wauw Stacey! Mooi! Ik wil ook weer een echo! Even kijken of ik manlief kan overhalen om over een paar weken een pretecho te laten maken.
Cindy heb je pb gedaan Maia gaaf he als je dit zo ziet ik heb volgende week ook mn voorlopig laatste echo maar mocht bellen van de gyn als ik onzeker was
Ja tegenover de vorige x is hij/zij ontzettend gegroeid . Was 2x zo groot Wat is dat toch mooi om te zien ook dat er zo'n wondertje in je buik groeit. Ik droom er van weg....... haha @ Cindy: Jij hebt ook prachtige echo's @ Danjo: Dankje, die echo van jou is ook super Hoeveel weken ben je nu eigenlijk? -xxx-
stacey vrijdag 9 weken en 4 dagen ong zou 10 w moeten zijn paar daagjes teruggezet maar kan zo weer anders zijn. cindy wat dacht je van 2x in de maand haha grapje hoor
Vind het eigenlijk een beetje onnodig om te gaan pben wat er is gezegd ik denk als gusam aan cindy wou laten weten wat er aan de hand was oke maar dan moet ze dat zelf vertellen. Ik neem aan omdat het verwijderd is het nou niet echt leuk was en om het dan ook nog eens te gaan vertellen aan elkaar vind ik best lullig voor gusam.. Stacey mooie echo!
Vind sowieso ondanks 3 goeie echos dat er momenten zijn waarop ik denk poeh gaat het allemaal nog goed in mn buikje
Ah ok, zag geen banner staan ofzoiets In het begin had ik dat ook, maar toen zei de vk een paar weken gelden dat ik 5 dagen terug moest tellen ivm laatste cylus die paar dagen langer was en de meting. Maar doen ik vandaag ging zei ze dat ik tog weer 5 dagen vooruit moest . dus ik ben nu 12 en 1 dag ipv 11 weken en 3 dagen Groetjes
nee heb geen banner kan geen afscheid nemen van dees ik hou ook gewoon nu 10 w en 3 dagen aan zei de gyn ook
stacey, geweldige echo zeg! @ cindy, die carlie kwam van een ander topic, ze kent gusam persoonlijk en leest soms haar berichtjes. ze had een hele nare opmerking die ik niet zal herhalen, maar heel laag om dat hier zo neer te zetten. een moderator heeft haar bericht weggehaald.
ik mag zo naar de tandarts... geen zin, ben moe, hoofdpijn en gewoon zin om te slapen... weer erg last van rommelende darmen en lucht. voel me dus niet tiptop. maar ja, we moeten er wat voor over hebben he? (sorry, even klagen hoor!)
ow sorry, was al verteld... niet verder gelezen. haha ik ga gauw vast t eten klaarzetten, kunnen we na de tandarts lekker eten. heb nu al honger (dat dan weer wel)
geloof dat het halve forum het al gelezen heeft en gezien de reacties daarop iedereen wel een beetje weet hoe en wat. Vandaar gewoon netjes een pbtje omdat ik het hier niet wil oprakelen.
mooie echo's allemaak Ik heb een heeeeeeele mooie babykamer gevonden voor maar "500" euro http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =883&m=883
Roos dit word ook onze kamer mooi is ie he en dat voor maar 500 euries . in het echt ziet ie er ook erg mooi uit
ik heb het ook gemist hoor wat er gezegd is. @roos: leuk kamertje. wij hebben deze (ook bij Baby Dump) op het oog: http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =883&m=883
hahahaha! krijgen we dezelfde kamer Wij doen de muur alleen oranje.. dat staat ook erg leuk bij zilver en wit!