Hey meiden, Wat gaat het allemaal snel. Ook ik lees niet alles en reageer ook zeker niet overal op. Wel leuk om te lezen wat er bij een ander allemaal speelt. Zelf heb ik enorm veel last van misselijkheid. Eigenlijk de laatste 2 weken al. Hang elke ochtend en avond boven de wc-pot. Echt niet leuk meer. Heeft iemand nog tips om hier wat beter mee om te gaan? Daarnaast afgelopen weekend onze (schoon)ouders verteld. Die reageerden dolenthousiast. Tegelijkertijd vinden ze het ook erg jammer het nog stil te moeten houden. Gelukkig doen ze dat wel. Ze begrijpen dat we het liever zelf aan een ieder willen vertellen. 30 maart hebben wij de eerste echo. 31e ben ik jarig en 3 april mijn moeder. Wil het graag vertellen dan, zit dan op 10-11 weken, maar vraag me af of dat al wel zo verstandig is. Hoe zijn jullie hiermee omgegaan? Groetjes
Wennos ik zou het gewoon vertellen als je 10/11 weken bent. Ik heb het ook aan een aantal mensen verteld. Mocht het mis gaan zijn er dan altijd mensen die je kunnen steunen. Al is de kans klein bij een goede echo deze termijn!
@ wennos, ik heb het ook al verteld. vooral aan naaste familie. op hyves hou ik t nog voor me, dat kan over een paar weken nog wel. de tamtam gaat snel hier, dus er zijn er nu al veel die het weten. had net een beetje rood/bruin slijm bij t afvegen, ben er wel van geschrokken. gelukkig was t anders dan toen met de mk, veel lichter van kleur. als ik t morgen nog heb, bel ik gewoon meteen de vk. hoop dat ze dan begrijpen dat de schrik er meteen goed in zit. ga nu maar even rust pakken, lekker slapen. slaap lekker als jullie eraan toe zijn!
@Wennos, ik heb gister me eerste echo gehad en daarna aan iedereen verteld zelf hyves enz.... Mijn ouders en schoonouders wisten het een dag nadat wij het wisten. Maar iedereen denkt hier anders over. Ik kon niet wachten om me geluk te delen. @Gusam, ik was zo verbaasd je berichtje te lezen over negeren enz. Ik heb namelijk precies hetzelfde gedacht en zelfs overwogen om het forum te verlaten... Kreeg ook amper of geen reacties op berichten. Denk idd dat de groep misschien te groot is. Wellicht is opdelen een idee... Fijne avond allemaal en voor de dames die morgen moeten werken, werk ze!
Uhm, avond vantevoren boterham smeren en op je nachtkastje zetten. En die opeten vóór je 's ochtends je bed uit komt.
@LadyX, weet ook niet of het werkt, maar merk zelf ook dat je niet alles bij kan houden.... succes morgen!
Gusam, volgens mij reageer je zelf ook niet op alles Maak je niet druk! Roos, nog van harte 'jonkie'!
ik vind het ook wel een erg grote groep om op iedereen te reageren. Al denk ik niet dat opdelen een optie is. Met sommige berichtjes en sommige personen heb je misschien gewoon meer een band, omdat je vergelijkbare gevoelens hebt. En daar kan je dan op reageren. Of gewoon lekker je eigen dingen van je afkletsen. @babykamer: nog niet aanbegonnen. Ergens in juni lijkt me vroeg genoeg. @pijn in onderrug: ja heel erg, vaak de dag nadat ik gesport heb. Eigenlijk nog wat lager, zo links naast mijn stuitje. Heel vervelend, maar als dat alles is, heb ik het er graag voor over. Ga dus nu wel wat minder sporten. Maandag fitnes uitleg met speciale oefeningen, want ik wil wel heel graag de rest van mijn lichaam op peil houden (vooral omdat ik daarmee de afgelopen 2 jaar rugklachten heb kunnen voorkomen). En nu lekker naar bed, want ik ben elke avond zooooo moe! Trusten allemaal!
Ik probeer alles wel te lezen en denk bij veel dingen in gedachte m'n reactie erbij. Soms reageer ik , maar vergeet dan weer wie wat gevraagd heeft en heb dan geen zin om dat weer op te zoeken. Bij mij dus gewoon gemakzucht! Wel vindt ik het altijd leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. Je gaat toch een beetje vergelijken en als ik dan zie dat er iemand 12 weken is en daar blij mee is dan denk ik pfff ben dus niet de enige die er zo over denkt! Mmmmm, komt het allemaal nog goed over? Goed over tot de orde van de dag! Wij hebben de kinderkamer van onze dochter nog. Het bedje staat op zolder en de "babykamer" wordt nu gebruikt als strijkkamer en troepkamer .... Heb ook nog niks gekocht voor de baby! Onze ouders waren al vrij snel op de hoogte en op m'n werk heb ik het ook al met 7 weken verteld. Ik wou nl niet dat ze er na gaan raden, dus was ik ze voor! Kon het nl met 8,5 week ook niet meer verbergen .. Zo dat was het weer voor vandaag! Ga lekker m'n bedje in!
Stacey ik heb bij mijn dochter pas met 20 weken de spullen aangeschaft. Ook rekening gehouden met de levertijd. Bij 30 weken zwangerschap kan dit nog wel eens problemen opleveren. Nu hoeven we niet heel veel aan te schaffen hebben al een hoop van mijn kleine meid.
Ja dat is waar.. de levertijd. Het is wel handig dat jullie nog veel dingen hebben van jullie dochter ... scheelt zich in aankopen
Nou idd. Maar we hebben wel een extra bedje en kast nodig want als de baby word geboren slaapt mijn dochter nog wel in haar ledikant. Toen wij de kamer en wagen bestelden in september werden onze spullen december geleverd was toen 7,5 maanden zwanger. Dus dan heb je ruim op tijd alles in huis.