Die is ook leuk maia al hou ik niet zo van beuken Maar een leuke prijs toch en doe je hem dan ook met rood das wel gaaf
hahaha nee dat menen jullie niet allemaal dezelfde.. nou dat wordt snel bestellen straks is ie op hahaha. @roos: we hebben tergelijkertijd onze 12 weken echo hihi
ja wij willen hem dan ook met rood doen dus we gaan zaterdag even kijken. Wij houden juist niet van dat hele strakke (die jullie willen hebben we ook nog over staan twijfelen hihi) en het beuken staat heel mooi bij de laminaatvloer die in het kamertje ligt.
het zilvere spuit iemand die we kennen antraciet en wil dus een kamer wit antraciet met of oranje als we het niet weten of anders aquablauw of rose
Oh en ik ga naar hellendoorn haha dus moet goed komen. maia ieder zn smaak en beter niet iedereen voor dezelfde anders is straks alles leeg haha
Ik heb het ook niet gelezen en ik hoef het niet te weten want volgens mij was het heel kwetsend voor Gusam.. het kwam bij mij een beetje over als rodeelen maar ik kan het ook verkeerd hebben
Roddelen doe je achter iemand zn rug om en heb hier eerlijk neergezet stuur je pb. En euh anders was ik gisteren ook niet voor dr opgekomen hoor
Zo, al druk bezig met de babykamers... Ik heb het gevoel dat ik hopeloos achterloop, ben net een beetje bezig met de kinderwagens, maar goed tijd zat nog... Fijn zeg, al die goede echo's. Leuk om die 12 weken echo van Stacey te zien, al echt een mensje met handjes en voetjes, fantastisch! Morgen mag ik weer.... En nu maar eens even naar buiten, de zon begint er hier een beetje door te komen, kan ik tenminste nog een beetje frisse lucht opsnuiven vandaag.... Liefs Sjimf
roos89 mooi kamertje zeg voor dat geld!maar zie dat er al meerdere zijn die die nemen hihi! Maia ik heb voor mn oudste ook zoiets! normaal ben ik ook nooit zo van dat beuken maar deze vind ik erg leuk!Toen met mn oudste ook we gingen voor een witte maar toen zag ik m staan en toen dacht die is t! haha!
je loopt niet achter hoor ik bestel hem ook pas eind april begin mei Hier begint ook ineens de zon te schijnen
aangezien je voor a-merken soms wel het 3 dubbele betaald.. vind ik het belachelijk dat die slechter zijn dan een goedkoop merk.. Weet niet of je het nu verkeerd opvat ofzo.. Ik ben niet degene die het heeft verzonnen!
Nee hoor ik vat het niet verkeerd op haha!ik vind alleen niet dat dat slechter is alleen goedkoper en daar is niks mis mee Ik vind het zelf ook belachelijk dat het zo duur is en zou het ook niet kopen, ik heb zoiets van als het maar schoon word en lekker ruikt!
Ik ga straks naar iemand die dat ff voor me invult dus ben benieuwd maar we krijgen sowieso altijd geld terug