Oktober 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patrien, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ach ja, toen ik nog studeerde zat ik ook halve dagen op forums. Daar heb ik nu geen tijd meer voor.

Maareuh, ik heb net mijn echo gehad en het hartje zien kloppen! :p
    Uit de meting bleek dat ik 8 weken en 2 dagen ben, maar ik mag op 6 april weer, voor nog een meting.
    Donderdag moet ik bloed laten prikken.

Verder zagen we TWEE vruchtzakjes! Alleen eentje was leeg. Volgens de echoscopiste is het vruchtje 5 weken oud geworden. Ik had dus bijna een tweeling gehad! :eek: Nou ja, die was ook welkom geweest hoor, maar ik ben er toch een stuk minder rouwig om, want ik heb er nog een! :D

Zo, voel me een stuk beter zeg!

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Djeez meiden :eek: Dit kan ik niet bijhouden hoor! Pfff...

Gefeliciteerd jarige Rose!

Yay 13 weken Josien!

Lady, wat apart om daar nu achter te komen, gelukkig doet die ene het goed!

Spannend echo's morgen, succes meiden!

Hier weinig bijzonders, behalve dat ik me rondom beroerd voel :( Moet eigenlijk even rustig aan doen maar dat gaat nu moeilijk, mn lijf trapt hard op de rem en ik kan morgen gelukkig thuis werken dus dan maar even kalm aan. Gigantische huilbui gehad in de auto naar huis, zag het helemaal niet meer zitten :eek: Hoezo emoties zitten hoog... morgen doen we rustig aan :)

3. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @Lady Xochi

"Gefeliciteerd" met je "goeie" echo. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. Ik bedoel, je bent natuulijk ook een vruchtje verloren..

Mag ik jou vragen hoe ze dat nou doen? Halen ze die weg? Of moet dat vanzelf "afgestoten" worden?

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

de testjes was 2x een jongen en 2x een meisje...
    Taj klopt t toch 50/50 kans hahaha

5. Maia

Maia Niet meer actief

@LX: wat fijn dat de echo goed was!

@Josien: wat grappig dat je dezelfde wilt!

Ja, die hormonen bij mij zijn flink aanwezig. Manlief is inmiddels thuis en ik heb me ingehouden (hij had een quarter pounder van de Mc meegenomen voor me dus dan kan ik niet boos meer zijn) en hij is nu heen enthousiast bezig met de kinderwagen. Heel schattig om te zien en ik ben ook actiefoto's aan het maken... :D

nou ik ga er vandoor, fijne avond allemaal!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

@ Mh81, Gaat helemaal goed komen tOch?:D
    HOop dat we mooie pics meekrijgen!
    Zet jij ze er ook op?
    NOu ik duim voor je! ;) Slaap lekker straks! Als dat lukt! Hah!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Maia wat schattig! Hahah! OOoeeh, MACDONALDSSS! een lekkere big mac.. mmmmmmmm je maakt me jaloeerss!

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Lost zichzelf op. Weet niet hoe, maar ze zei dat ie over 2 weken niet meer te zien is. Ik heb hem nog wel op foto :D Ze heeft 2 foto's gemaakt. 1 om het kindje goed te laten zien en 1 om de twee vruchtzakjes er goed op te zetten.

9. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Apart he! Dat je lichaam dat allemaal zelf regelt!
    Wel top, dat het goed gaat met de ander!

10. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv

Oh, kwijl kwijl ben eigenlijk misselijk nu maar van een big mac ga ik toch kwijlen! :)

Geweldig he die mannen! Die van mij was alleen maar bezig toen met of er wel stoere velgen onder zaten :rolleyes: ......

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Josien ik vind het idd een heel fijn idee hoor.

Ik denk dat ik de babykamer morgen maar bestel haha voordat ie straks weggekaapt word door de okt mama's hahahaha.

Xandra gefeliciteerd met je goeie echo.

euh ladyXouchi (verkeerd haha) als je het echt teveek vind maak je een deel 2 aan van de oktober mamas mischien zijn er meerdere die het wat rustiger willen opzoeken.
    en super gefeliciteerd met je echo meis

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    achhh de rest ben ik echt vergeten hoor spiet mien donders haha

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    * inbreker, kwam even spieken hoe het hier gaat met de okober mama's,
    vele van jullie schieten al mooi op naar het magische grensje van 12/13 week.
    Succes allemaal en ik hoop dat je wolken van baby's krijgen.* einde

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

aah! Ik stOnd net te gillen onder de douche! Ik was mijn navel aan het voelen, en hij is HOL INEENKEER! WAAHH..
    Het is gewoon echt een grot, mijn halve vinger verdween erin, dit had ik normaal nooit!
    Mijn buik is wel flink gegroeit maar dan gaat je navel toch juist uitpuilen?
    Raar hoor!

& Ricmar94.. Ik hoop voor jullie dat het bij jullie ook snel weer raak mag zijn en dat jullie ook een gezond prachtig babytje mOgen krijgen! x

LadyXochi, ik lees het nu pas! Wat raar ofniet?!
    SChrok je er erg van?
    Gelukkig is het voor de rest helemaal goed! Super! :)

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha leonie een grot geweldig hahaha.

Richmar ik duim ook hard voor jullie op een gezonde zwangerschap

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dames wat hebben jullie weer veel gekletst.

Ladixoichi gefeliciteerd met je mooie echo..Jeetje een tweeling vorige zwangerschap van mij was ook een tweeling maar beiden hebben ze het niet gehaald. Gelukkig dat bij jou je kleine vechtertje lekker verder is gegroeid!

@Danjo en Josien mijn vk zei hetzelfde bij onzekerheid gewoon aan de bel trekken.

Sorry als ik verder niet heb gereageerd op andere verhalen maar kom de pagina's niet door hihi...

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Goedemorgen meiden :)

Het wordt mooi weer vandaag, whoei :D Moet wel werken maar dat is toch leuker bij mooi weer dan bij regen :)

Leonie :) Wat een verhaal! Wanneer krijgen we van jou buikfoto's O:)

Ricmar, lief! Ik hoop echt dat het jullie gauw weer gegund is!

@ Big Mac, hoe jullie daar nu ineens zo gek op kunnen zijn :confused: Ik hou er niet zo van! Of is dat om zijn vermaande laxerende werking?

Lady, fijn dat het zichzelf oplost, bijzonder hoor :)

Zo nu even aan het werk :) heerlijk thuis, kan ik vanmiddag gewoon een middagdutje doen als ik daar behoefte aan heb :oops: Ik voel me echt een oud wijf af en toe, hebben de dames die verder zijn dan ik dat nu nog?

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goedemorgen meiden, jeetje ik kan het bijna niet bijhouden hier....
    Vandaag de 12 weken bereikt dus erg blij, en om 9.15 de echo :D Heb er zin in!

Hoe gaat het hier met iedereen?
    Wat is ook al weer de site voor onze lijst?

Thnx!

Kus

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja daar baal ik ook van, ik vergeet steeds die site te bookmarken en vergeet em steeds zelf :D

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen! ik heb die site ook al heel lang niet meer voorbij zien komen! ik geloof dat trutje m in haar onderschrift heeft staan, maar die is hier niet dagelijks.
    ik ben verslaafd meiden... aan een spel op internet. en nog n flauw spel ook! mahjong op zylom.com
    of mag ik geen reclame maken hier? dan moet iemand mn bericht maar verwijderen.
    ga nog weer even een potje spelen.
    @ dames die vandaag de echo hebben: succes en hopelijk kunnen jullie allemaal genieten van een geweldig beebje op t scherm!

Deel Deze Pagina