Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Nee ik niet knal roze of blauw, ik wil gewoon eigenlijk hetzelfde als op die foto's gewoon wat accessoires in de kleur wat het word. ;)

Ik vind een roze of blauwe kamer to much :oops: :rolleyes:

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Leoniiee die heb ik al! bij mn oudste dochter toen ik het wist dat ze een meid zou worden heb ik een super roze kamer gemaakt! met lime groen! zal van de week proberen om een foto erop te zetten.

3. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik was vanmiddag bij de vk in een tijdschrift aan het lezen en er stond dit in, wie gelooft erin?

Als je een puntige buik hebt dat je een jongetje krijgt en een ronde buik een meisje..

En als je sleutels vallen, je met je rechterhand ze opraapt een jongen krijgt en als je ze met je linkerhand opraapt een meisje krijgt?

4. Maia

Maia Niet meer actief

wij willen niet weten wat het wordt, plus dat ik of roze of blauw helemaal niet leuk vind terwijl we rood juist helemaal gaaf vinden.

En wij doen het dan in accessoires. De muren zijn wit en die blijven ook wit :D

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    stacey ik geloof daar niet in..
    Net als als je naar voren draagt is het een jongen en als je het rond draag een meisje..
    Bij mij was beide keren nar voren maar toch echt meiden!
    Dus ik denk een bakerpraatje!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    He bah, serieus... 11 pagina's! :(
    Kunnen we hier niet iets op verzinnen? Een apart topic maken voor slap geouwehoer of zo?
    Ik ga echt niets meer teruglezen nu...

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames,
    vanmorgen tot een uur of 2 niet op de site gekunt gaf steeds een fout melding.

@rose gefeliciteerd met je verjaardag, al was het begin wat minder, maar fijn dat alles goed was.
    @12 weken grens gefeliciteerd dames die het hebben bereikt.
    @kinderkamer en wandelwagen ik had ze al, maar wel van mp, de wandelwagen en maxicosi zijn rood van kleur, en het bedje is withwash en de comode is wit. de muren en assesoires worden groen en aqua blauw.
    @meiden met een echo gefeliciteerd met de goede echo en mooie foto's zitten er tussen.
    @belasting ik weet niet hoe ik die in moet vullen, dus dit jaar maar niet, al had ik denk ik wel wat terug gekregen.

Vandaag heb ik al de hele dag hoofdpijn, dat is gisteravond begonen en is niet meer weg gegaan.
    @buikfoto's mooie buiken al, de mijne staat in mijn album.

XXX Gusam

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Gusam;

je kan de belastingformulieren ook gratis in laten vullen bij het belastingkantoor in jou regio.. hier doen ze het gratis en voor niks als je een afspraak maakt.. eigelijk moet het voor 1 april maar je kan ook uitstel vragen.. ik zou het echt doen, het kan echt een hoop opleveren.. wij krijgen 1990 euro terug.. is toch een heeeele boel geld

@ kinderkamer ;
    zie album voor foto welke wij hebben uitgezocht

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Nou ik heb ook een aantal pagina's overgeslagen hoor. Zag wel dat er veel goed nieuws was. Allemaal mooie echo's enzo. :)
    Stacey, ik heb even in je fotoalbum gekeken. Mooie echo's!

10. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel Trutje... ben er ook super blij mee :oops:

11. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @maia: ik heb halve knalblauwe kamer :( daarom hebben we ook een probleem als dit een meisje wordt hahaha

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Heb net zelf de belasting ingevuld (doe ik eigenlijk altijd zelf) maar staat dat ik volgens mij moet betalen en niet zo'n klein bedrag ook.

Er staat: te betalen
    betekend dit dat ik moet gaan betalen of dat belastingdienst met betalen? Ik stuur het nog maar niet op laat het wel ff checken door mams

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha! Ik geloof ook niet in al die dingen, bij mij doen ze elke keer een theedoek op de grond laten vallen, en als je hem bij de punt op pakt krijg je een meisje, gewoon in het midden krijg je een jongetjes..
    Maar dat is dikke toeval als het ook echt lukt!
    Maargoeed, leuk voor de mensen die dat graag willen doen! ;)

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Cindy, dit hadden wij eerst ook, en toen is een vriend van ons gekomen en die heeft het nog eens opnieuw ingevuld.. en nu krijgen we een mooie bedrag terug!
    Dus ik zou t idd nog eens na laten kijken!

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Cindy;

bij de digitale belastingaangifte staat bijv : nog te betalen - 1990 euro ( betekent dat je 1990 terugkrijgt, of 1990 , dan betekent het dat je moet bij betalen

heb net even bij mij gekeken

dus als er een - voorstaat krijg je terug, en als er niks voorstaat anders moet je bijbetalen en zou ik hem niet opsturen ;)

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    hahaha ik laat mams wel even kijken die is daar goed in. Er staat namelijk geen minnetje voor.

@ ik zag een zwart met blauwe babykamer voorbij komen die vind ik wel heel erg super hoor. Als het een meisje wordt kan je de blauw, roze maken of what ever. Ja echt super.

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    whaha mijn vriend zegt net wanneer heb je de 2e afspraak in het ziekenhuis. Ik zo heb er nog maar een hoor en dat is 14 april. blijkt er op mijn ponsplaatje ook nog de datum 1 mei te staan bij de gyn. die Ties* gehaald heeft. vind het wel heel erg leuk. Zij gaat namelijk per 1 juni weg en ik wou nog graag een afspraak bij haar hebben.

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het is erg druk geweest vandaag!

Belastingdienst: wij krijgen nooit terug we moeten altijd betalen!

Wij gaan voor een doorgroei kamer. We gaan waarschijnlijk toch niet voor een tweede kind omdat we dan ook een ander huis moeten en we wonen hier veel te lekker.
    Dus wij nemen een ledikantje die omgebouwd kan worden naar een gewoon bed (90 bij 200).

http://www.bopita.com/products.php?pid= ... &pagenum=1

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

WaarOm stond die afspraak nog Cindy? Misschien een domme vraag, maar snap het stukje niet zo goed?

Leuke kamer hoor sloppyslayer!

ik ben trouwens helemaal niet zenuwachtig voor morgen! Ik kan het me nog niet zo goed voorstellen eigenlijk dat we morgen hopelijk voor het eerst ons kindje gaan zien!
    Had echt verwacht dat ik vandaag de hele dag aan t nagelbijten zou zijn.. Maar t valt echt reuze mee!
    Mn arm is trouwens wel blauw van t prikken!
    NOuja arm, een stukje dan :p..

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @leoniiee:Ik mocht kiezen bij welke gyn ik wou over 3 weken. Toen zei ik doe mij maar diegene die Ties* heeft gehaald (noem haar naam even niet). Toen zei ze die gaat per 1 juni weg dus zal kijken of het lukt. Nu scheint ze met vakantie te zijn over 3 weken dus moest eerst bij mijn oude vertrouwde gyn. En had ze me 1 mei bij de gyn. gezet (dan is ze terug van vakantie). Maar had ze mij niet gezegt, maar gewoon opgeschreven hahaha. ik vind het best.

Deel Deze Pagina