit eigen ervaring maar ik kan wel zeggen dat ik zonder die echo's heel onzeker was geweest! Ik heb nu de volgende 31mrt en ik vind dit al veeeeel te ver weg!
Is ook zo. Maar ja, omdat wij geen combinatietest laten doen, duurt de eerste echo wat langer. Ik had best iets eerder gekund, maar toen ik de afspraak maakte dacht ik: Ach, dat weekje kan er ook nog wel bij. En als je meer dan 10 weken bent, dan zie je toch meer al op zo'n echo... Maar ja, nu denk ik: Muts, had die afspraak met 9 weken gemaakt! Maar goed, ik kom de tijd wel door. Zo lang ik geen bloedverlies heb ga ik er van uit dat alles goed is. Maar zodra ik hier dan een verhaal lees van mensen die geen hartje zagen kloppen dan slaat de angst toe en google ik me een ongeluk (Totdat ik mezelf weer tot de orde roep) Maar ik denk voornamelijk positief hoor! Anders word je gek denk ik.
dames:zijn jullie allemaal al aan de kinderkamer begonnen? Ik namelijk nog helemaal niet is dit raar of ben ik niet de enigste? veel liefs jaja
@ Liesben Ik had dat de eerste weken ook ik maakte me helemaal gek met die verhalen. Bleef testen doen.Gelukkig kon ik het van me afzetten en ben lekker gaan genieten van ons wondertje in mijn buik.
Gaaf sloppy dat je de babykamer krijgt. Ik heb al zoveel gekregen dat dat het enige is wat we eigenlijk nog nodig hebben met wat aankleding haha. Denk dat we 2e paasdag maar eens op zoek gaan. Ik zou het niet volhouden zo lang te wachten hoor knap dat jullie het kunnen. Liesben niet googlen als je zulke verhalen leest meis. zelf ik die al 3 echos heeft gehad is soms nog wel onzeker. Wij hebben straks een verjaardag mannetje is nu eerst voetballen.
Roos van harte! Sloppyslayer, wowie, dat is een gaaf kado! Jaja, nee hoor, bij ons staat de kamer nog vol met troep, heb van de week voor het eerst iets durven kopen Mn man moet eerst de zolder nog afmaken voordat de babykamer vrij komt en dat is nog een beste klus! Liesben, niet zoeken je maakt jezelf gek! Je bent al zo ver dus de kans dat het goed is is al zo groot! Angelsound, wat zou hier niet goed aan zijn dan? Ik heb nu 2 keer geluisterd, de eerste keer wel erg lang gezocht. Ik heb een nieuwe buikfoto in mn album staan. Ik was deze week 1 kg aangekomen en 2 cm ... Man als het zo door gaat wordt ik echt huge! Maar jippie, 11 weekjes vandaag
@ROOS. Happy B-day to youuuu! @kinderkamer: wij moeten ook nog beginnen. Het is nu nog een kluskamer, de muren moeten zelfs nog afgewerkt worden...
wat betreft de kinderkamer: Nee, nog geen seconde mee bezig geweest... Wiegej hebben we wel al, maar dat is mijn eigen wiegje. Daar heeft dus mijn broer in gelegen, en ik, en een neefje, en mijn nichtje. Verder is de kinderwagen ook al in the pocket, want van mijn nichtje geweest en dus zo goed als nieuw. Box kan ik ook zo bij iemand ophalen. Dus ach, het komt wel goed @ All: ik mag ook niet meer googelen van mezelf hoor! Maar je leest hier van (bijna) iedereen verhalen over mooie echo's, en die heb ik dus nog niet gehad. Nu weet ik ook dat iedereen die echo al zo vroeg had met een (nare) reden, dus wat betreft prijs ik mezelf gelukkig. Maar 3 april is nog zo ver weg! Maar over het algemeen geniet ik gewoon hoor, en droom ik weg over een prachtig beebje over 7 maanden!
Vraag het maar aan je vk odess. Volgens mij geeft het ding stralingen daarom luisterd een vk er ook niet al te lang naar.