Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Roos: ja, heel duidelijk, jij krijgt het terug. Dus je kunt lekker een kamertje kopen! ;)

Leonie, joa, ik was er weer... Eventjes maar hoor, ben echt té moe om de hele tijd naar dat scherm te staren. Moet op het werk ook al...
    Fijn om te lezen trouwens dat je niet zo heel erg zenuwachtig bent. Ik duim voor je hoor! :D

2. MvN

MvN Niet meer actief

ik schrok al hahaha. Ik zag mijn droomkamer alweer in duigen vallen :p

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Heb ff de puf niet om terug te lezen, want hier ben ik sinds gisteren weer flink misselijk en moet overgeven. Bah, maar voor het goede doel.

Vreet wel energie hoor.

Nog belangrijke dingen die ik gemist heb?

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Maar ze mgen over de terugbetaling een jaar doen! zeker als het om een hoog bedrag gaat..
    tenminste dat zei een vriendin van mij!

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    hihi, zelfs voor de belastinguitgifte is zo'n forum handig!

Wat een leuke kamertjes allemaal!
    Wij gebruiken het kamertje van Britt gewoon weer, is wit. Vorige keer 4 jaar geleden hadden we lime-groen accent, wil dat wel veranderen maar ben er nog niet echt over aan het nadenken ;) . Wij hebben ook nog de Quinny Buzz staan en deze beviel tocn goed. Dus wij hoeven niet zoveel nieuwe dingen aan te schaffen.
    Wel wil ik graag die electrische kruiken, iemand ervaring hiermee? Zijn volgens mij vrij nieuw....

Roos of Rose? Gefeliciteerd! Was wel ff een enorme rotstart zeg, gelukkig toch goed nieuws.

Cindy ga zo maar eens op je hyves spieken ben nu wel benieuwd hoe je er dan echt uitziet :) ....

Voor iedereen met een goede echo, toppie
    Leonie jij morgen eindelijk he? Nog ff doorbijten!

Leuk om die buikfoto's te zien!

Heb net ff bij de wehkamp 2 positiebroeken van Esprit besteld, ben benieuwd!

6. MvN

MvN Niet meer actief

Niet dat ik weet.. vorig jaar kreeg ik 550 en toen had ik het half mei al.

Volgens mij zijn ze verplicht het voor 1 juli terug te betalen

@joenka : Rose is vandaag jarig :D en ik ( Roos ) was gister jarig :D

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Aah, Marije!;) Druk geweest ja?
    Snap dat je daar geen zin in hebt, ik werk alleen maar halve dagen en schrik me elke keer rot hOeveel er bij moet worden gelezen! En idd morgen de echo! Dankjewel! T voelt goed dus ik hoop ZOOOOO dat we morgen niet teleurgesteld worden..

JOenka,, ja k moet morgen !
    Ben nog niet zo zenuwachtig, maar hoe meer jullie erover praten hoe meer kriebels ik krijg! Haha!
    Laat t jullie morgen zo snel mogelijk weten! :D
    En leuk zeg dat positiekleding shoppen! Alleen broeken bestel ik niet zo gauw via wehkamp , heb behoorlijk lange benen en je zult al-tijd zien dat ze weer te kort zijn!

8. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    :D Allebei dus gefeliciteerd! :D

9. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ik bestel dan ook alleen Esprit omdat ik dat eigenlijk altijd draag en daar de maat van weet! Anders doe ik het ook niet hoor! ;)

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ belasting: de belasting krijg je idd voor juli 2009 terug ( meestal begin juli hier bij ons)

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

ooh. oke! ;) Jaa dan kan t ook wel!

12. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Wij moeten nog testritjes gaan maken met de Mura 3 en 4 :D Ik had alleen gezien dat beide erg goed uit de testen kwamen en ze zien er ook nog eens erg leuk uit!

@ Belastingdienst
    Leuk he dames!? :( hahah.. Ik vraag morgen even uitstel aan. Ik heb er nu echt totaal geen zin aan om de nare blauwe formulieren in te vullen.

*ego*
    Morgen de eerste echo.. Gelukkig lekker vroeg, 9.15. Ik begin nu wel aardig nerveus te worden. Ik vind het ook zo ontzettend klote (sorry voor het taalgebruik) dat mijn mannetje er niet bij kan zijn. Nog 5 weken te gaan, dan kan ik hem eeeeeindelijk weer in mijn armen sluiten.

13. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Utrecht, maar ook alleen aan het einde van de middag hoor (na een hele dag regen) en toen was het ook nog heeeeel koud....

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Maia, grappig! Wij gaan dezelfde kinderwagen kopen, alleen dan niet in het blauw maar in het bruin (weten we nog niet helemaal zeker). Wij wilden ook per se geen kinderwagen met drie wielen om dezelfde reden. We waren bang dat die wat instabiel zou zijn.
    Enne… ik kan mijn mannetje ook echt niet missen. Hij is gelukkig nu hij in de WW zit heerlijk de hele dag thuis, maar als hij ooit even in zijn eentje naar zijn ouders gaat baal ik als een stekker. Gek hè? Normaal gesproken heb ik dat niet zo erg, maar sinds ik zwanger ben zeker wel!

@Rose, dat is schrikken op je verjaardag! Blij te horen dat het goed gaat met je kleine uk! Geniet nog van je verjaardag!

@Cindy, wat een heerlijke teddybeer! Grappig hè met die beentje en armpjes zo naar opzij staan en naar je zwaaien! Fijn dat alles goed ging…

@Danjo, jouw verloskundige heeft dus ook al hetzelfde gezegd. Ik was blij te horen (en ook meteen gerustgesteld) dat ik gewoon kon bellen voor een extra echo als ik me ongerust maakte. Fijn hè als je meteen een goed gevoel kan hebben bij je verloskundige op die manier.

@Xandra, ik ben super blij voor je. Hopelijk ben je nu wat meer gerustgesteld en blijf je gezellig meekletsen! Geniet er lekker van!

@Stacey, geinig hè die bakerpraatjes.

@Belastingdienst: dit jaar krijgen we slechts € 834,00 terug. Maar het is beter dan niets of bijbetalen, toch? @Roos, jij krijgt inderdaad ook terug! Goed geregeld…!

@mh81 en Leonie, veel plezier morgen bij jullie echo’s. Het gaat vast helemaal goed komen. Geniet er ook lekker van!

@mezelf… niet veel nieuws te melden. Gewoon z’n gangetje. 13 weken vandaag en de eerste hele week zonder medicijnen. Ik ben trots dat mijn lichaam de zwangerschap nu eindelijk wél een keer lijkt te aanvaarden! Langzaam maar zeker krijg ik weer wat vertrouwen in mijn lichaam.
    Hmmm… ik heb een lekker yoghurtkersen-boltaartje voor me staan. Eens lekker gaan genieten!

Liefs,
    Josien

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

mh81, ik heb morgen ook de eerste echoo! :)
    Wij om 10 over half 10! Spannend he!
    Balen dat je vriend er niet bij kan zijn zeg! Neem je wel iemand anders mee of ga je alleen?

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankjewel JOsien! :D
    Ik heb even de testen gedaan, en volgens 3 (want op 1 site staan 2 testen ) krijgen we een jongetje, en bij 1 een meisje! Haha! Ik ben erggg benieuwd!

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 13 weken trouwens! POehpoeh! Lekker onderweg hoor! :D

18. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Onwijs spannend.. Pfff, ik denk dat ik heel vroeg ga slapen, dan is het snel morgen :D Gelukkig mogen jullie ook lekker vroeg. Ik neem mijn moeder mee naar de echo. Vindt ze helemaal geweldig. Ik ga ook voor jou duimen meis! Hopen dat wij beide een kleine lieve spartelende beeb zien :D

19. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Josien
    Jeetje, jij bent alweer 13 weekies.. Wat klinkt dat al ver!

Ik ga die jongen/meisje testen ook even doen..

20. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Bij mij is het: jongen, meisje, meisje, meisje hahah
    Maar op meerdere vragen kon ik nog geen antwoord geven.. Wel leuk trouwens, die testjes!

Deel Deze Pagina