Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Liesben: mijn vk doet de echo altijd met 8 weken, maar toen bleek het dat ik een week achterliep dus moest ik een week thuis in de stress zitten.. maar gelukkig klopte het hartje bij de 2e echo goed :D

Nou moet ik 14 april weer :)

@ babykamer: wij zoeken een leuke op marktplaats... wij hebben niet zo heel veel geld en is dat een goeie oplossing. Wij willen ook niet zo'n oudbollige maar een moderne :D maar matrasje end kopen we nieuw

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb mezelf in het prille begin ook gek laten maken over berichten die ik via google vond.

Die onzekerheid is ook een van de sympomen zullen we maar zeggen ;)

Wat die kinderkamer betreft....wij moeste hem echt heel erg opknappen en mijn vriend is nu nog thuis (werkeloos hij start zn nieuwe baan 1mei) dus als we nu alles doen dan is het klaar als hij weer moet werken.

Er is een grote kans dat de zwangerschap zwaar gaat worden voor mij omdat ik bekken instabiliteit heb. Daar boven op heb ik ook nog B12-tekort wat zn sporen heeft achter gelaten....dus we beginnen nu en als ik dan straks hoog zwanger ben dan kan ik rustig aan blijven doen :)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Dan is het wel verstandig sloppy
    maar goed ieder zn ding he ik wil eerst over de magische 16 weken zijn en dan actie ondernemen.

wij kopen een kamer bij de babydump 500,= meer dan zat vind het zonde om zoveel geld eraan uit te geven doe ik liever over 2 jaar voor een echte kamer

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Sloppy,

Wat balen zeg dat je bekkeninstab. hebt. Ik wist niet dat ze dat al zo snel konden constateren. Wat zijn de symptonen? (gewoon nieuwsgierig hoor, weet ik waar ik op moet letten).

Succes met de babykamer.

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb het niet van mn zwangerschap :(

Ik ben hypermobiel en daardoor komt het en een lichte scolliose in mn rug die net boven mn bekkenbot begint. Het is heel moeilijk om uit te leggen hoe het voeld en waar je op moet letten.
    Ik heb heel vaak last ban mn onderrug en dit straat dan uitnaar mn benen. Soms zit het links dan weer rechts.

Gelukkig heb ik nu nog niet zo heel veel last, zelfs eigenlijk minder als voor de zwangerschap. :D Wie weet gaat het wel heel goed :D
    Maar ik neem liever het zekere voor het onzekere

6. MvN

MvN Niet meer actief

Pfff hebben jullie ook zo'n last van je onderrug?!

Ik had gister een bedrijfsfeest en na 2 uur staan werd ik echt helemaal gek van de pijn in mijn onderrug :(

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    @Sloppy,

sorry ben hier niet zo in thuis. Domme vraag sorry
    en sterkte!

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

@roos van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van.
    @baby kamer, ik heb er al een die staat opgeslagen, maar het kamertje moet nog helemaal geschildert worden enzo.

en jaaaa ben 12 weken, deze grens heb ik weer bereikt.

XXX Gusam

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het was echt geen domme vraag hoor! Ik kan hem alleen niet gemakkelijk beantwoorden :oops: :D

10. Maia

Maia Niet meer actief

@roos: gefeliciteerd!

@babykamer: moeten er nog mee beginnen hoor. We zijn wel langzaam al aan het kijken wat we leuk vinden, en op een gegeven moment gaan we ook bestellen, maar ik wil hem toch niet voor eind juni geleverd hebben. We willen hem wel al langzaam leegruimen, hoeven niet te verven maar moeten nog wel plinten enzovoorts en dan kan ik ook alvast als ik eens wat koop het daar alvast "dumpen".

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Roos: Gefeliciteerd! Lekker zonnige verjaardag toegewenst! (Tenminste, hier is het lekker weer! Ik hoop bij jou ook!)

Babykamer: Hier is het een rommelhok! We moeten de hele kamer renoveren. Nieuwe kozijnen, nieuw plafond, nieuwe vloer, behang eraf en er opnieuw op. Nog een hele klus dus!
    En de babykamer, die hebben we al van mijn zoontje. Hoewel hij er nog lang niet uitgegroeid is.
    Ik denk dat we alleen een nieuwe commode en ledikantje gaan kopen voor deze beeb. Via marktplaats denk ik. Ik heb het er eerlijk gezegd niet voor over om weer een dure babykamer te kopen.
    We zien het nog wel!
    Zodra ik de 12 weken heb bereikt, en dus hopelijk wat vitter ben. Dan gaan we van start! En dan wil ik voor de 30 weken klaar zijn. Maar dat moet wel lukken (vind ik :D).

Ehh.. wat had ik nog meer gelezen? Ehh, ehh...
    Goh... Zwangerschaps dementie begint nu al!
    Sorry...

Nou goed, ik duik de tuin in!

Veel te lekker weer hier om binnen te zitten!

Bye bye!

x

12. hoi dames

hier dus gisteren verteld aan familie
    ze waren allemaal verbaasd maar superblij
    schoonmoeder moest zelf traantje wegpinken

hier net gedaan met poetsen, ventje heeft weer een muur naar beneden gehaald...

begin het meer en meer te voelen, ik zal blij zijn als alles verbouwd is :)

roos gekukkige verjaardag

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Roos fijne verjaardag!

Ik ben morgen jarig :)
    Ik ga vanmiddag mijn verjaardag vieren.

Fijne dag allemaal.

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dag dames!

Roos gefeliciteerd! \:D/ :D :whistle:

Kinderkamer; we beginnen er voorlopig nog niet aan. Bij de eerste was ALLES met 5 maanden af :oops: . Nu moeten we de hele boel verbouwen. Wij gaan naar de kamer van Aïsha, en de kamer van ons wordt gesplitst in 2 wat kleinere kamers. 1 voor Aïsha en 1 voor de nieuwe beeb. Dat is best wat werk dus dat gaan vriendlief en mijn vader doen. Maar pas nadat we weten wat het wordt. Dus rond de 20 weken. Ondertussen ben ik wel al op zoek naar een duowagen, dat is ook heel wat werk haha :rolleyes:

Vandaag weer lekker weer! Alle plantjes zijn geplant, de was is gedaan, heerlijk! Nu even niksen.... :D

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @ Roos Gefeliciteerd! ikhoop dat je een leuke dag hebt.

Baby kamer: Wij gaan hem waarschijnlijk bestellen als we 31mrt onze echo gehad hebben.
    We gaan dan ook van het IVF centrum naar het gewone VU ziekenhuis.

16. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Roos: maak er nog een gezellige dag van. In ieder geval super gefeliciteerd!

@Babykamer: hier zijn de wanden al een aantal maanden geleden geschilderd toen we toch alles gestuct hadden en een kleur moesten uitkiezen voor de wanden. Leuke gele muren zijn het geworden. Een weekje of drie geleden kwamen we toevallig schitterende gordijntjes tegen die inmiddels alvast hangen. Nu nog de meubeltjes. Denk dat we binnen nu en een paar weekjes onze bestelling gaan plaatsen. We weten immers wel al welke we willen.

@Angelsounds: deze is niet gevaarlijk, in tegenstelling tot de doptone die vk's daarom normaal gesproken met deze zwangerschapstermijn nog niet gebruiken. Ik denk alleen wel dat het verstandig het ding met mate te gebruiken. Net als alle andere elektrische apparatuur lichte mate van straling uitzend. Ik heb vanmorgen voor het eerst ons kindje gehoord via de Angelsounds! Ik had de tranen over mijn gezicht lopen, zo mooi vond ik het!

Verder hier niet veel nieuws te melden behalve dat het vet in mijn buik nu ineens stevig lijkt te worden en het mensen nu langzaamaan op gaat vallen dat ik zwanger ben :). Joepie!

Liefs,
    Josien

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ohhhhh wat zijn jullie allemaal actief vandaag!
    Bij ons gebeurt er niet erg veel, beetje in het zonnetje en in bed gehangen.
    eigenlijk ook nergens zin in dus we doen ook ff lekker nix!

18. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hello girlies,

Ik kom me weer ff melden na een vermoeiende week werken. Hier is kinderopvang geregeld ons ukkie kan vanaf donderdag 16 januari en 16 febr. op dinsdag terecht. Dat is weer een zorg minder. Ook is kraamzorg geregeld. Een deze dagen worden we gebeld.

Even vraag ik was lekker aan het speuren op marktplaats althans dat was ik van plan, maar als ik dus naar een onderwerp wil dan geeft hij aan dat zoekacties niets heeft opgeleverd. Bv dieren en benodigdheden en dan wou ik ff paardjes kijken en dan geeft hij dat zinnetje. Heeeeeeeeeel raar vooral omdat er meer dan 1000 paarden tekoop in moeten staan. Misschien is marktplaats aan het updaten..(?)

19. Maia

Maia Niet meer actief

lees net ergens dat marktplaats een storing heeft.

Wij gaan van de week even kijken voor kinderopvang. Het nadeel is dat ik niet weet op welke dagen ik opvang nodig heb omdat ik werkloos ben. Als ik deze baan krijg, dan weet ik het maar dat weet ik pas na volgende week, dus ga me dan pas ook maar inschrijven.

20. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey maia

op het kdv waar ik werk kan je je gewoon opgeven voor alle dagen, en dan later nog afzeggen. dan weet je in iedergeval wel zeker dat je kindje wel op de dagen kan komen die je wel nodig hebt.

Deel Deze Pagina