Neej ik zal het uitleggen.We hebben al een zoontje van 10 maanden>Maar een grote deel van mijn zwangerschap heb ik niet mee gemaakt.Ik durfde het niet aan me ouders te vertellen En mijn vriend ook niet.Dus we hebben pas met 7 maanden vertelt dat ik zwanger was.Nou belde 2 dagen geleden mijn verloskundigen.Die zij ik vind het zo sneu dat jullie vorige jaar niet veel hebben mee gekregen van jullie zwangerschap.Daarom wil ik jullie lekker goed begeleiden.Zo dat we alles mee maken van onse wondertje. dus zo zit het een beetje in elkaar....
haha, ik kom net zoals josien uit noord-brabant. sterker wij kennen elkaar van vroeger van school en wonen nu ongeveer 15 km van elkaar vandaan.
Ow dat is wel erg leuk dat je elkaar kent en in oktober alleei waarschijndelijk gaan bevallen.Dus jullie zien elkaar nu niet meer?
Ja, wij kunnen praktisch bij elkaar op de koffie. Grappig dat je mensen hier zo tegen kan komen... Ah Minkep, ik snap het. Lief van je verloskundige dat ze je nu al zo snel wil laten komen. Ik hoop dat je nu meer kan genieten dan tijdens je vorige zwangerschap meid! Liefs, Josien
Dank je wel Ik ga even broodje eten me mannentje komt zo weer thuis van zijn werk.Tot morgen. veel liefs minke
Eh...joehoe...mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ben 3 oktober uitgerekend van ons 2e wondertje. Weet t nog maar net. Gisteren en vanmorgen een test gedaan en na veel positieve reacties hier op t forum, mag ik er wel vanuit gaan dat het echt zo is! Eva krijgt een Brusje! Oja en ook hier iemand uit Noord Brabant)
Bevallingslijst oktober mama's 2009 Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Josien: 11 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http
Dank je Josien! Heb net met de telefoon in mijn handen gezeten om de VK te bellen.....wacht toch nog maar even na t weekend om een afspraak te maken. T duurt zo lang voordat ik daar naar toe kan! De eerste afspraak is tussen de 8-10 weken...pppfff... Josien, zie ineens dat jij mama ben van 3 engeltjes. Moeilijk hoor....hoop voor je dat dit kindje bij jullie mag blijven!
Lief van je Wendelaa. Het is inderdaad nog altijd niet gemakkelijk. Maar we hopen daarom ook zo van harte dat het nu een keertje 9 maanden goed mag blijven gaan. Al met al is deze periode heel onzeker voor ons. Ik hoop echt dat ik hier de maandjes vol mag maken. Daar duimen en bidden wij iedere dag voor. Maar dat wachten op de echo duurt voor jullie nog een hele tijd zeg. Ja, het is eigenlijk ook wel normaal, maar ik ben zo gewend om steeds maar echo's te hebben dat ik het zelfs al lang vind om te wachten tot de 11e . Liefs, Josien
hahaha....ja maar de 11e DUURT ook nog lang hoor! Dat is nog bijna 3 weken wachten, dat is maar iets korter als dat ik de eerste w.s zal krijgen. Als ik n.l naar dezelfde als de vorige keer ga, dan krijg ik met de eerste afpsraak ook al een echo. Wat een verschil trouwens met 4 jaar terug! Toen kreeg je maar 1 echo vergoed en dat was de termijn echo bij 12 weken. En nu krijg je er 3! Wel fijn hoor..... Kan niet wachten tot ik over een tijdje een teken van leven zie daarbinnen. Waar zit toch dat raampje
Hoi meiden, allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en ik hoop dat het voor ons allen goed mag gaan en we over 9 maanden een prachtige baby mogen vasthouden! Ik heb vanmorgen na 3 dagen overtijd te zijn positief getest, dus ik kom me hier heel voorzichtig melden... Ik heb 3 miskramen achter de rug dus ik denk dat het pas genieten word zodra ik een echo heb gehad met een kloppend hartje! Maandag eerst maar eens bloedprikken en een afspraak maken voor de echo. O ja de uitgerekende datum is waarschijnlijk 1 oktober.
@Pat, gefeliciteerd! Dat is zeker spannend nu voor jullie. Neem aan dat jullie nu ook sneller een echo krijgen als dat normaal is?
Ik denk het wel, vooral ook omdat we in de mmm zitten. Ik moet maandag bloedprikken en dan krijgen we ook een datum voor de echo. Meestal is dat rond de 6 á 7 weken. Mijn persoonlijke voorkeur is 7 weken omdat dan het hartje ook hoort te kloppen en als dat niet zo is weet je precies waar je aan toe bent. Bij een van onze vorige zwangerschappen mochten we met 6 weken komen en toen was er een beginnende hartactiviteit te zien. We moesten toen een week later terug komen en toen was het hartje gestopt. Dan heb ik liever een echo met 7 weken...
goedemiddag dames. Ik mag me hier ook melden wel nog een beetje voorzichtig want ik durf het nog bijna niet te geloven. Gisteren voor het eerst getest en die was heel erg vaag dat we er niet vanuit durfden te gaan. Dus vanochtend weer getest en die test was heel duidelijk. Vanmiddag weer getest en die was wel heeeeel erg vaag maar op zich is dat logisch want ik had nogal wat gedronken. Maar d'r staat ook een streep op Dus ik ben nog een beetje verbaasd en mijn man ook. Ik weet niet precies wanneer ik ben uitgerekend maar ik ga uit van mijn gemiddelde cyclus van 38 dagen en dan zou het 3 oktober moeten zijn. Het is ons eerste kindje.
Is het stom dat ik het heel erg eng vind en dat ik nu helemaal geen idee heb wat ik moet doen? @andere dames hier: Ik wil jullie ook van harte feliciteren. Hopelijk mogen we allemaal gezellig hier blijven
Bevallingslijst oktober mama's 2009 Toontje80: 1 oktober ~ 2e kindje ~ ziekenhuisbevalling ~ bv Josien: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie engeltjes ~ thuisbevalling ~ bv Pat: 1 oktober ~ 1e kindje(s) na drie miskramen ~ ? ~ ? Minkep: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Wendelaa: 3 oktober ~ 2e kindje ~ ? ~ ? Maia: 3 oktober ~ 1e kindje ~ ? ~ ? Afspraken en/of echo's Pat: 26 januari bloedprikken Josien: 11 februari 1e echo Minkep: 12 februari 1e echo Toontje80: 9 maart 1e echo Als je iets wilt wijzigen, klik je op Quote. Vervolgens verwijder je voor en achteraan het bericht de quote-haakjes en pas je het bericht aan. Klik op OK en alles zou er correct in moeten staan. Voor het plaatje vervang je de url door (spatie wel even weghalen achter http
Maia en Pat: welkom! Ik hoop dat we hier de negen maanden met elkaar vol mogen gaan maken! Ik heb jullie er op het lijstje bijgezet. Maia, ik vind het helemaal niet gek hoor. Het is natuurlijk ook hartstikke spannend. Maar probeer er vooral lekker van te genieten! Liefs, Josien