yeaaahh vandaag 13 weken wat gaat het toch heerlijk snel....(not) Maaike heel veel plezier vandaag en nu genieten he super fijn he om de 12 weken grens te bereiken. Ladyxochi: wow ik las net efe van de 2 vruchtzakjes das bijzonder gelukkig dat de ene zijn eigen goed vast houd. odess:middagdutje doe ik bijna iederemiddag ik zit momenteel thuis en echt iedere middag ga ik efe liggen ik ben nu 13 weken maar heb het gewoon nodig dus ja we zijn gewoon oude wijven hihi.... sorry ben de rest efe kwijt iedereen een fijne dag en de mensen met een echo veel plezier veel liefs jaja
Goede morgen allemaal! @iedereen die een echo hebben vandaag: veel succes ik hoop dat jullie mooie plaatjes krijgen!
zo! LX, 2 vruchtzakjes! wel bijzonder hoor! stiekum lijkt t mij geweldig om een tweeling te krijgen. de eerste tijd zal wel heeeel druk zijn, maar zo leuk! @ jaja, ik vind t juist wel heel snel gaan! geniet er nu maar even van, want voor je t weet heb je de beeb al in je armen hoor! ik ben vandaag 9 weken, volgende wk woensdag de 3e echo. super veel zin in. even vraagjevoor diegene die meedoet aan mvm) krijgen jullie elke week alle 8 flessen van mvm vol? ik moet ze morgen weer inleveren, maar heb nog 2 flessen leeg! is toch niet erg? ik vind dat ik heel veel plas, maar toch.
wauuww, wat voel ik me aangesproken zeg (samen met de andere meiden die een echo hebben natuurlijk! ).. Heb het zelf zo vaak gezegt , en nu mag ik eindelijk zelf! We lagen net samen al wakker, haha we konden niet meer slapen! En het is ook nog eens heeeeerlijk weer, blauwe lucht en het zonnetje schijnt! Haha ja sorry voor mijn navel verhaal, maar ik vond het echt zo raar! Als ik lig heb ik het niet, maar als ik sta is het net alsof mijn onderste deel van mn buik zwaarder is ofzo, je kan dr zo inkijken! Mh81, maaike en alle anderen die ook een echo hebben.. VEEL PLEZIEER!
En ellen, ik krijg ze ook heel vaak niet vol hoor! En dat hoefde volgens mij ook niet.. Als je zon kannetje ziet denk je oooh die pis ik zo even vol, maar ik wist niet dat je eigenlijk zo weinig plast!
goedemorgen! De oktoberlijst staat ook in mijn onderschrift.het is in elk geval: www.oktober2009.come2me.nl Ik heb weinig te vertellen, ben net wakker. Dames met echo vandaag: veel plezier! Geniet ervan.
wordt de afsprakenlijst nog bijgehouden? want dan moet er nog 1 echo op bij 1 april! veel afspraken op 1 april he? superdag voor een superecho! hihi
ZO maia, jij bent ook wel gegroeid zie ik in je album! Je kan echt wel duidelijk verschil zien tussen 6 en 12 weken! MOoi hoor!
@leonie: dank je @ellen: dan moet je mij of trutje even een pb sturen, dan zetten we de afspraken erop. Ik ga niet meer het forum langs om alles te lezen en te kijken of er nog iemand afspraken heeft, dat werd te druk, dus we doen het echt alleen nog op "aanvraag via pb"
Vorige week wel, maar deze keer maar 4. Komt omdat ik een beetje laks ben geweest. Ik moet nu trouwens ook 's nachts eruit, soms wel 2x, en dan doe ik het gewoon in de pot hoor! Als mijn ogen maar half open zijn, ga ik niets overschenken. Dat wordt een bende!
Idd mooi buikje hoor Maia. Alle dames die vandaag een echo hebben veel succes. Hier nog steeds beroerd. Zo gauw ik maar iets ga doen, zit ik te kokhalzen of over te geven. Niet fijn maar ja, voor het goede doel he. Nog 8 daagjes tot onze 1ste echo! Ik tel af.
maia: mooi buikje hoor gaat goed bij je. nee he weer kots misselijk echt balen ik ben de eerste 12 weken gewoon te goed doorgekomen gggrrrrrr
dank jullie dames. Jaja en MamavanJordy: hopelijk zijn jullie snel van de misselijkheid af. MvM: ik krijg ze nooit vol. Ik pak wel elke dag een nieuwe en die zitten meestal halfvol aan het eind van de dag. Vind het wel weer mooi.
MvM, ik vind het zo geweldig dat jullie hieraan mee doen! Ik wilde dit ook wel doen maar ik heb tot 7wkn geen positive echo gehad en we moesten rekening houden met een miskraam. Toen we eindelijk goed nieuws kregen heb ik er niet meer bij stil gestaan.
sloppy voor ons idem hoor toch wat meer zekerheid hebben etc en daarna zei de arts heel stiekem meid geniet nu maar. Meiden met een echo suc6 Leonieee hoe laat moet je? Ellen zou ben ik tijden verslaafd aan bingo op spelpunt geweest hahaha
Danjo dat is wat ze bij ons ook gezegd hebben toen ze eindelijk een hard slagje vonden Mijn linker eierstok is ook nog steeds niet goed! Hij is door de punctie nog steeds veel te groot en hij wil niet afnemen. Nu voel ik sinds gisteren dat mn beebje aan het groeien is en nu doet mn eierstok gewoon echt pijn! Ik ga straks even naar het ziekenhuis bellen of ze hier misschien toch nog wat aan kunnen doen. Ik hou me aan alle regels die het ziekenhuis heeft opgelegd en ik maak me nu toch wel een beetje zorgen
volgens mij is het te betalen DOOR de BD. dus voor jou een positief bericht. Vorig jaar ging ik daar ook de mist mee in dacht dat ik bankroet ging
@ moor; als er geen - voorstaat moet je helaas zelf betalen, dat staat bij de uitleg volgens mij vergissen heel veel mensen zich daarin @ meiden die een echo hebben: heel veel succes, maar vooral plezier meiden @ combinatietest; ik laat over 3,5 week de combinatietest doen, ik ben dan 12w2d. Nu lees ik ook van meiden in dit topic dat zei vooraf al het bloedonderzoek doen en daarna de nekplooimeting zodat ze vrijwel direct de uitslag hebben. Nu moet ik 16-04 de nekplooimeting én het bloedonderzoek samen doen, omdat de gyn bij mij geen bloed wil laten prikken omdat ze het algeheel bloedonderzoek daar pas met de 13 weken doen. ben bang dat ik nu heel lang op de uitslag kan gaan zitten wachten.. vind het dom dat ze niet in het ziekenhuis bloed prikken, daar wordt het toch naar opgestuurd.. echt raar. de uitslag van de nekplooimeting is er normaal zo, alleen het bloedonderzoek duurt even, vandaar dat ze het volgens mij normaal ervoor laten prikken. ook lees ik hier dat veel meiden al eerder dan met 13 weken een algeheel bloedonderzoek hebben laten doen? raar ziekenhuis hebben wij haha ga even ontbijten
@josien, wat fijn dat je je lichaam een beetje kunt gaan vertrouwen! Al een hele week zonder medicijnen! Heerlijk voor je meid! @odess, waar woon jij dat het bij jou mooi weer wordt?! hier plensbuien en vies bah weer! @MvM flessen, hier meestal een fles of 7 gebruikt, de achtste wordt gewoon nieteens gebruikt. De ene fles is voller dan de andere. Het is niet anders hoor, ik doen mijn best @daantje, ja ik zag later ook dat er dus - voor kon of moest staan. ben nu dus weer in de war ik vraag het aan paps, die zit er op zeg maar! @daantje, spannend hoor, combitest. Je bent nog geen "risicogroep" qua leeftijd, mag ik vragen waarom je voor een combitest hebt gekozen? Ik twijfel nog steeds...