Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Dat vind ik ook maar zoals een babykamer zijn zat mooie tussen de 500 en 700 euro dus waarom dan meer uitgeven

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wij hebben ook genoeg te besteden, alleen vind ik het zelf onnodig, maar mensen die het wel doen moeten dat ook zelf weten, prima :)

vind iets wat duurder is niet altijd beter

zie bijv de aldi biocura anti- rimpelcreme van €2,40.. die kwam beter uit de bus dan Nivea, roc, Biotherm en Vichy, hij kwam als beste uit de bus samen met de anti rimpelcreme van helena rubenstein ( die bijna 40x zoveel kost, namelijk 78.50)

vaak betaal je alleen voor de naam en het potje of uiterlijk ervan..

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Hihi! zo zie je maar dat we toch allemaal verschillend zijn! en gelukkig maar anders zou het wel heel saai worden op het forum! ;)

Ik ga overmorgen naar Marco Borsato!Ik heb er erg veel zin in!
    (zullen vast wel dames zijn die denken van bah marco borsato! :) )

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hahah! SORRYY! Dan bedoel ik Maia! :D
    Maar wat leuk dat je kerel er ook zo mee bezig is!
    Wij hebben die van ons al een tijdje, en mn vriend wou er al gewoon een stuk mee wandelen :| ZOnder iets erin,.. NOuja, dat gaat dus niet door!

Enn Daantje ben het helemaal met je eens! :D..
    HOor je toch vaak hoor! Laatst was de wasmiddel ofzo van de liddl beter dan die van Robijn en al die merken..
    Vind dat zoo vreemd!
    Ik ben benieuwd wat we van mijn ouders en schoonouders krijgen! Denk van mijn schoonouders niet meer dan n hand, altijd leuk!

5. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Mmm.. ik zie vaak wel verschil in kwaliteit hoor! Duur is niet altijd beter maar ik vind dat je het er vaak wel aan afziet. Maar als je dat niet belangrijk vindt, gewoon niet doen. Zwangeremama, wat ik mooi vind, is ook vaak duur :) .
    Maar joh, omdat iedereen een andere smaak heeft, heeft iedere fabrikant hier wel een paar klantjes :) .

6. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Maar waarom zou die van de lidl minder goed zijn dan?

7. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    hier even een echo bericht:

Net bij de gyn geweest. Baby is gezond. Groeit goed en hartje klopt als een gek.
    Ga zo even een foto in mijn album zetten. Hij of zij ziet er nu echt uit als een dikke teddybeer hahaha.

eind echo bericht

8. SeaShell

@ Cindy

SUPER zeg dat alles goed is :D weer een hele geruststelling he zo'n echo? hoe groot was je moppie nu?

9. SeaShell

mooi echo meid, al echt een mensje zeg!
    heb je de bloeduitslagen ook gekregen?

10. Maia

Maia Niet meer actief

fijn dat alles goed is Cindy :)

Ik heb echt een offday. Ik heb dan wel de indelingen gemaakt voor een beleidsnota en mijn scriptie die ik beiden in mei moet inleveren maar ik schiet gewoon niet op. Heb maar besloten dat dit een verloren dag is :D ben gewoon veels te moe

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    bloeduitslagen waren ook goed heb nog steeds geen enge ziektes hahaha.
    Baby is nu 28,1 mm.

Over kinderwagen. onze kinderwagen was toen die tijd E148,- aanbieding bij de blokker volgens mij een roadcrouser (ofzoiets). Iederaal ding. Rijdt lekker en kan er heel lang mee doen.

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @meiden die vanaf het begin actief zijn: ik las bij het forum november dat Minkep weer zwanger is. Vind het zo leuk voor haar.

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Cindy wat een geweldige echo heb jij meis heerlijk beertje

Oh wat leuk voor minkep zeg

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Hallo allemaal!
    Rose: gefeliciteerd met je verjaardag! balen dat je dag zo rot begon, maar wel een heel mooi kado, zo`n gave echo van je kleintje!
    Cindy, super dat jouw echo ook mooi was, wat een schattige foto zeg! inderdaad een klein teddybeertje.
    over de kinderwagen, wij vinden de mutsy, x adventure en bugaboo mooi, dus we moeten er nog eens goed naar kijken. de bugaboo is mooi omdat er een vrij grote bak bij hoort, daar kan je kindje lekker lang in liggen. hij is wel erg laag. (niet de duwstang, maar de bak!)
    een kinderwagen die ik persoonlijk erg lelijk vind, is de stokke. die zou ik nooit kopen!
    wij gaan voor 3 of 4 grote wielen, voor t bos en t strand.
    iedereen die de magische grens heeft bereikt: gefeliciteerd! en er waren meer echo`s vandaag, dus kom maar op met die foto`s!
    hoe is t weer bij jullie? hier regent t al bijna de hele dag... t lijkt wel herfst, de wind giert om t huis!
    groetjes!

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Wij hebben ook de Quinny buzz in lime groen. Lekker handig inkapbare wagen en niet zwaar.

Vanmorgen weer een prachtige echo gehad en volgens de echo was ik 11 weken en 1 dag zwanger. Ben weer helemaal in love.

Ga snel ff bijlezen...

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hey meis ik lees je berichtje nu pas (heb nog niet echt de tijd gehad en de puf om alles terug te lezen).
    Vanuit mijn kant is het allemaal niet zo bedoeld. Je bent harstikke welkom en ik denk dat de meiden het ook niet door hadden.
    Beetje laat, maar wil je wel feliciteren met de magische grens ;).
    En gewoon blijven kleppen hoor vind het altijd wel gezellig als je er bent.
    Vanuit mijn kant sorry :(

17. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik heb net ook weer een echo gehad (12 weken), het was echt grappig om te zien hoe actief ons wondertje was :D. Was de hele tijd aan het 'springen'.

Foto's staan in mijn album

Groetjes Stacey

18. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ik merk dat ik veel gemist heb. Wie is carlie? Kan namelijk niets van haar vinden qua vervelende opmerking van haar.
    Whatskebeurt?

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Stacey ook al zulke mooie echos geweldig

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @stacey: wat groot is hij of zij al he. Mooie echo's hoor.
    Helemaal top

Deel Deze Pagina