Lang leven familie met kleine kindjes haha. Wij hebben de complete kamer van het broertje van mijn vriend over kunnen nemen. De muren en muurschildering heb ikzelf geschilderd. (tip: bij schilderen goed ventileren ookal is het waterverf). hahaha Alleen de celine wieg heb ik van mijn vader gekregen maar het ledicant is dezelfde colletie als de commode en kledingkast met autentieke handgreepjes.
Wauuw wat een mooie echo's heb ik gezien zegg! Super! Morgen mogen wij! Misschien kom ik je wel tegen Danjo, wij gaan ook naar hellendoorn.. Heb vandaag bloed geprikt, moest gewoon 7 buisjes! Maar ik voelde er niks van! ROos ben jij al geweest?
Ik had in januari het al ingevult, bij ons is het makkelijker aangezien we niet getrouwd waren end. Mijn werk had denk ik de fout gemaakt toen ik 32 uur ging werken mij nog te belasten over 40 uur. anders zou ik het ook niet weten.. want ik krijg 1000 terug. nooit erg
belasting: moet dat alweer ingevult worden dan voor 2009? (ben zo slecht in zulke dingen he). Ik moets over jaar 2006 (wegens uiteenvallen met ex) geld terug betalen (ik had de papieren niet van het koophuis wat ik toen had dus kon niets invullen, lang verhaal) ff ruim E1000,- hahaha. Gekkehuis.
@ Cindy, nee over 2008 voor 1 april. Flink hoog bedrag zijn dagen dat ik ze niet in de zak hebt. Ik ben blij dat ik dat bedrag terug krijg
@roos: zullen we afspreken dat we de 14e niet gaan stressen? Zit toch wel goed met onze ukkies dus no worries.
belasting is toch van 2008? ik kreeg ook zoiets terug maar bij mij kwam het door de kindertoelag had ik recht op maar niet gekregen!
hey meiden, ben ik ook weer eens! zie al een hoop berichtjes voorbij komen over kamertjes en wagens e.d. wij zijn er ook al uit! Wij gaan dus wel voor de dure zaken. Ik wil de Stokke Xplory, daar ben ik weg van. Die is net zo duur als het kinderkamertje dat we op het oog hebben. Het is een hoop geld, absoluut maar dat is wat we beiden mooi en praktisch vinden, dus het moet dan maar! 7 april is nog ver weg he? dan pas weer een echo misselijkheid komt en gaat met vlagen, waarom ze ooit dat ochtendmisselijkheid hebben genoemd weet ik niet, het is nu 1700 uur en ik ben behoorlijk misselijk! pfff... wilde vanalles zeggen tegen iedereen maar ik ben echt een zeef sorry dames. 't is een ernstig ego berichtje geworden zo, excuses.
Wij krijgen 1400 terug, maar had iets meer verwacht,, MAAARRR dit is natuurlijk beter dan nikss! En ROos, echt waar meid! Als je net zo'n prikker hebt als mij, dan valt het zooooo mee! Ik kneep mijn ogen dicht. ik dacht NEEEEEE.. en toen zattie er al in, ik voelde het nauwlijks! Wanneer moet je dan? of weet je dat nog niet?
Deaaal! Zwanger zijn moet leuk blijven eigenlijk en aangezien ik geen bloed niks verlies zou het wel goed zitten
hopelijk zakt de misselijkheid wat af Moor. @zwangeremama: ja ik ging eerst ook voor wit, maar we willen er niet heel erg veel geld (lees: over de 1000) aan besteden en toen zagen we deze en die past qua kleur in de kamer enz.. maar we gaan nog wel even rondkijken maar 90% kans dat dit hem ook wordt
Hahah cindy geweldig dit moet voor 1 april over 2008. Wij zijn dit jaar mega laat maar ja beter laat dan nooit ik verwacht ook wel tussen de 1000 en 2000 terug
Tjah ik moet er nu binnen een week naar toe. Ik moet gewoon het ziekenhuis binnenlopen en naar het laboratorium en dat maakt et alleen maar moeilijker... want ik stel het alweer een week uit.
Vanmiddag eindelijk mn echo gehad, en wat was het geweldig . 2 armpjes, 2 beentjes, een mooi kloppend hartje ... gewoon helemaal goed . Een pak van mijn hart, heb me er zo druk en zzenuwachtig voor gemaakt, zo bang dat er een slecht bericht ofzo zou komen. Maar ik heb nu besloten dat ik er nu eindelijk van ga durven genieten . Zelfs het bloedprikken, wat ik maar bleef uitstellen, ga ik morgen met een grote lach laten doen
Daar ben ik het niet mee eens haha, babypark heeft ook heel veel goedkoop spul .. En veel meer keuze Ik wil graag deze babykamer hebben, kost 695,-
MOoie babykamer hoor! Heb er al veel voorbij zien komen! Leukk.. Niemand hier die echt een knalroze of knalblauwe kamer neemt?